بیوگرافی بازیگران سریال رهایم نکن

سریال رهایم نکن به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور در ایام ماه رمضان 97 از شبکه سه سیما پخش میگردد و بازیگران شناخته شده و همچنین چهره های جدید در آن نیز به ایفای نقش می پدارزند . در ادامه بیوگرافی بازیگران سریال به همراه اسامی و نقش هایشان می پردازیم.

بازیگران رهایم نکن

بیوگرافی امین تارخ بازیگر نقش حاج رسول

امین تارخ بازیگر سینما تلویزیون و تئاتر متولد 20 مرداد ماه سال 1332 در شیراز می باشد و 65 سال سن دارد.وی مدرس رشته بازیگری نیز می باشد.

تارخ در شیراز متولد شد و تحصیلات ابتدائی و راهنمائی خود را در شیراز به اتمام رساند او در سال ۱۳۵۶ از دانشکدهٔ هنرهای نمایشی دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شد و تحصیلات تکمیلی خود را در سال ۱۳۶۳ با کسب مدرک فوق لیسانس در رشته مدیریت فرهنگی به پایان برد.

وی در سریال رهایم نکن نقش اصلی مجموعه فردی به نام حاج رسول را برعهده دارد .


بازیگران زن رهایم نکن

بیوگرافی فریبا متخصص بازیگر نقش آذر

فریبا متخصص بازیگر زن سینما , تلویزیون و تئاتر متولد 1 مرداد ماه سال 1340 می باشد و 56 سال سن دارد . او اصالتا اهل بروجرد می باشد.او 5 خواهر و برادر دارد.

وی در سال 1370 مدرک کارشناسی در رشته جامعه شناسی را دریافت نمود.

او بازیگری و فعالیت هنری خود را از سال 1360 با تئاتر آغاز کرد وی فعالیت خود را در تلویزیون و رادیو به ترتیب از سال های 1362 و 1368 آغاز نمود و در سال 1370 به عرصه سینما راه یافت.

فریبا متخصص نقش آذر در سریال رهایم نکن را ایفا می نماید که نقش اصلی بازیگر زن مجموعه است و

پارتنر وی امین تارخ می باشد.


اسامی بازیگران سریال رهایم نکن

بیوگرافی نیما شعبان نژاد بازیگر نقش امیر در رهایم نکن

نیما شعبان نژاد متولد اردیبهشت ماه سال 1366 می باشد و 31 سال سن دارد.وی پیش از این به عنوان کمدین در برنامه خندوانه حضور داشت .

وی فعالیت در عرصه هنری را از سال 1383 آغاز نمود و توانست با برنامه خندوانه در نقش بایرام به خوبی شناخته شود.

حضور او در سریال رهایم نکن اولین تجربه بازیگری او می باشد و او در این سریال نقش امیر که یکی از کاراکترهای اصلی داستان است را ایفا می کند.


بیوگرافی دنیا مدنی بازیگر نقش فرناز در فیلم رهایم نکن

دنیا مدنی بازیگر جوان تئاتر و تلویزیون متولد 13 تیرماه سال 1369 می باشد و 28 سال سن دارد.

تحصیلات : وی دانش آموخته رشته طراحی لباس در ایران و در دانشگاه کشور مالزی می باشد و او به صورت حرفه در کار طراحی لباس فعالیت دارد.

دنیا مدنی دختر رویا تیموریان بازیگر زن سرشناس می باشد و در چند کار نیز به عنوان طراح لباس حضور داشته است.

او در این سریال نقش دختر جوانی به نام فرناز را ایفا می کند که در آستانه ازدواج با امیر قرار دارد اما اتفاقاتی در داستان رخ می دهد و …


بازیگر زن رهایم نکن

بیوگرافی مونا فرجاد بازیگر نقش شهره در سریال رهایم نکن

مونا فرجاد بازیگر سینما و تلویزیون متولد فروردین ماه سال 1363 در تهران می باشد.وی دختر جلیل فرجاد که از بازیگران پیشکسوت می باشد است.

فرجاد فارغ‌ التحصیل رشته اقتصادنظری است و فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال 1382 با سریال مزرعهٔ آفتابگردان آغاز کرد.

وی که علاوه بر بازیگری در کار دوبله نیز فعالیت دارد از دو سالگی با بازی در مجموعه بهاران (۱۳۶۵) به همراه پدرش بازیگری را شروع نمود و سپس در چندین فیلم و سریال نقش کودک را ایفا نمود.

او در سریال رهایم نکن یک نقش متفاوت را ( دختری به نام شهره) را ایفا می نماید که در گذشته اتفاقاتی برا او و سرنوشتش رخ داده است .


بیوگرافی محمدرضا هدایتی در نقش دایی

محمدرضا هدایتی بازیگر,خواننده و صداپیشه ایرانی متولد 24 اردیبهشت ماه 1352 در شهر چابهار می باشد و 45 سال سن دارد.

وی فعالیت در بازیگری را برای اولین بار به واسطه سریال مهران مدیری در سال 1376 تجربه کرد اما با حضور در نقش یاور طغرل در سریال شب های برره به خوبی شناخته شد و بعد آن پای ثابت کارهای مدیری شد.

پشت صحنه رهایم نکن

بازیگران سریال رهایم نکن


10,014 بازدید

نظرات کاربران

۱
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

ناشناس یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷

مارال ن مونا فرجاد