موضوع :دانلود فیلم و سریال

دانلود فیلم مغزهای کوچک زنگ زده با لینک مستقیم

دانلود فیلم سینمایی ایرانی مغزهای کوچک زنگ زده به صورت کامل و قانونی.

دانلود غیر رایگان مغزهای کوچک زنگ زده با حجم کم و کیفیت HD

لیتک های دانلود قرار گرفت

دانلود فیلم مغزهای کوچک زنگ زده

ژانر و موضوع : اجتماعی | سال ساخت : 1396 | زمان اکران : مهرماه 97 | کارگردان : هومن سیدی | تهیه کننده : سعید سعدی | مخاطب : +15 سال | فرمت : mp4

هومن سیدی جدیدترین فیلم خود را برای نمایش در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر آمده کرده است . مغزهای کوچک زنگ زده نام آخرین اثر وی می باشد که به نظر می آید یک فیلم متفاوت باشد.

بازیگران فیلم مغزهای کوچک زنگ زده

نوید محمدزاده در نقش شاهین / فرهاد اصلانی در نقش شکور / علی علایی فرید / سجادی حسینی در نقش پدر خانواده  / نازنین بیاتی در نقش آرایشگر  / نوید پورفرج / مرجان اتفاقیان در نقش شهره / هامون سیدی بازیگران اصلی این فیلم هستند و علاوه بر این تعداد زیادی بازیگر از هنرجویان کلاسهای بازیگری نیز در این فیلم حضور دارند.

داستان فیلم

میگن اگه چوپان نباشه گوسفندها تلف میشن، یا گم میشن یا گرگ بهشون میزنه یا از گرسنگی میمیرن، چون مغز ندارن. هرکی که مغز نداره به چوپان احتیاج داره، یه چوپان دلسوز… چوپان حکم پدر گوسفندهارو داره، آدم بدون پدر هیچی نیست. این چوپانه ما همه گوسفنداشیم، اون به ما میگه کِی بریم، کجا بریم، چی کار کنیم، کِی بشینیم، کِی پاشیم، کِی بمیریم.این فیلم داستان یک خانواده را نشان می دهد که قرار است برای خواهرشان خواستگار بیاید اما لو رفتن یک فیلم از خواهرشان ماجرا را عضو میکند و برادران برای حفظ آبروی خود دست به کارهایی میزنند و … .

درباره فیلم مغزهای کوچک زنگ زده

خانواده‎ای در محله‎ای در جنوب شهر زندگی می‎کنند و کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی دارند. سه برادر به نام‎های “شهروز”، “شکور”، “شاهین” و یک خواهر به نام “شهره”، پدر و مادر و مادربزرگ اعضای این خانواده هستند. “شاهین” با بازی “نوید محمدزاده”، “شکور” با بازی “فرهاد اصلانی” بازیگران و نقش های اصلی فیلم هستند. لوکیشن فیلم یک محله در جنوب شهر است…

لینکهای دانلود قانونی

[دانلود و خرید نسخه 1080p BluRay با حجم 8.9 گیگابایت – 7.000 تومان]

[دانلود و خرید نسخه 1080p HQ با حجم 3.7 گیگابایت – 6.000 تومان]

[دانلود و خرید نسخه 1080p با حجم 1.7 گیگابایت – 5.000 تومان]

[دانلود و خرید نسخه 720p با حجم 1.0 گیگابایت – 5.000 تومان]

[دانلود و خرید نسخه 480p با حجم 652 مگابایت – 5.000 تومان]

مغزهای کوچک زنگ زده

مغزهای کوچک زنگ زده

بیوگرافی هومن سیدی کارگردان فیلم مغز های کوچک زنگ زده :

هومن سیدی کارگردان و بازیگر ایرانی متولد 8 آذر 1359 است دو اصالتا اهل رشت می باشد.

او پس از پایان دوره متوسطه و دریافت دیپلم گرافیک کار خود را با حضور در کلاس‌های انجمن سینمای جوان رشت و ساخت چند فیلم کوتاه آغاز کرد. وی نخستین فعالیت حرفه‌ای اش را با حضور در فیلم “یک تکه نان” کمال تبریزی تجربه کرد و سپس نقش کوتاهی را در “چهارشنبه‌سوری” اصغر فرهادی ایفا کرد.

وی علاوه بر بازیگری کارگردانی هم میکند و تا بحال 5 فیلم برای سینما تولید کرده است . فیلمهای خشم و هیاهو , اعترافات ذهن خطرناک من , سیزده و آفریقا فیلمهای دیگر این کارگردان است.


حواشی فیلم مغزهای کوچک زنگ زده :

هومن سیدی کارگردان فیلم مغزهای کوچک زنگ زده در نشست خبری این فیلم درباره حجم خشونت فیلم و اتهام سیاه نمایی گفت: شاید این اتهام وارد شود ولی قصدمان سیه نمایی نبود تلاش کردیم از تلخی ها صحبت کنیم انتهای فیلم روشن وامیدبخش است امیدوارم این احساس به تماشاگر دست ندهد که با سیاه نمایی از سالن خارج شود.

-* هر فیلمی مخاطب خاص خودش را دارد، شاید این فیلم را تشخیص دهند که گروه سنی خاصی باید آن را ببینند. من هم خیلی تاکیدی ندارم که چه گروهی فیلم را ببیند. خوشحال می‌شوم که مخاطبم از فیلم خوشش بیاید ولی منتظر نیستم تماشاگر با بشکن از سالن خارج شود!


تیزرها و آنونس های فیلم – Download


فروش فیلم

فیلم مغزهای کوچک زنگ زده در فاصله سه روز اکران خود توانست میلیادری شود . استقبال از این فیلم همچنان ادامه دارد.


عکسهای نشست خبری فیلم

مغزهای زنگ زده

بازیگران مغزهای کوچک زنگ زدهفیلم مغزهای کوچک زنگ زده

ویدیو توضیحات نوید محمدزاده در خصوص نقشش در این فیلم


24,830 بازدید

نظرات کاربران

۱
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

ناشناس چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷

عالی