کمال تبریزی که در کارنامه خود فیلم های موفق و پرفروشی را کارگردانی کرده، این بار هم سراغ سوژه ای جالب با بازیگران مطرح رفته است. البته هنوز تاریخ رسمی در خصوص اکران این فیلم گفته نشده اما به نظر می رسد تا قبل از پاییز این فیلم در سینماها به نمایش در بیاید.

فیلم ما همه با هم هستیم

تصویر برداری فیلم سینمایی “ما همه با هم هستیم” به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه‌کنندگی سیدرضا میرکریمی در کاخ سعدآباد تهران به پایان رسید.تصویربرداری این فیلم با مدیریت فرشاد محمدی طی دو ماه در تهران و قزوین انجام شد.

در ادامه به معرفی موضوع داستان و بازیگران این فیلم می پردازیم

حاشیه های فیلم 

در هنگام فیلمبرداری این فیلم، شایعاتی کمدی از رقم‌های چند  میلیاردی برای تولید این اثر سینمایی منتشر شده است که بدین وسیله اعلام می‌شود که با ارقام دروغین اعلام شده، تقریبا سه بار می‌توان «ما همه با هم هستیم»را از اول ساخت و اکران کرد! . این فیلم یکی از پرستاره ترین فیلمهای سینمای ایران است .

داستان فیلم ما همه با هم هستیم

خلاصه  داستان و موضوع فیلم ما همه با هم هستیم

«ما همه با هم هستیم» یک فیلم کمدی به کارگردانی کمال تبریزی است که ماجرایی جذاب و البته کمدی درباره رازهای مسافران یک هواپیمای درحال سقوط را روایت می‌کند و از آن به عنوان پربازیگرترین فیلم سینمای ایران یاد می‌شود.

فیلم برداری این فیلم سینمایی در تاریخ 21 فرودین ماه سال 1397 آغاز شده است .این فیلم به تهیه کنندگی رضا میرکریمی است که با بازیگران مشهور شروع به ساخت میکند و قرار بوده است لوون هفتوان هم در این بازی کند اما با درگذشت او به دنبال جایگزین برای او هستند.اسم قبلی این فیلم ول شدگان بوده است که تغییر کرده.این فیلم پربازیگر ترین فیلم سال 139 است که مطمئنن فیلم بسیار زیبا و پرطرفداری خواهد بود.همانطور که از اسمش پیداست از هم بستگی و با هم بودن سخن میگوید که نباید هیچ وقت همدیگر را ترک کرد و باید با هم و به کمک هم در کارها زندگی را پیش برد…

بازیگران فیلم ما همه با هم هستیم

اسامی همه بازیگران مرد و زن فیلم ما همه با هم هستیم 

مهران مدیریمحمدرضا گلزارمهناز افشارویشکا آسایشپژمان جمشیدی – هانیه توسلی – مانی حقیقی – سروش صحت – مهران غفوریان – سیروس گرجستانی – حسن معجونی – نادر فلاح – رضا ناجی – علی شادمان – سیاوش چراغی پور – فرزین محدث – یدالله شادمانی – بهادر مالکی – مهدی حسینی نیا – لیدا فتح اللهی – اشپتیم آرفی – بهزاد قدیانلو – دانیال کاظمی – سام نوری – شیرین آقارضا کاشی – شیوا بلوچی

محمدرضا گلزار و مهران مدیری در فیلم ما همه با هم هستیم

سایر عوامل فیلم ما همه با هم هستیم 

کارگردان: کمال تبریزی، تهیه‌کننده: سیدرضا میرکریمی، نویسندگان: حسین و پدرام امیری و محمد داودی، مجری طرح: جلیل شعبانی و سجاد علیجانی، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: علیرضا شمس، مدیر فیلمبرداری: فرشاد محمدی، طراح صحنه: کیوان مقدم، طراح گریم: مجید اسکندری، طراح لباس: سارا خالدی، صدابردار: بهمن اردلان، طراح جلوه‌های ویژه کامپیوتری: بهنام خاکسار، عکاس: زهرا مصفا، مدیر روابط عمومی: سیدمحمدصادق لواسانی.

کمال تبریزی کارگردان ما همه با هم هستیم


3,737 بازدید

نظرات کاربران

۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.