دیدار خواهران منصوریان با پدرشان در ماه عسل

در ششمین قسمت برنامه ماه عسل 96 خواهران منصوریان که در رشته های ورزشی دارای چندین مدال بودند مهمان برنامه بودند که از سختی های زندگی شان و اینکه پدرشان آنها را از کودکی رها کرده اند سخن گفتند . در پایان برنامه یکی از خواهران گفت آرزو دارد که پدرش را بعد از چندین سال دوباره ببییند و خانواده شان دوباره دورهم جمع شوند.

احسان علیخانی مقدمات را برای حضور پدر و خانواده فراهم نموده بود و در هفتمین قسمت پدر خواهران منصوریان بعد از 15 سال با دخترانش دیدار کرد که می توانید ویدیو مربوط را مشاهده کنید.

پخش آنلاین – دانلود ویدیو

هفتمین قسمت از برنامه ماه عسل با اجرای احسان علیخانی عزیز، به ادامه روایت پر فراز و نشیب خواهران منصوریان (شهربانو ، الهه و سهیلا منصوریان) اختصاص یافت.
در این قسمت از برنامه خواهران منصوریان از ازروهایشان گفتند.
الهه منصوریان ؛ قهرمانِ ملی ووشو از سنگین ترین مسابقه ای که با جراحت جنگید گفت.

الهه: اینقدر مبارزه کردم تا پول دربیارم برای خانواده چون بابا میخواست خونه رو بفروشه و مامانم خیلی گریه میکرد.
رفتم توی زمین راند اول بازی کف کفشش رو کوبید به صورتم خون رو میخوردم چون دماغم شکسته بود اما میخواستم ادامه بدم چون مامانم باید خوشحال میشد…
خواهران منصوریان امشب هم مهمان ماه عسل بودند و از واکنش های بعد از حضور دیشب در ابتدا گفتند .

الهه : ما حتی توی اردوهای تیم ملی دوستانمون نمیدونستن که چقدر سختی کشیدیم. برای اینکه ما با هیچکسی درد دل نکردیم و حالا با ملت ایران حرف زدیم و درد و دل…
شهربانو منصوریان؛ قهرمانِ ملی ووشو از شکل آشنایی با همسرش گفت : من با یک نفر بحثم میشه سر کرایه أسب و همون موضوع باعث آشنایی ما میشه و درنهایت ازدواج میکنیم. اون موقع بیشترین نگرانیم برای خانواده بود چون همسرم دیگه اجازه نمیداد برم آبشار برای أجاره أسب و برم مزرعه برای سیب چیدن و کار کنم و پول دربیارم.

احسان علیخانی در ابتدای این برنامه به این نکته اشاره کرد که چند سالی است تلاش می‌کند این موضوع را رعایت کند که چگونگی روایت داستانهای مهمانان ماه عسل به گونه ای نباشد که انها از بیان کردن ان دچار ناراحتی شوند..

 در ادامه این برنامه و پس از اشاره به این که پدر این خانواده همسر و فرزندان خود را در شهر سمیرم در هنگام سختی‌ها ترک کرد الهه منصوریان یکی از خواهران قهرمان این خانواده در رشته ووشو گفت: شهربانو و سهیلا برای آرام‌تر شدن شرایط خانواده‌ام از کنار ما رفتند تا این که وقتی شهربانو ۲۰ ساله و ورزشکار شده بود نزد خانواده بازگشت و بسیاری از آموخته‌های خود را به من هم یاد داد.

وی ادامه داد: وقتی شهربانو به شهر سمیرم بازگشت با پس انداز خود یک اسب خرید که با اجاره دادن آن در آبشار معروف سمیرم خرج خانه را می‌داد، اما ما در آن دوره تصمیم گرفتیم صبح‌ها برای تمرین ووشو به اصفهان برویم و شب‌ها به شهر خودمان بازگردیم.

در ادامه شهربانو منصوریان تصریح کرد: وقتی در شیراز کار می‌کردم با موافقت آن خانواده، اقدام به ورزش کردن هم می‌کردم و فکر می‌کنم آرزوهای هر یک از ما دختران خانواده منصوریان باعث شد که به سمت ورزش‌های رزمی حرکت کنیم.

وی اظهار کرد: من ورزش‌های رزمی را خیلی دوست داشتم البته آن زمانی که همراه با الهه به کلاس می‌رفتیم به دلیل مشکل مالی گاهی تن‌ها یک نفر از ما در کلاس حاضر می‌شد و به استادمان هم نگفته بودیم که چه مشکلی داریم.

شهربانو منصوریان همچنین یادآور شد: در آبشار سمیرم و در همان جا که اسب را کرایه می‌دادم سر یک موضوع اختلاف برانگیز با همسرم آشنا شدم که در آن لحظه برای حمایت از من همه تلاش خود را به کار گرفت البته پس از ازدواج نگران خانواده‌ام بودم تا این که الهه به اردو رفت و با یک جایزه ۹۰۰ هزار تومانی بازگشت و این گونه خیالم راحت شد که می‌توانم مسئولیت خانواده را بر دوش الهه خواهرم بگذارم.

در ادامه ماه عسل الهه منصوریان گفت: وقتی از مسابقات بازگشتم تمام اعضای خانواده‌ام را دیدم که برای استقبال از من به فرودگاه آمده بودند و پس از آن سهیلا اعلام کرد که تصمیم دارد در رشته ووشو فعالیت کند و من تصمیم گرفتم آموخته‌هایم را به او آموزش بدهم.

وی توضیح داد: به دلیل بدهکاری‌های پدرم ما مجبور بودیم خانه را بفروشیم، اما من به مادرم قول دادم که به زودی برای او و خواهرانم خانه‌ای بخرم تا این که چند سال بعد با مدال طلایی خود توانستم یک خانه بسیار خوب با تمامی امکانات خریداری کنم.

الهه منصوریان تصریح کرد: در مسابقات جهانی مالزی علاوه بر افتخار آفرینی برای کشورم، به جایزه‌ای که در صورت کسب مقام نخست دریافت می‌کردم نیز فکر می‌کردم و در حالی که بخش اول مسابقه آسیب دیدم و چشم و بینی‌ام دچار مشکل جدی شد، اما خواهش کردم که به من اجازه ادامه بازی در مسابقه را بدهند، چون می‌خواستم مدال طلا بگیرم و مادرم را خوشحال کنم.

در ادامه ماه عسل سهیلا منصوریان نیز از قهرمانی خود در جام جهانی روایتی را مطرح کرد

همچنین شهربانو منصوریان در بخش دیگری از ماه عسل امشب یادآور شد: البته تمام مدال‌هایی که ما گرفته‌ایم تنها به خاطر جایزه نبوده است و حتی جایزه‌های ما به گونه‌ای بوده که به عنوان نمونه خود من تا کنون توانسته‌ام تن‌ها یک خانه و یک خودرو پراید داشته باشم.

در ادامه ماه عسل علیخانی بار دیگر به این موضوع اشاره کرد که مرضیه و الهه منصوریان نمی‌توانند پدر خود را ببخشند، اما پس از پخش تصاویری شهربانو منصوریان رفت و پدر خود را مقابل دوربین آورد و در این لحظه پدر تک‌تک فرزندان خود را در آغوش گرفت و خواهران منصوریان نیز پدر خود را بخشیدند.

در ادامه پدر خواهران قهرمان منصوریان به این موضوع اشاره کرد که در دوره‌ای زندگی به دلیل کم آوردن در مقابل شرایط سخت و همچنین طلبکار‌ها مجبور به ترک خانواده‌اش شد، اما از تمام اعضای خانواده‌اش عذرخواهی کرد …


5,055 بازدید

نظرات کاربران

۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.