دانلود فیلم مادر قلب اتمی

دانلود فیلم سینمایی ایرانی مادر قلب اتمی با لینک مستقیم با کیفیت مختلف hd حجم کم

منتشر شد.

دانلود فیلم مادر قلب اتمی

موضوع و ژانر : اجتماعی معمایی / سال ساخت : 1392 | سال پخش : 1396 | کارگردان: علی احمدزاده 

بازیگران : محمدرضا گلزار, ترانه علیدوستی,پگاه آهنگرانی,مهرداد صدیقیان

تاریخ پخش در شبکه نمایش خانگی : هفته دوم شهریور ماه 96

لینکهای دانلود | Download Link

دانلود با کیفیت 1080p – قیمت 3000 تومان
دانلود با کیفیت 720 – قیمت 2500 تومان

دانلود با کیفیت 480- قیمت 2000 تومان

توجه : طبق در خواست شرکت پخش این فیلم در هیچ سایتی به صورت رایگان قرار نمیگیرد و باید به صورت قانونی دانلود نمایید.

دانلود مادر قلب اتمی


تیزر فیلم – دانلود

داستان فیلم : این فیلم داستان 2 دختر جوان است که بعد از برگشت از یک مهمانی در مسیر با اتفاقاتی روبه رو می شوند . این فیلم به صورت کامل در یک شب میگزرد.

بخش رایگان فیلم

آهنگهای فیلم مادر قلب اتمی

نقد کوتاه فیلم

« مادرِ قلب اتمی » با حداقل منطق ممکن ساخته شده و آشفتگی و سرگردانی فیلمنامه به حدی است که از روایت کردن یک قصه ساده که محوریت داستان را تشکیل دهد عاجز است. در ابتدای فیلم دو دختر وارد داستان می شوند و بی آنکه فیلم بخواهد هدف گذاری مشخصی را برای حضورشان در تصویر مشخص نماید و اصولاً به یک تعریف یک خطی درباره آنان اقدام نماید،

به یکباره شخصیت سوم را وارد داستان می نماید تا به واسطه حضور او، مجموعه اتفاقات بی ربط به یکدیگر رخ دهد. اتفاقاتی که در یک فیلمنامه سنجیده، می بایست منجر به شخصیت پردازی بیشتر یا پیشبرد داستان شود اما در مادرِ قلب اتمی این اصل رخ نمی دهد و این اتفاقات همانگونه که بی ربط آغاز می گردند، بصورت بی سر و ته نیز پایان می یابند؛ بی آنکه بر دانسته های مخاطب افزوده شده باشد.

اوج بی نظمی و آشفتگی فیلم را می توان هنگام ورود مرد جوانی ( با بازی محمدرضا گلزار ) دانست که مسیر داستان را از حالت رئال خارج کرده و به سورئال سوق می دهد. اگر تا پیش از ورود وی فیلم بطور کامل گنگ و نامفهوم بود، پس از ورود به آشفته بازار غیرقابل تحملی مبدل می گردد که دیالوگ های بی ارتباط اعم از ورود به سوریه گرفته تا بمب اتم و بدل صدام حسین و موارد اینچنینی، در آن شکل می گیرد که ظاهراً دغدغه شخصی فیلمساز بوده اما بی آنکه تلاشی برای تبدیل این ایده های خام به موقعیت در فیلمنامه کند، به همان شکل خام آنها را از زبان شخصیت های داستانش روایت می کند و از این شاخه به آن شاخه می پرد در صورتی که ارتباط مشخصی بین این مفاهیم وجود ندارد؛ یا حداقل شاید برای خود فیلمساز تداعی گر مفاهیم مشخصی است.


9,292 بازدید

نظرات کاربران

۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.