سریال ستارخان

سریال ستارخان به کارگردانی محمدرضا ورزی برای پخش در ایام دهه فجر ۹۶ تولید شده است و تنها سریال مناسبتی سیما می باشد که قرار از است 12 بهمن ماه هر شب از شبکه یک سیما پخش گردد.ضمن اینکه این مجموعه برشی از سریال پریدخت می باشد که در حال تولید است.

زمان و ساعت پخش و تکرار 

این سریال از پنجشنبه 12 بهمن 1396 در 10 قسمت 50 دقیقه ای هر شب ساعت 22:15 از شبکه یک پخش و تکرار آن نیز در دو نوبت ساعت 2 بامداد و 15 ظهر پخش میگردد.

در ادامه به معرفی داستان و بازیگران این فیلم پردازیم

بازیگران ستارخان

داستان و موضوع سریال ستارخان

روایتی تاریخی از دلاوری‌ها و پایمردی‌های ستارخان، دوستان و هم‌پیمانان اوست و به زندگی این بزرگمرد تاریخ ایران می‌پردازد.

این سریال درباره ستارخان و یاران اوست و یک درام عاشقانه در زمان ستارخان است که کاملا متفاوت از آن چیزی است که تاکنون درباره این سردار ملی از تلویزیون پخش شده است.

در سریال «ستارخان» ۸۰ درصد داستان فضایی عاشقانه دارد که در بخشی از تاریخ روایت می شود و آن بخش هایی که در ان قصه عاشقانه به تصویر کشیده شده است زاییده فکر من و سایر نویسندگان است البته در بخش هایی که به زندگی و فعالیت ستارخان می‌پرداد.

بازیگران زن سریال ستار خان

بازیگران سریال ستارخان

اسامی بازیگران زن و مرد سریال

سعید نیک‌پور / شکرخدا گودرزی / حسین مسافرآستانه / مسعود آب‌پرور / شایسته ایرانی/  سام قریبیان / پندار اکبری / آرزو نبوت در نقش آیلار/ علی زارع / باران زمانی / داریوش کاردان / ژرژ پطروسی / بهزاد خداویسی / رضا فیاضی / فخرالدین صدیق شریف / شهراد بانکی / حمیرا عظیمی و عزت الله مهرآوران

پشت صحنه سریال ستار خان

عکسهای پشت صحنه سریال ستارخان


4,278 بازدید

نظرات کاربران

۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.