سریال دلدار بازیگران داستان

سریال دلدار به کارگردانی برادران محمودی عنوان سریال رمضانی شبکه دو سیما می باشد که قرار است در سی قسمت در رمضان 98 از شبکه دو پخش گردد. برادران محمودی سال قبل سریال سایه بان را روی آنتن داشتند که این سریال هم همان تیم سازنده و حتی اکثر بازیگران ان هم همان بازیگران سایه بان هستند.

در ادامه به معرفی داستان و بیوگرافی بازیگران سریال دلدار می پردازیم.

بازیگران سریال دلدار

اسامی و لیست بازیگران زن و مرد سریال دل دار

محمدرضا غفاری در نقش آرش / الناز حبیبی در نقش شادی / سوگل خلیق در نقش رونا / مریم بوبانی / حسام محمودی /  / بهزاد فراهانی / علی اوسیوند / رویا جاویدنیا / مهران نائل / پریوش نظریه / همایون ارشادی / شادی مختاری / کمند امیرسلیمانی / نیما رئیسی و پیمان جعفری

داستان سریال دلدار چیست

داستان  و موضوع سریال دلدار

قصه و موضوع این سریال یک ملودارم عاشقانه می باشد و داستان آن در بستر یک روایت عاشقانه است . در خلاصه داستان دلدار آمده » دیریست که دلدار پیامی نفرستاد.

دل دار یک قصه عاشقانه است که در بستر عشق و اتفاقات اجتماعی که جوانان درگیر آن هستند مثل ازدواج، شغل و انتخاب‌های نادرست اتفاق می‌افتد.

موضوع اصلی داستان درباره آرش جوان نخبه دانشگاهی است که به دلیل بیماری مادرش دانشگاه را رها کرده و بعد از چند ماه و بر اثر اتفاقی، عشق دوران دانشگاهش یعنی رونا را می‌بیند.

رونا و آرش با بازی سوگل خلیق و محمدرضا غفاری در قصه با اتفاقاتی مواجه می‌شوندعاشقانه جوان و جذابی خواهد بود  داستان عاشقانه دیگری هم در این سریال است که مربوط به شادی خواهر آرش با بازی الناز حبیبی است که در محل کارش به جوانی (حسام محمودی) علاقه‌مند می‌شود و درواقع مخاطب دو داستان عاشقانه موازی را در این سریال می‌بیند.

الناز حبیبی سریال دلدار

الناز حبیبی از بازیگران زن دلدار

حسام محمودی و الناز حبیبی بازیگران سریال دلدار در پشت صحنه سریال

حسام محمودی و الناز حبیبی بازیگران سریال دلدار در پشت صحنه سریال که نقش مقابل همدیگر را در این سریال ایفا میکنند.

پشت صحنه سریال دلدار

پشت صحنه سریال دلدار و برداران محمودی کارگردان سریال در کنار محمدرضا غفاری

پریوش نظریه در سریال دلدار

پریوش نظریه در نمایی از فیلم دل دار


2,599 بازدید

نظرات کاربران

۱
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

پیمان م دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲

حسام محمودی روحش شاد