موضوع :اخبار هنرمندان

دستمزد رامبد جوان خندوانه

در ماه هایی که هیاهوی فیش گیت همه جا را درنوردیده و از سیاست به سینما هم کشیده شده حالا روزنامه “هفت صبح” دستمزد رامبد جوان برای حضور در “ خندوانه ” را فاش کرده است.

رامبد جوان میزان دستمزد خود در برنامه خندوانه را اعلام کرد : | 4 شهریور 97

رامبد جوان گفت: من دستمزدم در فصل یک به عنوان طراح، کارگردان، ایده پرداز و مجری برنامه سه میلیون تومان برای هر برنامه بود در صورتی که از نظر خودم باید ده میلیون تومان می‌گرفتم.

وی گفت: در فصل بعدی پنج میلیون تومان گرفتم و هر فصل کمی اضافه شد.

اکنون خندوانه فصل پنجم خود را پشت سر می‌گذارد یعنی او هفته ای حداقل 25 میلیون و ماهانه 100 میلیون از تلویزیون دستمزد می‌گیرد


این روزنامه که منبع اطلاعاتش را افراد مطلع دانسته است از این گفته که رامبد جوان برای هر شب اجرای خندوانه چیزی حدود 30 سی میلیون تومان می گیرد.

گویا این مبلغ جمع دستمزد او از تلویزیون و نیز پولی است که حامیان مالی برنامه برای تولید “خندوانه” وسط گذاشته اند. در واقع بخش عمده این پول توسط حامیان مالی برنامه به رامبد جوان پرداخت می شود.

واکنش رامبد جوان به شایعه درآمد ۳۰ میلیونی‌اش:

تلویزیون چنین رقم‌هایی را پرداخت نمی‌کند

رامبد جوان مجری برنامه «خندوانه» در خصوص شایعات پیش آمده در یکی از روزنامه‌ها و فضای مجازی مبنی بر دریافت درآمد 30 میلیون برای هر اجرا در «خندوانه» گفت: مدتی است که روزنامه‌ای با شیطنت‌هایش روی من زوم کرده که ترجیح می‌دهم آن را نادیده بگیرم چون تمامی حرف‌های آنها بی‌پایه و اساس است و دروغ مطلق.
وی افزود: قراردادهای من بسیار شفاف و به دور از هرگونه حاشیه‌ای است و چنین رقم‌هایی که در مورد دستمزد من بیان می‌شود کذب محض است و تلویزیون چنین رقم‌هایی را به هیچ عنوان پرداخت نمی‌کند.
جوان در ادامه به تولید فصل چهارم «خندوانه» اشاره کرد و گفت: در حال حاضر مشغول تدوین قسمت‌های پایانی فصل سوم هستیم و پس از آن روی فصل چهارم تمرکز خواهیم کرد. در فصل چهارم با تغییر دکور و آیتم‌های جدیدی روبه رو خواهیم شد و سعی می‌کنیم تمام مواردی که توانست مورد قبول مخاطبان قرار بگیرد را پوشش بیشتری دهیم.
وی در مورد لباهنگ مردمی اظهار داشت: در مورد لباهنگ مردمی هم صحبت‌هایی شده و دوست داریم که در فصل جدید آن را عملی کنیم که آن هم بستگی به موافقت شبکه دارد.
وی خاطرنشان کرد: «خندوانه» تا پایان هفته آینده پخش می‌شود و بعد از پایان محرم و صفر با فصل جدید مهمان خانه‌های مردم خواهد شد.

دستمزد رامبد جوان خندوانه


7,426 بازدید

نظرات کاربران

۴
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

بهنام دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷

خوش بحالت رامبد جان،و نوش جونت ،ما که اندر خمه یه کوچه موندیم،هرروز بیشتر از دیروز شرمنده زن و بچه هستیم

علی جمعه ۱۶ آذر ۱۳۹۷

رامبد توچقدرپولداری، یکی به من بده خخخخ

ناشناس چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۷

سلام حسن جانی از مشهد هر چقدر بگیره دمش گرم تو این موقعیت گرفتاری ها زندگی میخندیم هفته چند شب دمت گرم رامبد

زهرا جمعه ۲ مهر ۱۳۹۵

نوش جونش