موضوع :عکسهای خوانندگان ایرانی ، گفتگو با هنرمندان

 حمید عسکری ,ازدواج حمید عسکری

حمید عسکری و همسرش

عکس همسر حمید عسکری , زن حمید عسکری

عکس حمید عسگری و همسرش انا ارمیته

حمید عسکری بالاخره عکس همسرش را منتشر نمود. وی عکسی از همسر و فرزندش کارن در اینستاگرام خود منتشر کرد.

حمید عسکری خواننده خوش اخلاق موسیقی پاپ ایران، به تازگی در گفتگو با مجله آرمانی برای اولین بار پرده از ازدواجش برداشته است. او برخلاف بعضی همکارانش به صراحت می گوید نیازی به پنهان کردن این اتفاق ندارد و برایش اهمیتی ندارد طرفدارانش به واسطه این اتفاق در زندگی او کم شوند. بخشی از گفتگوی او را در سایت آریا پیکس یخوانید

*شاید بخشی از تغییرم نسبت به گذشته به این خاطر باشد که سنم بالاتر رفته. بالا رفتن سن باعث می‌شود یاد بگیرید احساسات تان را بیشتر کنترل کنید و از جنجال و حاشیه فاصله بگیرید. از طرفی مدتی است که متاهل شده‌ام. ازدواج اگر درست باشد و شما انتخاب درستی داشته باشید، بر روحیه‌تان تاثیر مثبتی خواهد داشت و آرامش زیادی را به شما منتقل خواهد کرد. در نهایت، شما هم این حس آرامش را در کارهایتان لحاظ می‌کنید و به مخاطبانتان ارائه می‌دهید.

حمید عسکری و پسرش کارن

حمید عسکری و پسرش کارن

ماجرای ازدواج حمید عسکری

کسانی که کارهایشان را با دلشان انجام می‌‌دهند معمولا زندگی شخصی‌شان هم در کارهایشان نمود دارد. کارهای من به شدت حسی است؛ به همین خاطر در بسیاری از موارد سعی می‌کنم چیزهایی را بخوانم که به آنها‌ اعتقاد دارم. شاید به همین خاطر است که خیلی وقت‌ها  قهرمان ترانه‌هایم شبیه به خود واقعی من است.
درست است که تا با یک کار ارتباط برقرار نکنم آن را نمی‌‌خوانم، اما این موضوع به این معنا نیست که سوژه همه ترانه‌هایم برگرفته از زندگی شخصی ام است! خیلی وقت‌ها در کارهایم قصه زندگی دوستان و همکارانم را می‌خوانم؛ کارهایی که با آن همذات‌پنداری بیشتری داشته‌ام و به نوعی به احساس من نزدیک‌تر بوده است.

من در مقایسه با قبل، حسابی آرام‌ شده‌‌ام و الان به ندرت کسی می‌تواند من را عصبانی کند. شاید بخشی از این موضوع به این خاطر است که به اعتماد به نفس بیشتر در مواجهه با مسائل رسیده‌ام و به این باور دست پیدا کرده‌‌ام که هر کسی نظر خودش را دارد. رسیدن به این خودباوری که بخش مهمش به خاطر شناخت درست خودم از توانایی‌هایم بوده، باعث شده مسائل را به راحتی آنالیز کنم و هر موضوعی من را برآشفته نکند. همان‌طور که در سئوال اول هم به این موضوع اشاره کردم. بخشی از این موضوع به خاطر بالا رفتن سنم و بخش دیگرش هم به خاطر وجود همسرم است.

 شاید بعضی‌ها فکر می‌کنند با اعلام این موضوع که متاهل شده‌اند از میزان محبوبیت‌شان کم می‌شود، در حالی که غالب مردم ما این بینش را دارند که زندگی شخصی سلبریتی از زندگی حرفه‌ای‌اش جداست و او هم عاشق می‌شود و ازدواج می‌‌کند.

از طرفی، نمی‌توان با این ترس که ممکن است هواداران یک هنرمند با ازدواج او کم شوند تا آخر عمر مجرد ماند! من هیچ‌وقت نخواسته‌ام از سلبریتی‌‌هایی باشم که ازدواج کردن و بچه‌دار شدنشان را از مردم پنهان می‌کنند. در میان سلبریتی های دنیا هم شاهد این هستیم که آنها به راحتی این مسائل را با مردم در میان می‌گذارند و اتفاقا هوادارانشان از این موضوع استقبال هم می‌کنند.

به نظرم، این تصور غلط که ازدواج هنرمند باعث ریزش مخاطبش می‌شود باعث ایجاد این رفتار اشتباه در کشور ما شده است. در هر حال، من به قدری همسرم را دوست دارم که حتی اگر می‌دانستم اعلام ازدواجم باعث کم شدن میزان هوادارانم می‌شود، باز هم این موضوع برایم اهمیتی نداشت و در موردش حرف می‌زدم؛ چون به این موضوع معتقدم که افراد مسائلی را پنهان می‌کنند که باعث کسر شأن‌شان می‌شود. مگر می‌شود آدم این طرز فکر را در مورد همسر و یا فرزندش داشته باشد؟ در هر حال، مردم ما اتفاقا از اینکه می‌‌بینند هنرمندانشان زندگی شخصی خوب و موفقی دارند خوشحال می‌شوند و اگر بفهمند هنرمندی در مورد زندگی شخصی‌اش پنهان‌کاری می‌کند، در مقابل او گارد می‌گیرند.

حمید عسکری و همسرش

 صفحاتی فیس بوک، اینستاگرام و… در فضای مجازی، با آن حجم از میزان بازدیدکننده، باعث شده اکثر هنرمندان برای خودشان تریبون پیدا کنند. به همین خاطر اکثر سلبریتی‌ها از این فضا استفاده می‌کنند و خودشان مستقیم با هوادارانشان در ارتباط هستند. معمولا مردم درباره زندگی شخصی هنرمندان کنجکاوند و از اینکه بدانند آن‌ها چه کاری انجام می‌دهند خوشحال می‌شوند. اما واقعیت این است که در مطرح کردن مسائل شخصی در این  فضا هم باید بعضی مسائل را لحاظ کرد. مثلا بارها پیش آمده من از فضایی که در آن قرار داشته‌ام عکس گرفته‌ام و آن را در فضای مجازی، با عنوان همین الان، منتشر کرده‌‌ام تا حس لحظه‌ام را با مخاطبان تقسیم کنم.

با این حال، شما باید در انتشار این عکس‌ها تا جایی پیش بروید که به حریم شخصی‌تان خدشه‌ای وارد نشود؛ چون ممکن است مثلا شما موضوعی را دوست داشته باشید مطرح کنید که همسرتان به مطرح شدن آن علاقه‌ای نداشته باشد.

حمید عسکری, ازدواج حمید عسکری


38,996 بازدید

نظرات کاربران

۲۹
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

جرگه جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰

صداشون خیلی قشنگه زیباست انشالله توی زندگیتون موفق باشین

ناشناس سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸

متن نظر خود را بنویسید…باورم نمیشه که ایشون بچه دارن بهشون نمیاد

مهدی جمعه ۵ مرداد ۱۳۹۷

آقای عسکری شما زیباترین صدا رو دارید انشاالله همیشه موفق باشید . یکی از دوستان گفتن که براشون قابل هضم نیست که چرا آقای عسکری در مورد ازدواج و کم شدن محبوبیت همچین فکری میکنن . عزیز ایشون گفتن که بر خلاف تصور سلبریتی های دیگه از اعلام ازدواجشان ابایی ندارن

باران یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶

متشکریم از صدای زیباتون

مهسا دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۵

سلام منم عاشق اهنگا شم. واقعا ایشون بچه دار هم شدن .جواب تو رو خدا

حانی جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵

اره عزیزم اسمشم کارن هستش

ناشناس دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۵

واقعا ایشون بچه دار هم شدن.

نازی چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۵

ایشون عالی هستند

نازی چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۵

صدلی عالی دارن

مریم شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵

عاشق صدای اقای عسکری هستم و ازدواجشونم مبارک باشه ایشالله همیشه خوشبخت باشن

نام شما (الزامی) جمعه ۷ خرداد ۱۳۹۵

چرا‌بعضیا‌اینجوری‌ان‌شما‌وقتی‌به‌حمید‌عسکری‌علاقه‌نداری‌چرا‌خبراشا‌دنبال‌میکنی

النا چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

به این که میگن زیبایی صدا

نیلا دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

آقای عسگری خواننده خیلی خوبیه وجدیدا هم بازیگر مورد علاقه من شده .من اصلا متوجه نمیشم چرا ایشون فکر میکنند با ازدواج کردنشون طرفداراشونو از دست میدن مگه ازدواج رو صدا تاثیر میزاره این عقیده اصلا قابل هضم نیست اتفاقاماطرفدارا از ازدواج هنرمند محبوبمون خیلیم خوشحال میشیم

النا جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

من عاشقصدای حمیدعسکری هستم دوست دارم وبیشتر درباره ی زنده گینامه اش بگوید

ناشناس دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴

صدات خیلی مصنوعیه
نمیدونم این اعتماد به نفس و از کجا آوردی؟////////////

ناشناس یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵

والا.

آرامش پنج شنبه ۳ مهر ۱۳۹۳

صداش واقعا خوبه متن آهنگاشم عالیه کلاokبعضیا سلیقه ندارن

ناشناس یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵

آره بعضیا سلیقه ندارن و چنین صدایی می پسندن

طناز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

عزیزم صدای حمید عسکری که خیلی زیباست

نیلوفر >>>>کمایی سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳

عشقه همه کمایی هاست حمید عسکری نفسه

ناشناس جمعه ۱۴ شهریور ۱۳۹۳

چه قدر خوب گفتند آقای عسگری ای کاش آقای فرزین هم این کار را بکنند مثل سایر همکارانشان .

فریباfffff جمعه ۱۴ شهریور ۱۳۹۳

خیلی دوسش دارم و تمام آهنگاشو گوش میدم…از صداش لذت میبرم و واقعا شخصیت بسسسسسسیار دوست داشتنی هست برای من

سارا جمعه ۱۴ شهریور ۱۳۹۳

صداش اقتضاحه خدایى
خدایى نه بد نى صداش
اونتیى که موافقن لایک کنننننن!!!

سارا کمایی پنج شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴

واقعا بستگی به سلیقتون داره مشخصا کج سلیقه این….

نفس شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

سارای عزیزم باشما موافقم بعضیا واقعا سلیقه ندارن درسته حمید ازدواج کردو بچه دار شده ولی از محبوبیتش کم نشده

ناشناس یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵

وحشتناکه صداش.

maryam جمعه ۱۴ شهریور ۱۳۹۳

کاش بعضیاااااا هم یاد بگیرن !!!

ندا پنج شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۳

نمیدونستم که ازدواج کرده مبارک باشه…..

بهنام یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

آخه یکی نیس بگه ب شماچه خودتون خیلی حجابتون کامله گیردادین ب قریشی ولقعااین ایرانیابایدبمیرن فقط مرگ حقشونه