موضوع :اخبار سینما ایران ، فیلم و سریال

ساعاتی پیش صفحه رسمی سریال میخواهم زنده بمانم با انتشار پستی در صفحه اش خبر از پخش نشدن قسمت این هفته سریال را داد . پیش از این از صبح امروز اخباری مبنی بر توقیف این سریال منتشر شده بود

دلیل توقیف و پخش نشدن ادامه قسمتهای سریال میخواهم زنده بمانم چیست ؟

به گزارش همشهری آنلاین، شیوه به تصویر کشیدن برخی رویدادهای مربوط به دهه ۶۰ در «می‌خواهم زنده بمانم» از همان ابتدا تردیدها را درباره سرنوشت این سریال تازه شهرام شاه‌حسینی افزایش داده بود. در واقع، کارشناسان و حتی تماشاگران عادی از خودشان می‌پرسیدند نمایش فساد گسترده و عمیق در کمیته انقلاب اسلامی و دیگر بخش‌های امنیتی نظام جمهوری اسلامی ایران در سال‌های پس از انقلاب چگونه مجوز پخش گرفته است.

با این حال، تصور می‌شد با پیش رفتن داستان و رو شدن دست مفسدان به شیوه تمام فیلم‌ها و سریال‌ها احتمالا «می‌خواهم زنده بمانم» هم از گزند ممیزی و توقیف جان سالم درمی‌برد و ساترا به همین دلیل اجازه پخش آن را صادر کرده است. این گمانه‌زنی تا صبح امروز قوی بود اما روی خروجی رفتن محتوای نامه معاون اجتماعی ناجا در خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی ایران – ایرنا با موضوع درخواست توقیف موقت سریال از ساترا تردیدها را درباره سرنوشت آن بیشتر کرد.

البته اندکی پس از انتشار خبر، مدیران ایرنا خبر را با این توضیح که «با پوزش از مخاطبان محترم؛ این صفحه به دلیل ملاحظات حقوقی یا خطای حرفه‌ای در تنظیم و درج خبر، موقتاً از دسترس خارج شده و محتوای آن در حال بررسی مجدد است» از دسترس کاربران خارج کردند تا کلاف «می‌خواهم زنده بمانم» یک روز پیش از موعد انتشار قسمت تازه آن پیچیده‌تر از گذشته شود.


2,037 بازدید

نظرات کاربران

۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.