آرام جعفری ,بیوگرافی آرام جعفری ,عکس آرام جعفری

  بیوگرافی و زندگینامه

آرام جعفری بازیگر سینما و تلویزیون متولد 22بهمن 1359 در تهران می باشد و 37 سال سن دارد.

تحصیلات : جعفری دارای مدرک لیسانس گرافیک می باشد. 

وی یک دوره بازیگری را در کلاس های استاد سمندریان گذرانده است.  

آرام جعفری فعالیت هنری خود را از سال 1376 با بازی در تاتر آغاز نمود و با سریال زیر آسمان به خوبی شناخته شد که البته بعد از آن کم کارتر شد.

ازدواج و همسر

آرام جعفری متاهل است و چند سالی است که ازدواج کرده است و تا کنون فرزندی ندارد.

عکس آرام جعفری و همسرش

آرام جعفری و همسرش

گفت و گو با آرام جعفری 

به عنوان اولین سوال، خانم جعفری شما که برای رسیدن به جایگاه فعلی تان در دنیای بازیگری تلاش بسیاری کرده اید و به این حرفه علاقمندید چرا مدتی است کمرنگ هستید و گزیده کار می کنید؟

– به واقع برای رسیدن به امروزم تلاش کرده ام و سعی کردم از بزرگان درس بگیرم و کم کاری ام دلیل شخصی ندارد. متاسفانه طی چند سال اخیر سریال یا فیلمی که خوب، قوی و مورد علاقه من باشد، پیشنهاد و ساخته نشده است. در گذشته کارگردان ها خودشان بازیگرها را اتنتخاب می کردند ولی الان یک نفر از طرف کارگردان این کار را می کند و آن نفرات هم معمولا تیم ثابت خود را برای بازی دارند. به همین دلیل و به خاطر همکاری ام با کارگردان های خوب، سعی می کنم هر پیشنهادی را قبول نکنم.

آرام جعفری

نمی ترسید که به خاطر گزیده کاری تان با انتخاب وسواس گونه از بازیگری فاصله بگیرید؟

– خیر. ترجیح می دهم در کار خوب و در کنار بازیگران خوب بازی کنم. خوشبختانه الان همه دوستان در شبکه های اجتماعی و در کوچه و خیابان به من لطف دارند و می پرسند که چرا کم کار شده ام؟ پاسخ من هم این است که مثل قدیم، کارهای خوب ساخته نمی شود و متاسفانه در سال های اخیر، روابط جای ضوابط را گرفته است. من هم ترجیح می دهم آهسته و پیوسته قدم بردارم تا مردم مرا فراموش نکنند و مخاطبینم راضی باشند.

گفتید روابط جای ضوابط را گرفته و فضای سینما عوض شده؛ بیشتر توضیح می دهید.

– متاسفانه این اواخر، فضای سینما عوض شده و بازیگرانی به این عرصه قدم گذاشته اند که می خواهند یک شبه ره صد ساله را بروند، برخی از آنها آموزشی برای بازیگری ندیده اند و اطلاعات شان را نیز درباره این رحفه بالا نبرده اند و تنها به دلیل اینکه آنها دستمزد کمتر یا بعضی مواقع حتی دستمزدی نمی گیرند، طبیعتا برخی عوامل سینما ترجیح می دهند با این دسته از بازیگران کار کنند. برخی هم که با پول بازیگر می شوند و اینگونه فضای سینما هر روز مسموم تر می شود و بازیگران حرفه ای و کهنه کار که اساتید من هستند کنار گذاشته می شوند.

شما که تجربه نقش های متفاوت را داشته اید چگونه با نقش های تان کنار می آیید؟

– من با نقش هایم زندگی می کنم و طوری در قالب آن فرو می روم که انگار آن اتفاق ها برای خودم رخ داده است. اصولا بازیگران دوست دارند نقش هایشان متفاوتباشد.س ال ها پیش در فیلم «خانه تاریکی» آقای سلطانی، نقش دختری را بازی می کردم که لهجه آذری داشت. حتی سال گذشته در نقش یک موادفروش، در کنار خانم مقانلو بازی کردم یا نقشی که در سریال «قهوه تلخ» داشتم. در همه این فیلم ها سعی کردم با آن نقش ها زندگی کنم. حتی هنگامی که نقش آدم های منفی را بازی می کردم از خودم متنفر می شدم! (می خندد)

شنیدیم به سلامتی متاهل شده اید؟ چند وقت است ازدواج کرده اید؟

– به شدت به عشق معتقدم و به آن احترام می گذارم. اولین معیارم برای زندگی، متعهد بودن است. به نظرم هر دو طرف قبل از تاهل باید تعهد داشته باشند تا بتوانند همدیگر را درک کنند و پا به پای یکدیگر پیش بروند. تقریبا 7 ماه است که متاهل شده ام و خدا را شکر همسرم همیشه و در همه جا همراه من بوده و بسیار معتقد و با ایمان است و خدا را شکر بین مان تفاهم های زیادی وجود دارد.

همسرتان با بازیگری شما مخالف نیست؟

– نه تنها مخالف نیست بلکه تشویقم نیز می کند و شرایط کاری را به خوبی درک می کند.

اوقات فراغت تان را چگونه سپری می کنید؟

– سعی می کنم گاهی پیاده روی کنم یا وقتم را صرف خواندن کتاب می کنم، کتاب های شعر بسیار می خوانم و اشعار فریدون مشیری، سهراب، فروغ و نیلوفر لاری پور را خیلی دوست دارم. کتاب های متفرقه را هم مطالعه می کنم و عاشق ژانر وحشت هستم و کلا هیجان را دوست دارم.

پس ممکن است در فیلم های پرهیجان و ترسناک هم بازی کنید؟

– بله قطعا. البته ساخت فیلم ترسناک در ایران به اون صورت جایگاهی ندارد و اغلب کمتر ساخته می شد اما خیلی دوست دارم و حتی در یک فیلم ترسناک هم بازی کردم که به دلایلی اکران نشد. از میان فیلم های ترسناکی که به نظرم هیچ وقت تکرار نخواهند شد، فیلم «شب 29» را خیلی دوست دارم و سالی یک بار آن را تماشا می کنم

بیوگرافی آرام جعفری

در زندگی مدیون و ممنون چه کسانی هستید؟

– مدیون خیلی ها هستم ولی زندگی کاری خودم را بیشتر مدیون مرحوم استاد حمید سمندریان، پرستو گلستانی عزیزم، دوستان خوبم شیرین بینا و برزو نیک نژاد می دانم که در دوران نوجوانی ام به من اعتماد کرده اند و باعث پیشرفت من در بازیگری شدند.

و حرف پایانی

– در سریال معمای شاه نقش آفرینی کرده ام که امیدوارم مورد توجه مخاطبین قرار گیرد. سعی می کنم از این پس پررنگ تر باشم. 

آرام جعفری

فیلم های آرام جعفری 

باز نشسته‌ها (۱۳۹۱)
دزدان خیابان جردن (۱۳۹۱)
بگو که رویا نیست (۱۳۸۷)

سریالهای آرام جعفری

معمای شاه(۱۳۹۴)
مدینه (۱۳۹۳)
میلیاردر (۱۳۹۱)

قهوه تلخ (۱۳۹۰)
شب هزار و یکم (۱۳۸۷)
پیامک از دیار باقی(۱۳۸۷)

میگی نه نگاه کن (۱۳۸۷)
لبه تاریکی (۱۳۸۶)
پرواز در حباب (۱۳۸۵)

آدمخوار (۱۳۸۵)
برای آخرین بار (۱۳۸۴)
رسم شیدایی (۱۳۸۳)

خانه‌ای در تاریکی (۱۳۸۲)
زیر آسمان شهر (۱۳۸۰)
دختران (۱۳۸۰)

آرام جعفری ,بیوگرافی آرام جعفری ,عکس آرام جعفری

اینستاگرام آرام جعفری : Instagram / Aram_jafari

بیوگرافی آرام جعفری و همسرش


18,595 بازدید

نظرات کاربران

۲
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

ناشناس دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۹

من بهمن ماهی هستم

Samaneh پنج شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸

خیلی بازیگر خوش چهره ای هست امیدوارم هرکجا هستند سالم وشاد باشند منم تبریک می گویم که ماه متولد بهمن هستم واصالتا هم تبریزی هستم