زمان و ساعت پخش تکرار سریالهای نوروز 1400

تلویزیون طبق سنت سر ساله اش سریال هایی برای پخش در ایام نوروز را آماده کرده است . امسال نیز چهار سریال جدید برای پخش در این ایام تدارک دیده شده است تا ساعات خوشی را برای ببییندگان در تعطیلات نوروز رقم بزنید

در ادامه زمان و ساعت پخش سریال های نوروزی 1400 را میتوانید بخوانید

شبکه یک – فصل سوم سریال زیرخاکی

فصل سوم سریال جذاب زیرخاکی سریال نوروزی شبکه یک می باشد . این سریال در ایام نوروز هر شب ساعت 22:15 پخش میگردد.پژمان جمشیدی , ژاله صامتی, هومن برق نورد و … از بازیگران این سریال هستند . تکرار این سریال در ساعت های 2 بامداد / 10 صبح / 3 ظهر پخش میگردد.

شبکه دو – سریال خداداد

خداداد عنوان سریال نوروزی شبکه دو می باشد که در ایام عید نوروز 1400 از این شبکه هر شب ساعت 21:30 پخش میگردد . در این سریال علی صبوری ,سیاوش طهمورث و ایفای نقش میکنند . تکرار سریال نیز در ساعت های 12 ظهر و 16 عصر روز بعد پخش میگردد.

شبکه سه – فصل دوم سریال نجلا

شبکه 3 سیما فصل جدید سریال نجلا را برای پخش در ایام نوروز و رمضان 1400 تدارک دیده است . گفته شده است این سریال 40 قسمت دارد و پخش ان از نوروز شروع و تا پایان ماه رمضان 1400 ادامه دارد . این سریال هر شب ساعت 20:45 پخش میگردد. تکرار سریال نیز در ساعت 1:30 بامداد , 9 تا 10 صبح و 14 ظهر پخش میگردد.

شبکه پنج – دردسرهای شیرین

شبکه تهران نیز سریالی به نام دردسرهای شیرین با بازی پوریا پورسرخ , مریم مومن و … را برای این ایام تدارک دیده است . این سریال هر شب ساعت 8 از این کانال پخش می شود. تکرار سریال نیز ساعت 23 همان شب پخش میگردد

تکرار سریال های نوروز , ساعت پخش تکرار سریالهای عید , ساعت پخش سریالهای نوروز ۱۴۰۰ , فیلم های نوروز امسال


1,824 بازدید

نظرات کاربران

۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.