گریم احمد مهرانفر نقش ارسطو در پایتخت 3
شبکه ایران، الهام غفوری در باره تولید این مجموعه تلویزیونی پایتخت 3  گفت: پیش بینی می‌شود بیش از 60 درصد این مجموعه تلویزیونی در استان مازندران تصویربرداری شود و بسته به روند قصه، مقصد بعدی گروه مشخص شود. طبق برنامه ریزی های از پیش تعیین شده، قرار بود ما اوایل دی ماه کلید بزنیم که به دلیل حضور آقایان اکبر عبدی و فرشاد گل سفیدی (تصویربردار) در سریال «معراجی ها»ی آقای ده نمکی، این امر محقق نشد. ما به رغم میل باطنی مان وقتی عقد قرارداد با آقای عبدی، به دلیل تداخل کاری با پروژه «معراجی» ها نتوانستیم در خدمت ایشان باشیم. امیدوارم در آینده بتوانیم در پروژه های دیگر از حضور ایشان بهره ببریم.

غفوری افزود: حضور چند بازیگر چهره دیگر در سریال «پایتخت3» قطعی است و ما مشغول مذاکره ابتدایی هستیم تا تیم بازیگری این مجموعه تلویزیونی کامل شود.

تهیه کننده مجموعه نوروزی شبکه اول سیما ادامه داد: تست گریم هفته گذشته انجام شد و با بازگشت سارا و نیکا فوقانی اصل دغدغه ای بابت حضور دوقلوهای خانواده معمولی نخواهیم داشت.

در خلاصه داستان سری سوم «پایتخت» آمده در شب عروسی ارسطو، حادثه ای روی می دهد که باعث می‌شود نقی که از چند ماه قبل بیکار است، پریشان و افسرده شود. او با تشویق خانواده به ورزش کشتی که در جوانی به آن مشغول بوده روی می آورد و پا در مسابقات کشتی پیشکسوتان می گذارد، اما ماجرایی در خلال کشتی پیش می آید که نقی و خانواده اش را وارد ماجراهایی تازه تر می‌کند.

در نخستین تصاویر منتشر شده از تست گریم بازیگران این سریال احمد مهرانفر بازیگر نقش «ارسطو» با پوشش مربوط به شرکت کنندگان در مسابقات رالی دیده می شود.


3,565 بازدید

نظرات کاربران

۷
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

مهران پنج شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۲

خیلی قشنگ نقششو بازی میکنه
مجموعه پایتخت ۱و۲ که خیلی جالب بود منتظر ۳ هستم ببینم این چطور

علیرضا چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۲

خیلی قشنگ بازی میکنه بی صبرانه منتظر ارسطو هستم

ندا چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۲

بااین داستان،خیلی جالب میشه باید تاعید صبرکرد

ناشناس دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۲

خیلی جالبه!!!!

نازنین شمس دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۲

مسخره

esteghlal یکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۲

احمد مهرانفر و محسن طنابنده که الان دارن تو شاهگوش بازی میکنن تو این نیستن.

hani یکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۲

هه!