موضوع :اخبار سینما ایران

انفجار و کشته شدن 5 تن از عوامل معراجی ها مسعود ده نمکی

محمدجواد شریفی‌راد، از باسابقه‌ترین مدیران جلوه‌های ویژه سینمای ایران، علی‌اکبر رنجبر مدیرعامل شهرک سینمایی دفاع مقدس و 3 نفر از عوامل پشت صحنه فیلم «معراجی‌ها» بر اثر انفجار حین فیلمبرداری جان باختند…

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، صبح امروز جواد شریفی راد مدیر جلوه های بصری فیلم سینمایی «معراجی ها»‌ درحالیکه گروه آخرین روزهای فیلمبرداری را پشت سر می گذاشت براثر سانحه در حین فیلمبرداری به دیار باقی شتافت.

بر اساس شنیده ها به غیر از شریفی راد 5 نفر دیگر از عوامل این فیلم سینمایی نیز در این حادثه در گذشتند.حال یکی از مجروحان این حادثه نیز وخیم گزارش شده است.

علی اکبر رنجبر مدیر شهرک سینمایی دفاع مقدس، رضا فرجی جانشین تولید فیلم به همراه یک بدلکار و یکی از نیروهای تدارکات فیلم معراجی ها افرادی بودند که بر اثر این حادثه معراجی شدند.

در این حادثه عوامل «معراجی‌ها» در حال کار گذاشتن مواد منفجره داخل یک از وسایل صحنه بودند که با انفجار آن متاسفانه شریفی‌راد و 4 نفر دیگر جان به جان آفرین تسلیم کردند.

معراجی ها تازه ترین ساخته مسعود ده نمکی می باشد.

بنابراین گزارش شریفی‌راد  که جزو باسابقه‌ترین مدیران جلوه های ویژه در سینمای ایران بود تاکنون مسئولیت جلوه‌های ویژه بیش از 30فیلم سینمایی را برعهده داشته است به تازگی مراحل فنی فیلم عظیم «محمد(ص)» را به پایان رسانده و از نخستین تجربه‌های او در سینمای انقلاب می توان به «حمله به اچ3»، «شمارش معکوس»،‌ «مسیر معکوس» اشاره کرد و از آخرین کارهای او «شکارچی شنبه» و «اخراجی‌های یک و 2» بود.

او به تازگی مسولیت جلوه‌های ویژه «مروارید‌های خیلج فارس» را به پایان برده بود.

مجموعه تلویزیونی معراجی ها با موضوع اردوهای راهیان نور و به تصویر کشیدن ارزش های هشت سال دفاع مقدس تولید می‌شود.

معاونت سیمای جمهوری اسلامی ایران، این حادثه دردناک را به  جامعه هنرمندان، ملت شریف ایران  و خانواده این عزیزان که در راه هدفی مقدس، آسمانی شدند تبریک و تسلیت گفت.

جزئیات مراسم درگذشت او متعاقبا اعلام خواهد شد.


2,251 بازدید

نظرات کاربران

۸
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

هلیا پنج شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۲

پژمان عزیزم

حسن دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۲

خدا صبر شان بده

محبوب دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۲

واقعا جان باختن سخت است

simin دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۲

واقعا ناراحت شدم واسه همشون یه صلوات بفرستین

SN جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۲

نچ نچ نچ

باران چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۲

برای دهنمکی متسفا

hani چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۲

خدا رحمتشون کنه!!!!!!!

alireza nasery چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۲

این انفجار به نظر من کارآگاه مشکوک میخواست با این کار بساط فیلم را خراب کنن.