موضوع :اخبار سینما ایران ، فیلم و سریال

داستان و موضوع فیلم متری شش و نیم

فیلم متری شش و نیم به کارگردانی سعید روستایی کارگردان جوان که تجربه موفق فیلم ابد و یک روز را در کارنامه خود دارد تولید شده است . تهیه کننده این اثر سید جمال ساداتیان می باشد . این فیلم برای اولین بار در جشنواره فجر اکران گردید که به بهترین فیلم با آرای مردمی تبدیل شد .

در ادامه به معرفی خلاصه داستان , موضوع و بازیگران این فیلم می پردازیم.

بازیگران متری شش و نیم

بازیگران فیلم متری شش و نیم

اسامی بازیگران زن و مرد فیلم

نوید محمدزاده در نقش ناصر / پیمان معادی در نقش صمد مامور آگاهی / پریناز ایزدیار در نقش نامزد ناصر / فرهاد اصلانی در نقش قاضی / گیتی قاسمی در نقش خواهر ناصر / مازیار سیدى در نقش افسر پلیس / هومن کیایی در نقش پلیس همکار پیمان معادی / محمد علیمحمدى / اصغر پیران / على باقرى / مرجان قمرى و مرضیه بدرقه.

در ابتدا قرار بود شهاب حسینی به عنوان یکی از بازیگران اصلی باشد و نقش نوید محمدزاده که یک قاچاقچی هست را ایفا کند و نوید محمدزاده نیز نقش افسر پلیس را ایفا کند اما به دلیل انصراف شهاب حسینی از بازی در این فیلم این اتافاق نیفتاد.


داستان فیلم متری و شش و نیم

موضوع و داستان فیلم متری شش و نیم چیست ؟

فیلم متری شش و نیم درباره یک قاچاقچی به نام ناصر می باشد که پلیس مدت زیادی به دنبال پیدا کردن او می باشد و در پی همین ماجرا و دستگیری او اتفاقاتی حین داستان رخ می دهد . این فیلم به طور گسترده به موضوع اعتیاد و مواد مخدر و برخورد نیروی انتظامی با این موضوع پرداخته است .

این فیلم در لوکیشن های بسیار زیاد و متفاوت با حضور جمع زیادی از هنروان ها که در بعضی سکانس ها به هزار نفر هم می رسد تصویربرداری شده است .


 

موضوع فیلم متری شش و نیم

عوامل فیلم متری شش و نیم

مدیر فیلمبرداری: هومن بهمنش / طراح صحنه: محسن نصرالهی / طراح لباس: غزاله معتمد / مدیرصدابرداری: ایرج شهزادی / طراح گریم: ایمان امیدواری / برنامه‌ریز: افشین رضایی / دستیار اول کارگردان: مهدی توکلی / طراح جلوه‌های ویژه بصری: جواد مطوری / طراح جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیگ / مدیر بدلکاری: امیر بدری /‌ عکاس: امیرحسین شجاعی


اخبار و حواشی فیلم متری شش و نیم

سعید روستایی در جشنواره فجر پس از دریافت سیمرغ بهترین فیلم مردمی گفت : وی خطاب به وزیر ارشاد گفت من دیگر پشت دستم را داغ میکنم که پلیس حتی از پشت دوربین های فیلم هایم رد شود .

همچنین اکران این فیلم در جشنواره فیلم فجر در شهرستانها بعد از مدت کوتاهی لغو گردید .

پیام سعید روستایی کارگردان فیلم به بهانه اکران عمومی فیلم

اگر موسیقی می‌دانستم برای سپاس‌گزاری از همراهانم در ساخت فیلم «متری شیش و نیم» شاید قطعه‌ای می‌ساختم، قطعه‌ای آرام با گام‌هایی پر از ستایش. قطعه را چندان طولانی می‌ساختم که شب‌ها به آن گوش کنند و آرام آرام به خواب بروند. برای هنروران فیلم که عموماً به کمند اعتیاد گرفتار بودند شاید می‌توانست تسکینی باشد. موسیقی می‌توانست آرام‌شان کند و رنج خستگی‌های زمان طولانی فیلم‌برداری را از ذهن‌شان بزداید. ‎


پیمان معادی در فیلم متری شش و نیم

بیوگرافی کوتاه پیمان معادی بازیگر نقش پلیس در متری شش و نیم

پیمان معادی بازیگر و فیلنامه نویس متولد 9 تیر سال 1349 در نیویورک است و هم اکنون 47 سال سن دارد . وی فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی متالوژی در دانشگاه آزاد کرج است. او ازدواج کرده است و متاهل است و دارای فرزند است .

پیمان معادی در فیلم متری شش و نیم نقش یه افسر پلیس مواد مخدر را ایفا میکند و یک پلیس متفاوت از هر چه که در تلویزیون و سینما دیده ایم را شاهد هستیم.

نوید محمدزاده در متری شش و نیم

بیوگرافی کوتاه نوید محمد زاده بازیگر نقش ناصر (قاچاقچی) در فیلم سینمایی متری شش و نیم

نوید محمد زاده بازیگر سینما متولد 17 فروردین سال 1365 در مهران استان ایلام است، او کرد ایلامی میباشد همچنین بعد از گرفتن دیپلم به کلاس های بازیگری هنر کرج رفت. نوید محمدزاده در چند سال اخیر توانسته است به یک پدیده در سینما تبدیل گردد.


سینماهایی که این فیلم را اکران میکنند

فیلم متری 6 و نیم از تاریخ 27 اسفند ماه 97 اکران خود در اکثر سینماهای تهران و شهرستان ها از جمله مشهد شیراز اصفهان و … شروع میکند.

 


آنونس ها و تیزرهای فیلم متری شش و نیم

تیزری از بازی احساسی نوید محمدزاده در فیلم

تیزر کامل فیلم متری شش و نیم – پخش آنلاین


25,524 بازدید

نظرات کاربران

۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.