ساره بیات بازیگر سینما و تلوزیون ایران است. وی در تاریخ 14 مهر 1358 در مشهد به دنیا آمد و هم اکنون 42 سال سن دارد .

تخصیلات : بیات فارغ‌ التحصیل رشته بازیگری از مؤسسه کارنامه است.

ساره بیات ,بیوگرافی ساره بیات

او از سال 1380 رد تئاتر شد و در جشنواره پلیس در اولین کارش، جایزه بهترین بازیگری را به همراه دیپلم افتخار کسب کرد. بعد از اخذ مدرک بازیگری از موسسه “کارنامه” به مجموعه یک مشت پر عقاب دعوت شد و بعد از اتمام آن با فیلم سینمایی مقلد شیطان وارد سینما شد.

آخرین کار وی حضور در سریال دل در نقش رستا می باشد که کارگردانی آن برعهده منوچهر هادی است و و پیش از این هم تجربه هنکاری با او در سریال عاشقانه و فیلم رحمان 1400 را داشت.

وی دارای جوایز متعدد در حوزه بازیگری می باشد.

ازدواج و همسرش

ساره بیات در تاریخ 4 اردیبهشت ماه خبر رسمی ازدواجش با علیرضا افکاری را اعلام نمود.

همسر ساره بیات کیست ؟

علیرضا افکاری (متولد ۲۲ شهریور ۱۳۵۶) آهنگساز و تنظیم‌کننده ایرانی است.
او تاکنون با خوانندگان سرشناسی مثل: داریوش، معین، گوگوش، ابی[۱]، احسان خواجه امیری، روزبه بمانی، هلن، بیژن مرتضوی، مهدی یراحی، خشایار اعتمادی، رضا یزدانی، علیرضا عصار، علی زند وکیلی[۲]، سینا سرلک، سینا شعبانخانی، حجت اشرف زاده و… همکاری داشته‌است.

ساره بیات و همسرش علیرضا افکاری

خبر جدید دی ماه ۹۸ : منوجهر هادی کارگردان سینما در یک گفتگوی رادیویی اعلام کرد که ساره بیات در آستانه ازدواج می باشد و قرار است به زودی ازدواج کند.

خواهر ساره بیات (سروین بیات) با رضا قوچان نژاد فوتبالیست معروف ازدواج کرده است.

ساره بیات و خواهرش سروین

ساره بیات و خواهرش

گفتگو با ساره بیات

شما الان راضیه جدایی… را فراموش کرده اید؟ از آن نقش خلاص شده اید؟

گرفتار و مبتلا و یا اسیر راضیه نیستم که از آن خلاص شوم یا رهایی یابم، بلکه راضیه یکی از بخش های جذاب و فوق العاده زندگی کاری من محسوب می شود که در مسیر تکامل زندگی کاری ام همراهی بی نظیری با من کرده. کاراکتر راضیه توان من را در ادامه این راه افزایش داده. راضیه برای من انرژی است، نه ایستگاهی که در آن توقف کنم.

ساره بیات ,عکس بی حجاب ساره بیات

برای جداشدن از یک نقش چه می کنید؟ زود می روید سیر یک فیلم دیگر یا نه، می روید مسافرت، کتاب می خوانید، می روید دنبال زندگی شخصی و اصلا به سینما فکر نمی کنید؟ اصلا این قدر درگیر نقش می شوید که نیاز به بازسازی روحی داشته باشید؟

برای جداشدن از نقش قبلی، فیلم جدیدی را شروع می کنم، به همین سادگی. بازیگری یعنی همین. البته نکات شما را رد نمی کنم، به انضمام فاصله زمانی منطقی بین پذیرش دو نقش. ترجیح برای من فاصله بین پذیرش دو نقش زندگی کردن است؛ یعنی همان حرف های شما، یعنی نفس کشیدن، تجربه کردن، شنیدن، تماشاکردن.

اصغر فرهادی برای نزدیک کردن بازیگر به شخصیت های فیلمش کلی طرح و برنامه دارد. مثلا شنیده ایم به شما توصیه کرده که مدتی با چادر و مقنعه رفت و آمد کنید یا پولی در کیفتان نگذارید تا نتوانید چیزهایی را که دوست دارید بخرید. این شیوه نزدیک شدن به نقش را بعدها برای خودتان تکرار کرده اید؟ اصلا چطور به نقش نزدیک می شوید؟ با فاصله با آن طرف می شوید یا در آن حل می شوید؟

سبک آقای فرهادی برای گرفتن بازی از بازیگران‌ش سبک متفاوت و دشواری است و آثارشان اثبات کرده که این شیوه، شیوه متفاوت و راضی کننده ای است. ضمن این که تسلط آقای فرهادی در این روش غیرقابل انکار است. و در مورد این دعوای قدیمی دنیای بازیگری (حل شدن در نقش و درگیر شدن با آن یا فقط هنر بازیگری)، از تعامل با کارگردان می توان یکی از این دو راه را انتخاب کرد.

برای شخصیت طراحی دارید؟ مثلا می گویید این شخصیت در نقطه A است، بعد کم کم تغییر می کند و به نقطه B می رسد؟

طراحی برای من یعنی فیلمنامه به اضافه شیوه روایت کارگردان. از تلفیق فیلمنامه و کارگردانی می توان به شخصیت پردازی رسید و این اصل مهمی برای من است؛ قرارگرفتن در اتمسفری که توسط کارگردان هدایت می شود و من در آن به ایفای نقش می پردازم. شرایط ایده آل برای بازیگر فیلمنامه سنجیده و کارگردانی درست است که با ضعف یکی از این دو حتما طراحی بازیگر دچار مسئله خواهدشد.

عکس اینستاگرام ساره بیات ,ساره بیات

عکس جدید از ساره بیات

کارنامه تان را که مرور می کنیم می بینیم بیشتر انتخاب هایتان زن هایی اند که مدام با خودشان در کشکمش اند. همه چیز درونی است و آنچه که بیرون دیده می شود تنها سطح ماجراست. از جدایی… تا ناهید و حتی خداحافظی طولانی، نگاه کردن به چهره تان حکایت از یک غم خیلی عمیق دارد که انگار نمی شود از شرش خلاص شد. این انتخاب ها «پیش آمده» یا این که فکر کرده اید در آنها بهتر عمل می کنید؟

یکی از جذابیت های بزرگ بازیگری برای من مواجهه با چالش برای درک یک شخصیت است. برای همین، شخصیت های چندوجهی، خاکستری، حتی مرموز برایم جذابیت بسیاری دارند. شخصیت سطحی احتیاج به بازی ندارد.

شما چطور یک نقش را انتخاب می کنید؟ می خواهیم بدنیم معیارتان دقیقا چیست؛ کارگردان، همکاران، فیلمنامه، حس و حال خودتان، سختی نقش یا چیزهای دیگر…؟ مثلا می شود بگویید بازی در «خواب زده ها» و «خداحافظی طولانی» را برای چه قبول کردید؟

فیلمنامه، کارگردان، عوامل پشت صحنه. همه اینها عوامل موثر در انتخاب من اند که البته منوط به احوالات خودم در آن روزهایم هستند. دلیل انتخاب «خواب زده ها» جواب سوال سوم شماست: پایان دادن به راضیه جدایی… با بازی نازگل مشرقی خواب زده ها؛ دو ژانر و اتمسفر کاملا متفاوت که البته حضور آقای جیرانی انگیزه ام را تقویت می کرد. دلیل انتخاب «خداحافظی طولانی» هم علاقه ام به سینمای فرزاد موتمن بود.

بازی در فیلمی مثل «محمد رسول الله (ص)» برای بازیگران یک ریسک است؛ از یک طرف عوامل حرفه ای بین المللی حضور دارند که کار کردن با آنها جذاب است و از طرف دیگر، در همان مرحله خواندن فیلمنامه می شود مطمئن شد که هیچ شخصیتی جز پیامبر(ص) نقش اصلی نیست و آن قدرها فرصت دیده شدن برای بقیه بازیگرها وجود ندارد. شما چطور با این فیلم برخورد کردید؟

ساره بیات و همسرش

اینستاگرام ساره بیات

_Instagram / SarehBayat

به نظرم تمام بازیگران فیلم «محمد رسول الله (ص)» نقش اصلی اند. برای این که با هر مقدار حضور، در آن، نشانی حضرت را می دهند. یعنی تکمیل شدن یک پازل که با حذف یکی از این نقش ها، طراحی ناقص می شود. برای این که تماشاگر با اتمسفر یا قصه ای از نقش اصلی رو به روست، نه صورت، فیزیک و میمیک او. برای پذیرش حلیمه حتی لحظه ای درنگ نکردم.

فیلم محمد رسول الله (ص) از آن نوع فیلم هایی است که بازی رئال به شیوه معمول نمی طلبد، چون آن قدرها روی بازیگر مکث می کند تا شخصیت پردازی کند. طراحی تان برای نقش چه بود؟ راهنمایی ها چه بود؟ قرار بود چطوری بازی کنید و چطور به نظر برسید؟

تعداد و تنوع نقش ها شبیه جزئیات متنوع و پراکنده است، اما جزئیاتی جذاب و مهم که کنار هم قرار گرفتن آنها کلیت مهمی به اسم حضرت رسول (ص) را روایت می کند. بنابراین مهم این است که من در نقش حلیمه که یکی از جزئیات است اما مهم، تمام تلاش خود را برای برقراری ارتباط تماشاگر با کلیت زندگی حضرت رسول انجام بدهم. البته در اهمیت کاراکتر حلیمه همین کافی است که برای بررسی دوران کودکی حضرت، شخصیت حلیمه فصلی جدانشدنی است و بسیار پراهمیت.

حلیمه از معدود نقش های شماست که کشمش درونی ندارد و بیشتر، متمرکز است روی بروز احساس. برای شما هسته مرکزی بازی چه بود؟ می خواهیم بدانیم خودتان در طراحی نقش می خواستید چه جنبه ای از شخصیت بیشتر دیده شود؟ کدام وجه احساسی اش؟ حرف ما درباره آن چیزی است که خودتان به فیلمنامه اضافه کردید و الان دوست دارید دیده شود.

ساره بیات

درواقع این تنها نقشی است که اصلا به دیده شدن بازی خودم توجهی نداشتم. آن قدر غرق لذت و عشق معنوی بودم که از خدا خواستم به من نیروی مضاعف عطا کند تا از پس سنگینی این شخصیت بربیایم. فقط دعا می کردم و از خدا می خواستم کمکم کند و هیچ طرح جز ذکر در طول کار یادم نمی آمد. عشق و شیدایی حلیمه به حضرت رسول (ص) و روایت دو فصل زندگی حلیمه قبل و بعد از مواجهه با حضرت، نکات مهم پردازش شخصیت حلیمه بود در بازی من.

حلیمه یک شخصیت تاریخی است که قاعدتا نزدیک شدن به آن خیلی سخت است. شما حلیمه خودتان را ساختید یا حلیمه مدنظر مجید مجیدی را؟ یا نه، به این فکر کردید که مثلا باید به تاریخ وفادار باشید و همه چیز را در مطالعات به دست بیاورید؟

همه چیز کاملا توام با تعامل بود؛ تعاملی بود بین کارگردانی کاردان که پناهگاه امنمان بود و منی که ولع داشتم برای حضورم در این کار. من حلیمه خود را ساختم با راهنمایی های آقای مجیدی، با تایید ایشان و با نظارت لحظه لحظه شان بر کل اثر، نه تنها نقش حلیمه. ضمن این که ما برشی از تاریخ را روایت کردیم؛ بنابراین پایبندی به تاریخ و شخصیتی که بعد از آن شکل گرفته نکته بسیار بااهمیتی است.

با آقای شجاع نوری که صحبت کردیم، می گفت هروقت گریم می شد و خط ها روی چهره اش می آمد، انگار استحاله پیدا می کرد و به خود شخصیت عبدالمطلب نزدیک می شد. گریم روی بازی شما چنین تاثیری داشت؟ اصلا عوامل خارجی چه کمکی کردند؟ با ذکر مثال لطفا!

مطمئنا کار تمام عوامل تاثیرش را بر صورت و کارم می گذارد، هرکس به نوع، و سعی می کنم از تمام تلاششان برای رسیدن به بهتر شدنم در اثر استفاده کنم. عوامل خارجی با تحقیق و تفحص بسیار موشکافانه به جزئیات پرداختند. وسواس آنها کارم را دشوارتر می کرد و مدام جدیت را یادآور. حضورشان دلگرمم می کرد و خیالم را آسوده. کاردانی آنها مرا به نقش نزدیک و نزدیک تر می کرد و در انتها بسیار از نتیجه راضی بودم و ارتباط خوبی برقرار می کردم. البته به هیچ وجه نمی شود منکر دانش، تجربه و هنر همکاران وطنی خود شد که همیشه قدران زحمات و انتقال تجربیاتشان در کارهای مختلف به خودم هستم.

جایی گفته اید معمولا بین بد و بدتر انتخاب نمی کنم و همیشه سعی کرده ام بهترین انتخاب ها را داشته باشم. حالا که کارنامه تان را نگاه می کنید بینشان هیچ انتخاب بدی نمی بینید؟

ساره بیات ,همسر ساره بیات ,بیوگرافی ساره بیات

در سینمای ما بازیگر پیشگو نیست، بلکه نهایتا براساس تجربه، هوش و ارزیابی در لحظه تصمیم می گیرد. فیلمنامه خوب و متفاوت برای فرار از تکرارها، کارگردان خوب و یک گروه درجه یک و حرفه ای عواملی هستند که بازیگر را برای پذیرش یک نقش نه تنها راضی، بلکه تشویق می کنند. اما این که خروجی اثر چه خواهد شد و تماشاگر با آن چه برخوردی خواهدکرد پیش بینی اش برای بازیگر کار دشواری است.

فیلم های سینمایی ساره بیات

1396 | فیلم اتاق تاریک به کارگردانی روح اله حجازی
1395 | فیلم زرد به کارگردانی مصطفی تقی زاده

1395 – فیلم بیست و یک روز بعد
1395 | فیلم لابی به کارگردانی محمد رهبری

١٣٩۴ | فیلم آااادت نمی کنیم به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان
١٣٩٣ | فیلم سینمایی محمد رسول الله به کارگردانی مجید مجیدی

۱۳۹۳ | فیلم سینمایی ناهید به کارگردانی آیدا پناهنده
۱۳۹۳ | فیلم سینمایی خداحافظی طولانی به کارگردانی فرزاد موتمن
۱۳۹۲ | فیلم سینمایی خواب زده ها به کارگردانی فریدون جیرانی

۱۳۹۲ | فیلم سینمایی ساکن طبقه وسط به کارگردانی شهاب حسینی
1392 | فصل فراموشی فریبا
۱۳۹۲ | فیلم سینمایی لامپ ۱۰۰ به کارگردانی سعید آقاخانی

۱۳۹۱ | فیلم سینمایی محمد به کارگردانی مجید مجیدی
۱۳۸۹ | فیلم سینمایی جدایی نادر از سیمین به کارگردانی اصغر فرهادی
۱۳۸۵ | فیلم سینمایی مقلد شیطان به کارگردانی افشین صادقی

ساره بیات

سریال های ساره بیات

سریال عاشقانه
یک مشت پر عقاب
بی‌گناهان
تباهی

ساره بیات و رضا قوچان نژاد

ساره بیات در کنار همسر خواهرش رضا قوچان نژاد بعد از صعود تیم ایران به جام جهانی 2018

ساره بیات و رضا قوچان نژاد

سلفی علی ضیا با ساره بیات و رضا قوچان نژاد فوتبالیست (شوهر خواهرش)

ساره بیات بی حجاب ساره بیات و محمدرضا گلزار

ساره بیات و محمدرضا گلزار در پشت صحنه سریال عاشقانه


 

ساره بیات سفیر صنایع دستی

سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، ساره بیات، بازیگر مطرح سینما را به‌ عنوان سفیر صنایع دستی انتخاب کرد. ( مرداد ماه 96)


ساره بیات در جشن حافظ

ساره بیات جایزه بهترین بازیگر زن را در هفدمین جشن حافظ در سال 96 برای بازی در سریال عاشقانه دریافت کرد.


ساره بیات در مراسم اکران مردمی فیلم زرد آخرین اثر سینمایی اش


تولد ساره بیات با حضور پدرش و رضا قوچان نژاد

تولد 38 سالگی ساره بیات با حضور پدرش و رضا قوچان نژاد در سینما قدس تهران – مهرماه 96

ساره بیات در شب تولدش و جایزه بهترین بازیگر زن از شانگهای که توسط بهرام رادان به دست او رسید.

عکس ساره بیات ذر جاده

جدیدترین عکسی که ساره بیات در اینستاگرام خود منتشر کرد

فیلمی از مراسم تولد ساره بیات


بیوگرافی ساره بیات +ازدواج و همسرش و عکس های اینستاگرام‌ش


148,989 بازدید

نظرات کاربران

۹۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

فرهاد یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱

مگه لباست قرمز نبود
نه خانم بیات یه روزی بهت میگم

هستی یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰

سلام خانم ساره بیات من از همه طرفداران زیادی تر دوستتون دارم دنبالتون میکردم شماره تلفن مرسی خیلی خیلی دوست دارم

نظرپور قندعلی شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰

موفق وپیروز باشی

ناشناس پنج شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۰

من خیلی ساره بیات ودوس دارم خدابهشون سلامتی بده.

حدیث و حسنا دوشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۰

من ساره بیات رو خیلی خیلی دوست دارم کاش می شد شماره بزاین از دور می بو سمت

ناشناس دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹

ای کاش می شد شماره بزارین

نرگس یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹

سلام خانم ساره بیات من شما را دوست دارم امید وارم که شما شماره تون رو بهم بدین فداتون شم

ُسارا جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۹

الکی خودت رو ننداز وسط
پای افکاری رو الکی کشبده وسط که یکی دیگه رو بترسونه

ُسارا جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۹

یه ساله الکی در اوردی در شرف ازدواجی معلومه منظورت چیه
حالا چرا ابروی اون بد بخت رو بردی علیرضا افکاری از اون خم استفاده کردی برا اهداف خودت

ناشناس سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹

ساره جون عاشقتم

خانم بیات بسیار فوق العاده یکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹

خانم بیات بسیار فوق العادست

محسن صادقی چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹

سلام من واقعا خانم بیات را دوست دارم هم خوشکله هم جذابه هم قشنگ بازی میکنه کاشی کنارش بودم می بوسیدمش بعد یه عکس یادگاری باهاش میگرفتم

دختر کورد یکشنبه ۶ تیر ۱۴۰۰

پوستت خراب نشه میبوسیش

محسن صادقی چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹

من عاشق خانم بیات هستم چون واقعا هم خوشکله هم جذابه هم خوب نقش بازی میکنه کاش کنارش بودم باهاس عکس یادگاری میگرفتم ومیبوسیدمش عزیزمی

ناشناس پنج شنبه ۱ آبان ۱۳۹۹

ساره بیات = عشق قربون شکل ماهت

ناشناس پنج شنبه ۱ آبان ۱۳۹۹

محمدحسین

امیر جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۹

ساره شما در سریال دل خیلی خوب بازی می کنی بعد سریال عاشقانه کی درست میشه

ناشناس جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۹

سلام شما تو سریال دل خیلی خوب بازی می کنید سریال عاشقانه کی درست میشه

محدثه دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹

سلام خانم ساره بیات شما واقعا بازیگر فوق العاده ای هستید امیدوارم که در تمام مواقع زندگی تان موفق باشید
دوستتان دارم ❤

زهرا توکلی یکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹

وای من واسش میمیرم خیلی جذابه مهربونه عالیه عاشقشم من هر چی از زیباییش و خوبیش بگم حتی یک صدم هم نمیشه

سعید یکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹

بهترین بازی ساره خانوم تو سریال دل است تمام

تارا شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹

فقط نازنین بیاتی

ناشناس شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹

ساره جون خیلی خیلی دوست دارم به خصوص چهرت رو بهم آرامش میده

A یکشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۹

ساره اسمش بهش میاد دوسداشتنی بازیگری ادعای ایران، نه بخاطرچهره وگرنه خوشگل زیاده، درضمن چرا قضاوت میکنید امیدوارم ازحسادت نباشه چون اونکه براش فرق نمیکنه این حرفای…..، باورکنید خودتون اذیت میشین آدم حسود ازدرون خودشو میخوره میگن حسودهرگزنیاسود. انشالله به مدارج بالاتربرسی ❤️

ناشناس چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۹

سلام عاشقتونم ساره جونم

پسر ترکی سه شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹

خانم بیات دوست دارم و عاشقت هستم و دوست دارم روزی تو را در زادگاه هم تبریز ببینم و تو دل خوب و عالی بازی می کنی و همینطور شما بازیگر مورد علاقه من هستید و یکی از بهترین بازیگر هستید امیدوارم همیشه سالم و شاد باشی و همچنین پیروز

دیانا سه شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹

بازیگر کم حاشیه ودوست داشتنی خانوم بیات عزیز

رها یکشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۹

سلام سایه جون خیلی دوست دارم و بیشتر وقتی که با محمد رضا گلزار هستی جاتون عشقید

سارِن شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹

خانم ساره بیات شما بازیگر مورد علاقه من هستین من شما را خیلی دوست دارم واقعا شما یکی از بهترین بازیگران هستین. امیدوارم همیشه سالم و شاد باشی و همچنین پیروز . ❤❤

ناشناس یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹

ساره عزیز من خیلی دوستون دارم .خیلی دوست داشتم برای ی بارم شده با شما حرف بزنم. امیدوارم همیشه سالم تندرست باشین

یگانه فاضلی پنج شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹

ساره بیات عزیز و دوست داشتنی من عاشق شما هستم
امیدوارم هرجا هستی شاد و تندرست باشی
عشقمی❤⚘

لیلا یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹

من واقا خیلی از ساره خوشم می اد

ناشناس چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

دوستت دارم خیلی زیاد از اشنویه

علی سه شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹

سلام من عاشق شما شودم

دانیال یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۹

ساره جون عاشقتم دوست دارم با تمام وجودم

ناشناس چهارشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۹

من خیلی دوستون دارم خیلی

ناشناس چهارشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۹

شما خیلی خوب بازی میکنید من خیلی دوستتون دارم دوست دارم فقط یک بار شما رو ببینم امید وارم همیشه موفق باشید

تینا شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۹

تو فیلم دل خیلی قشنگ بازی کرده
به نظر میاد چهرش اروم .

سام چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸

به شما چه ربطی داره بیات چن سالشه

الهه پنج شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۸

من شما رو خیلی دوس دارم درسریال عاشقانه شخصییتتو خیلی دوس دارم

ناشناس جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸

خانم ساره بیات حالا شناسنامه ات را را رفتی کم کردی میگی ۴۰سالته قیافه ات را چکار میکنی اون که نشون میده ۴۰ساله نیستی و حدودا پنجاه سالته

عزیزم سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸

و چقدر آدم کم ظرفیتی هستی

هستی پنج شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۹

احمق بازیگر به این خوبی وخشگلی

آیناز پنج شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۰

ساره جون تو عالی هستی امیدوارم همینطور بدرخشی

ععععع دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹

وا

الهام یکشنبه ۸ تیر ۱۳۹۹

لایک داری لایک

رژان دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹

به تو چه که چند سالشه زورت گرفته

سارا چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۸

سلام ،شما در فیلم های قشنگی بازی می کنید

ناشناس جمعه ۱۹ بهمن ۱۳۹۷

شوهرش‌کیست آخر؟

د یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸

ساره بیات کم مغرور باش کوچیکم عمته فهمیدی بیشعور

Ariana جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸

اگه دلت خواست فوشاتو یه جای دیگه بگو نم از ایشون خوشم نمیاد خیلی ولی دلیل نمیشه فوش بدم عزیزم

نازیلاو چهارشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۹

اووووونج

فریبا شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹

شما‌خیلی‌دوست‌داشتنی‌هستی

علی سه شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹

این فلیم رابازی کرده بودی دل خوب به دلم نشست

دستون دردنکنه
من عاشق شما شودم

ابوالفضل پنج شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷

سلام عزیز گاش…

ابوالفضل پنج شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷

گاش……..

رر دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

رستا هستم خیلی از سرکار خانم ساره بیات خوشم می اید خنده های او پر ازامیداست عاشقتم عزیزم

نازنین یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸

باسلام خدمت خانم ساره بیات من نازنین باباعلی هستم از بازیگری شما خیلی خوشم می اید البته در سریال دل در نقش رستا لطفا ممنون میشم سریال های دیگری بسازید

سامیار چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷

شما ها همتون بیکاری……….د

مهسا سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹

تو خودت چی؟؟؟
پ اگه بیکار نیستی اینجا چ گو…هی میخوری؟؟؟؟؟؟

asal سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹

دقیقااااا

زهرا سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰

اصلا واقعا موافقتم

سامیار چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷

چرا میگین متولد ۵۱
متولد همون ۵۸

رویا پنج شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۷

عاشقم ساره جون

رحی شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷

ساره جون تو عالی هستی

آوین شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷

سلام‌دوست‌دارم

ناشناس دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

متولد ۵۸میشه ۴۰سال نه ۳۷سال

ناشناس شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷

اهای خانم بیات شاید این نوشت‌رو روزی بخونی ولی تو یا اونقدری که فکر میکنی بزرگ نیستی یا اونقدری که ما فکر میکنیم کوچیک
مغرور نباش

ستلیش جمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۸

ساره بیات من خیلی دوست دارم من بخاطر شما بازیگر میشم وبزرگترین آرزویم دیدن شما است اول آخر شما رامیبینم

خانم بیات اصلا مغرورنیستن شایدخودت هستی فکرمی کنی بقیه هم هستن سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹

ساره جون تو بترینی درسریال دل

ناشناس چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۷

عاشقتم.اول چهره بعد رفتار و حرکات
حتی موهات که از کنار شالت میدی عقب

زهرا شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۹

عاشقتم ساره جونم
در سریال دل بسیار قشنگ بازی میکنی عزیزم ❤❤❤
آرزو میکنم یک روز شمارا از نزدیک ببینم به امید روزی که شمارا ببینم وبا شما خاطره ی ناب و شیرینی را تجربه کنم

ساره بیات یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۷

سلام شاید تعجب کنید که من ساره بیاتم ولی باور کنید

بهزاد شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸

به درک

زهرا پنج شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸

بازیگرا فقط می خوان زیبا باشن و دلنشین این که من دیدم خانم بیات شصت و رد کرده کاری نداره واسشون که بیست سال کمتر میگن سنشونو

رژان دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹

زورت گرفته

SOPHIYA SALEHI دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۹

اخه نمیشه باور کرد ب دلیل اینکه ی مشت آدم بی فرهنگ خودشونا جای هنرمندامون جا میزنن

افروز شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۹

چی؟؟؟

امیر دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹

از کجا معلوم راست میگی ؟

امیر دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹

تو واقعا زیبا و جذابی هیچ کدوم از بازیگر های زن کل دنیا تو زیبایی بهت نمیرسه ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

فاطمه ـ شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰

واقعاً ؟؟

نوورا یکشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۷

ایشون متولد ۱۳۵۱ هستن ن ۵۸ اول تحقیق کنید بعد بنویسید

ناشناس یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷

خیلی خیلی دوست دارم بهترینی عشقم ……عطیه

ناشناس پنج شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۸

ببین توچرا داری میمیری مردم عاشقش هستن میفهمی عشقه عشق بفهم نفهم هی سن وسال شو میگی نکنه خودت پیری

پریسا دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹

دقیقا ،مشکل دارن بعضیا تو برو جووووون

عسل یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۶

موفق باشی ساره جون

هستی سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸

خانم ساره بیات من خیلی دوستتون دارم
واقعا نمیفهمممم
اینا چطور این حرفارو می زنن
من عاشقتونم♡♡

شیوا یکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹

عاشقتم ساره جونم
خیلی خیلی عاشقتمممممم

دريا دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹

منکه زیادخوشم نمیاد ازخانوم ساره بیات .

ااب سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰

بیا اینو بخووووررر اینم عاشقته