بازیگر نقش یارمحمد در سریال وارش (علیرضا کمالی)

این شب ها سریال جدید شبکه سه با نام وارش در حال پخش می باشد . سریالی که در همان ابتدا نیز دچار حواشی هم شد  و اهالی گیلان و شمال نسبت به این سریال اعتراض هایی کردند چرا که معتقد هستند در یکی از سکانس های به ان ها توهین شده است .

نقش اول این سریال را علیرضا کمالی ایفا می کند . بازیگری که شاهد حضور او در سریال و فیلم های زیادی بودیم اما شاید گریم او در این سریال کمی متفاوت بوده است و عده ای او را نشناخته باشند ! .

وی در این سریال نقش شخصی به نام یارمحمد را ایفا می کند که از سیستان و بلوچستان به دلیل نبود کار به شمال مهاجرت کرده است . او که به همراه همسر خود به شمال آمده بود همسرش را طی آتش سوزی از دست می دهد و در همان شمال با زنی بیوه به اسم وارش ازدواج میکند . اما اهالی روستا که حضور یارمحمد ان ها را رنج می دهد و او را یک بیگانه می دانند تصمیم میگرند جانش را بگیرند.

علیرضا کمالی متولد 27 اردیبهشت ماه سال 1359 می باشد و هم اکنون 39 سال سن دارد . وی فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشگاه تهران می باشد و بازیگری را با تئاتر شروع کرده است.

علیرضا کمالی و مادرش

عکسی از علیرضا کمالی و مادرش

علیرضا کمالی مجرد می باشد و ازدواج نکرده است . البته چندی پیش اخباری نیز مبنی بر ازدواج وی با دنیا مدنی مطرح شده بود که تکذیب گردید.

علیرضا کمالی با سریال انقلاب زیبا در سال 93 توانست دیده شود و بعد از آن نیز در سریال هایی چون نفش و لحظه گرگ و میش ایفای نقش کرد و حالا هم بیشتر از همیشه با سریال وارش توانسته دیده شود . البته وی اول با بازی در فیلم ملک سلیمان در سینما نیز توانست نظرها را به خود جلب کند.

بازیگر نقش یارمحمد کیست

بیوگرافی بازیگر نقش یارمحمد در سریال وارش (علیرضا کمالی)


9,671 بازدید

نظرات کاربران

۴
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

ناشناس شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹

نقش یار محمد بسیاااار بسیار عالی بود ونمونه مظلومیت وجوانمردی مردم سیستان است.حیف که زود تمام شد نقشش..هنوز یادش میافتم بغضم میگیره کاش مردم ایران این همه مظلوم نبودن

BAHMAN پنج شنبه ۵ دی ۱۳۹۸

متشکرم بابت عوامل این سریال فقط اینکه گریم سال پیری خانم طهموری بسیار بد بود وهمچنین اقای علیرضا کمالی خیلی زود ازسریال حذف شدن

ناشناس شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸

تلویزیون سالهاست که شخصیت قومی تمام ایرانی ها را زیر سوال می بره که همش هم عمدی صورت می گیره مافیای تولید فیلم که تلویزیون به آنها به ارث رسیده هر غلطی رو انجام میدن متاسفانه کار بجایی رسیده که بخاطر دور ماندن کارگردانان و نویسندگان قدرتمند ایرانی که کارهایشان اصیل و بدون نقص می باشد پایشان را به عناوین مختلف از صدا و سیما قطع کردند و افراد بیکار شهرت پرست جایگزین هنرمندان واقعی شدند و همین مصیبت باعث شده که مردم از دورافتاده ترین مناطق روستایی به ماهواره و… پناه می برند اینجاست که دشمنان فرهنگ پاک ایران زمین به مقصودشان می رسند
بقول معروف که میگه ماه چو پنان شود . شپره بازیگر میدان شود همیشه گفتم باز هم میگم اکثر مسولین و مدیران فرهنگی ما بی سوادند و این بحران ها از دیدگاه بی هنری آنها جاری میشه هر چند خیلی دیر شده باز هم امیدواریم سرداران وناخدایان هنر اصیل ایرانی پا به میدان بگذارند و این کشتی سرگردان فرهنگ هنر را به ساحل برسانند
ازطرف قطره

مهتاب جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸

در همه ی نقش هاتون عالی هستی به خصوص در سریال وارش جوانمردانه بازی کردید