موضوع :اخبار سینما ایران

آمار فروش فیلمهای در حال اکران سال ۹۶

میزان فروش فیلمهای سینمایی روی پرده

فیلم های اکران نوروزی نظر مخاطب را به خود جلب کرد و ازمیان فیلم های کمدی به نمایش درآمده فیلم «گشت 2» و «خوب بد جلف» فروش قابل ملاحظه ای داشتند اما نکته حایز اهمیت این که فیلم «ماجرای نیمروز» با اقبال بهتری نسبت به آثار اجتماعی دیگر مواجه شده و توانسته سانس های فوق العاده زیادی را به خود اختصاص دهد.

جدول فروش فیلم هاى در حال اکران / به روز شده در 1 اردیبهشت 96
.
خوب بد جلف | 14 میلیارد و 350 میلیون تومان

گشت 2 | 13 میلیارد و 150 میلیون تومان
  ماجرای نیمروز | سه میلیارد و 315 میلیون تومان

    سه بیگانه | یک میلیارد و 900 میلیون تومان
مبارک | یک میلیارد و 450 میلیون تومان

 آباجان | یک میلیارد و 240 میلیون تومان

    یک روز بخصوص | یک میلیارد و 55 میلیون تومان
    

آمار فروش مجموع تهران و شهرستان است

مختاری مدیر پخش هدایت فیلم درباره فروش «گشت2» گفت: فیلم با اقبال خوبی مواجه شده و سانس های فوق العاده بسیاری به خود اختصاص داده است. فییلم در تهران به فروش 3 میلیارد و 507 میلیون  ودر شهرستان به 1 میلیارد و 866 میلیون رسید که فروش کل فیلم به 5 میلیارد و 373 میلیون تومان رسید.

وی درباره فروش خوب بد جلف توضیح داد: فیلم در تهران به فروش 5 میلیارد و 950 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 3 میلیارد و 750 میلیون تومان رسید. فروش کل فیلم به 9 میلیارد و 700 میلیون تومان رسید .

فیاض هوشیار پارسیان مدیر پخش سیمای مهر درباره فروش فیلم «ماجرای نیمروز» توضیح داد: فیلم هم اینک 25 سالن در اختیار دارد و در روزهای اخیر حوزه هنری 2 تک سانس در سالن های فلسطین (اصفهان) و آفریقا (مشهد) به فیلم اختصاص داده است زیرا در این شهرها اقبال مخاطب بسیار خوب بود و تقاضای اکران فیلم داشتند .

وی ادامه داد: فیلم در تهران به فروش 1 میلیارد و 140 میلیون رسید و در شهرستان به فروش  520 میلیون تومان رسیده است که در کل فروش فیلم به 1 میلیارد و 660 میلیون تومان رسید.

دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولود درباره فروش سه بیگانه توضیح داد: روز چهارشنبه فروش فیلم 85 میلیون تومان و در روز پنج شنبه به فروش 90 میلیون تومان رسید که اقبال مخاطب بدون تیزر تلویزیون و تبلیغات بسیار خوب است. فروش فیلم به 1 میلیارد و 20 میلیون تومان رسید.

دفتر پخش فیلمیران که مسئولیت پخش دو فیلم «آباجان» و «یک روز بخصوص» را عهده دار است فروش فیلم ها را اعلام نکرد اما براساس فروش مکانیزه که شامل همه سینماها نیست فیلم «آباجان» به فروش 469656 میلیون تومان رسید و فیلم «یک روز بخصوص» به فروش 355602 میلیون تومان رسید.

امار فروش فیلمهای در حال اکران


3,684 بازدید

نظرات کاربران

۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.