چند روزی است اخبار مبنی بر مقدار حقوق و دستمزد بازیگران و هنرمندان ایرانی سینما در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن است . در این گزارش رقم دستمزد چند بازیگر آمده است که در ادامه می توانید مشاهده کنید.

.حقوق نجومی شهاب حسینی و ترانه علیدوستی برای سریال «شهرزاد»

براساس خبرهای منتشر شده شهاب حسینی برای حضور در سریال شهرزاد ماهی 120 میلیون تومان و ترانه علیدوستی ماهی ٩٠ میلیون تومان دستمزد گرفته اند.

دستمزد یک میلیاردی محمدرضا گلزار
ماجرای دستمزد ١ میلیاردی محمدرضا گلزار در نوع خودش جالب بود. منوچهر هادی درباره دستمزد 1 میلیارد تومانی این بازیگر برای حضور در سریال عاشقانه گفته بود که به نظر من اگر آقای گلزار بابت 5 ماه کار با ما یک میلیارد دریافت کند، لطف بزرگی در حق ما کرده است اما اینطور نیست که دستمزد ماهیانه شان یک میلیارد باشد.

ساعت ۶٠ میلیون تومانی «مهران مدیری»

مهران مدیری در اولین نشست خبری فیلم جدیدش از ساعت رولکس استفاده کرده بود که با مراجعه به سایت رسمی این برند معروف مشخص شد این ساعت بین ١٩ تا ٣۴ هزار دلار است و با توجه به قیمت دلار حداقل ۶٠ میلیون تومان قیمت این ساعت خواهد بود.

درآمد ٣٠ میلیون تومانی رامبد جوان برای هر اجرا در «خندوانه»

مدتی پیش شایعه شده بود که رامبد جوان برای هر اجرا در مبلغ ٣٠ میلیون تومان می گیرد. جوان این موضوع را تکذیب کرده بود. اما هیچ وقت هم حاضر نشد درآمد واقعی خود از خندوانه لو بدهد.

دستمزد تعجب برانگیز بازیگران سریال «معمای شاه»

جعفر دهقان درباره دستمزد بازیگران سریال معمای شاه گفته بود: دستمزد بازیگران سریال معمای شاه از ماهی 6 میلیون تومان شروع میشد تا بازیگری که ماهی 40  میلیون تومان حقوق میگرفت! حقوق من ماهی 16 میلیون تومان بود.


12,826 بازدید

نظرات کاربران

۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.