موضوع :تلویزیون

کلاه قرمزی 96

با بازگشت ایرج طهماسب از کشور کانادا و فراهم شدن مقدمات اولیه، سری جدید مجموعه کلاه قرمزی برای نوروز ۹۶ آماده و روانه آنتن تلویزیون می‌شود.

سری جدید مجموعه «کلاه قرمزی» هفته آینده و به تهیه‌کنندگی حمید مدرسی کلید خواهد خود و حمید طهماسب همراه با عوامل ثابت مجموعه، کلاه قرمزی نوروز 96 را آماده نمایش می‌کنند.


کلاه قرمزی 96

خبر جدید – 28 اسفند 95

طبق آخرین تصمیم سازندگان کلاه قرمزی این برنامه در نوروز 96 پخش نخواهد شد.

ساعت پخش کلاه قرمزی 96

ضمن اینکه تکرار قسمتهای سالهای قبل این ایام هر شب ساعت 20 از شبکه دو پخش میگردد و تکرار آن نیز ساعت 24 پخش میشود

خبر جدید : 24 اسفند 95

حمید مدرسی تهیه کننده برنامه «کلاه قرمزی» طی یادداشتی پخش این مجموعه را در نوروز 96 کذب محض دانسته است.
در ادامه یادداشت حمید مدرسی آمده است:
«احتراماً پیرو خبر منتشر شده به نقل از مدیران ارشد شبکه 2 سیما و اعلام برنامه کلاه قرمزی با جزئیات توسط مدیر محترم شبکه 2 سیما جناب آقای جعفری جلوه مبنی بر پخش کلاه قرمزی نوروز 96 در ساعت 20 و اعلام رفع مشکلات این مجموعه بدین وسیله اعلام می نمایم.

خبر انتشار یافته از طرف شبکه 2 سیما بجز خوراک رسانه ای و درست شدن حاشیه ها چیز دیگری بدنبال نخواهد داشت و در زمین دشمن بازی کردن را بیاد می آورد.
عدم پخش برنامه موفق و پربیننده ای مثل کلاه قرمزی عرصه را برای برنامه های نوروزی شبکه های ماهواره ای غیر مجاز مثل جم در نوروز 96 مهیا می سازد که مغایر سیاست های هجوم فرهنگی کشور می باشد و از سوی دیگر با کمترین محاسبه در آمد 15 برابر بودجه این پروژه از طریق جذب تیزر توسط اداره کل بازرگانی محروم می ماند و در این شرایط اعلام پخش برنامه توسط مدیر شبکه و خبر آن از آنتن سیما و رسانه ها به مردم سوال های بزرگی از جمله هرگونه عواقب معنوی ومادی برنامه برای سیما و سازندگان را طرح می کند که اینجانب جوابگوی آن نخواهم بود.

قطعاً در این مقطع زمانی حل و فصل مشکلات این پروژه در تأمین بودجه و دیگر موارد گذشته قطعاً در اراده و نیت مدیر محترم شبکه 2 سیما نمی باشد.
چه بسا نظریه ایشان موجبات زیر سوال بردن تعهدات و قراردادهای قبلی مدیران محترم وقت سیما و از سوی دیگر از دست رفتن هرگونه ذوق و انگیزه ای را در تکمیل و کمک به انجام این …

کلاه قرمزی قطعا ایام نوروز پخش میشود

طی روزهای قبل خبری مبنی بر توقیف کلاه قرمزی منتشر شده بود اما دقایقی پیش تأیید شد که تیم تولید کلاه قرمزی با قدرت در حال تهیه‌ی این مجموعه برای پخش در نوروز 96 است و قطعاً این برنامه در ایام نوروز هرشب ساعت ۲۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.  هزینه‌های تولید کلاه قرمزی از طریق مشارکت و استفاده از ظرفیت‌های سازمان صداوسیما و خود برنامه سازان تأمین شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. درخصوص نامه حمید مدرسی هم گفته شده که این حرکت خارج از چارچوب اخلاقی رخ داده و کلیه حق و حقوق سه سال پیش تیم تولید «کلاه قرمزی» جز مبلغ اندکی به آنها پرداخت شده است.

محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو سیما نیز پیش از این اعلام کرده بو که‌ نوروز 96 شاهد یکی از جذاب‌ترین مجموعه‌های کلاه قرمزی خواهیم بود.‌

کلاه‌قرمزی نام چند مجموعه‌ تلویزیونی و سینمایی است که توسط ایرج طهماسب و حمید جبلی ساخته می‌شود. طهماسب و جبلی که سال‌ها است در کنار هم به ساخت این مجموعه مشغول هستند، اولین بار در دهه هفتاد کلاه قرمزی را به برنامه «صندوق پست» آوردند. شخصیتی که به گفته حمید جبلی فکر نمی‌کردند زیاد موفق باشد اما برعکس تبدیل به ماندگارترین شخصیت عروسکی چند دهه اخیر شد و همچنان طیف گسترده‌ای از مخاطب‌ها را پای تلویزیون می‌نشاند.

از سال ۹۰ تا ۹۴، مجموعه «کلاه قرمزی» در ایام نوروز روی آنتن شبکه دو سیما رفته و تنها سال گذشته بود که آذرمیدخت آذرهوش، مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما در پاسخ به پرسشی درباره جای خالی مجموعه «کلاه قرمزی» در کنداکتور شبکه دو که جزو برنامه های پربیننده هر سال بوده، گفت: «امسال هیچ طرحی از طرف عوامل برنامه‌ساز «کلاه قرمزی» به شبکه دو ارایه نشد. از طرفی این دوستان حاضر نبودند با اسپانسر کار کنند و سازمان صداوسیما هم درگیر مشکلات مالی است و ما هم با توجه به این مسایل پیگیر دوستان نشدیم.»

این در حالی است که پیش از این دنیا فنی‌زاده عروس‌گردان کلاه قرمزی که بیش از دو دهه کنار این عروسک بوده، در برنامه‌ای تلویزیونی از سرطانی عضله دست راست خود خبر داد. سرطانی که بیش از ۱۰ سال همراهش است و متاسفانه در سال‌های اخیر پیش‌روی داشته؛ طوری که فنی‌زاده برای درمان بیماری‌اش درگیر شیمی‌درمانی بوده است. دنیا فنی‌زاده در این برنامه تلویزیونی کلاه قرمزی را پسر بزرگ خود خواند و دوری از او را غیرممکن.

باید منتظر ماند و دید آیا طهماسب و جبلی برای مجموعه تازه و خود شخصیت تازه‌ای را به مجموعه عروسک‌های محبوب‌شان وارد می‌کنند یا با همان عروسک‌های قبلی به کارشان ادامه خواهند داد.

همچنین ایرج طهماسب در صفحه اینستاگرام خود از کاربران خواسته تا نظرات و پیشنهادات خود را برای وی ارسال نمایند

اضافه شدن عروسک ها جدید به برنامه ( تاریخ خبر 5 دی 95 )

ایرج طهماسب از اضافه شدن چند عروسک جدید به برنامه کلاه قرمزی که نوروز 96 پخش میگردد خبر داد.

کلاه قرمزی 96 به دلیل عدم حمایت مالی صدا و سیما متوقف شد و نوروز پخش نخواهد شد (21 اسفند 95)

تمام مراحل ساخت پروژه محبوب تلویزیونى کلاه قرمزى در حال انجام بود و هفته گذشته خبر مشخص شدن عروسک گردان جدید عروسک محبوب کلاه قرمزى که به جاى مرحوم دنیا فنى زاده به شیما بخشنده رسید منتشر شد تا اینکه در یک خبر تعجب بر انگیز خبر از متوقف شدن این پروژه اعلام شد.

خبرها حاکى از آن است که عنوان شده این پروژه هیچ گونه قراردادى با رسانه ملى نداشته و به دلیل نبود پیگیرى وضعیت بودجه آن اسپانسرهاى خود را از دست داده و محمد مدرسى تهیه کننده کلاه قرمزى نیز توان براورده کردن بخش مالى این پروژه ندارد ضمن اینکه از ٣ سال گذشته هنوز دست مزد این مجموعه در قسمت هاى گذشته به وى پرداخت نشده است.

لازم به ذکر است یک مقام اگاه در این زمینه اظهار داشت مشکلات مالی این پروژه به مدیران سیما در طی ماههای گذشته مدام اطلاع رسانی شده است به همین خاطر این پروژه محبوب تلویزیون عملا به نوروز ٩۶ نمى رسد.

حمید مدرسی تهیه کننده مجموعه کلاه قرمزی در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان ضمن تایید این خبر گفت: متاسفانه دو هفته است که پروژه کلاه قرمزی به دلیل نبود بودجه متوقف شده اسن و عملا ین پروژه اگر مورد حمایت قرار نگیرد به نوروز 96 نمی رسد.

وی ادامه داد: هنوز هیچ قرار دادی بین ما و رسانه ملی بسته نشده است و تمام اسپانسرهایی که قرار بود این پروژه را حمایت کنند به دلیل نبود پیگیری از سوی رسانه ملی آنها را از دست دادیم.

مدرسی افزود: بخش زیادی از این پروژه ضبط شده و پروژه ای بسیار متفاوت از کلاه قرمزی سالهای گذشته است از 7 عروسک جدید گرفته تا دکور و غیره از ویژگی های این دوره از کلاه قرمزی بود که متاسفانه اینگونه شد.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه عملا با وجود شرایطی که پیش آمده به نوروز 96 نمی رسد و از همین طریق از همه مردم و تماشاگران منتظر این مجموعه پوزش می طلبیم و امیدواریم با حل مشکلات این پرژه و رسیدگی مدیران محترم سیما این پروژه به سرانجام برسد.


7,974 بازدید

نظرات کاربران

۱۵
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

بابک یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵

از ۳۰سال پیش تا حالا دارند یکسری اداها را تکرار میکنند تا کی باید همه چیز تکرار شود قرار نیست که هر سال عید کلاه قرمزی باشد ! هر سال عید علیخانی ! هر روز سیمای خانواده ! هر صبح علی ضیا ! شجاعی مهر ! حیاتی ! شاید یک نفر ۱۲۰ سال زنده باشد مردم که گناه نکرده اند تا ابد تحملش کنند !

پویا سه شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۶

متاسفم برای شما که فکر میکنید همه چیز تکراریست ..چطور سریال روزی روزگاری در آمریکا به مدت ۳۰ سال پخش میشد هیچ کس ناراضی نبود حالا یه برنامه که برای همه یک نوستالژی هست و کلی خاطره باهاش داریم پخش نشه و یه برنامه دیگه که هیچ هویت و هیچ سابقه ای نداره یهو پخش بشه…
این برنامه کلی محتویات مثبت داره و خیلی برای این مردم مفید.. چون درباره همه چیز بحث میشه به صورت کاملا ساده و عامیانه

مریم گلی جمعه ۱۱ فروردین ۱۳۹۶

احسنت به شماحالااگه فیلم خارجی بود یه قسمت نمیدادخودشونومیکشتن

عاطفه پنج شنبه ۳ فروردین ۱۳۹۶

دوست عزیز ، اگر پیشنهاد بهتری دارید اعلام کنید البته اگه فکر می کنید ١درصد می تونه جایگزین محبوبیت کلاه قرمزی باشه . من نمی دونم چرا برخی از دوستان فقط از نظر دادن انتقاد کردن رو بلدند ، باشه کلاه قرمزی امسال پخش نشد لااقل تا بحال ، شما الان خیلی دارید ازبرنامه های غیر تکراری تلویزیون لذت می برید ؟ وقتی نظر مخالف جمع اکثریت می دید لطف کنید جایگزینش رو هم پیشنهاد بدید .

محمد شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۶

دوست عزیز کسی شمارو مجبور نکرده برنانه تکراری ببینی
این برنامه چند سال پر بیننده ترین برنامه نوروز بوده .
شما هم سعی کن از برنامه های پر محتوی و غیر تکراری صدا و سیمای میلی لذت ببری

غزل چهارشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۶

یک جورایی هم درسته.اگه به خاطر مشکلات مالی نمی خواد کوتاه بیاد بهتر که پخش نشه.آخه صدا و سیما واقعا مبلغ بدی رو پیشنهاد نکرده.تازه کلاه قرمزی واقعا نسبت به کارتون های عروسکی معروف در جهان هیچی نداره

agony یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۶

من جقدر برای تو متاسفم

ساسان جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۹۵

بسیار برنامه سبک و مسخره و بی محتوایی است حیف این همه پیگیری و خبر رسانی ، همان بهتر که پخشش متوقف شود ، گیر یکسری جماعت دو تابعیتی کرده ایم ، اینجا پول میگیرند و فرصتهای شغلی بقیه را میسوزانند و میروند انسوی ابها خوش گذرانی

بابک جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۹۵

شما برو همون برنامه های چرت و پرت خودتو نگاه کن.سریال های بی محتوا.
این همه هم دارن راجع به پول و مشکلات مالی حرف میزنند عقل خر هم میفهمه که اینجا پولی نیست.

علی یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵

هر کسی ۲۰ درصد سواد رسانه داشته باشد فرق برنامه خوب و بد را تشخیص میدهد ، کسی درباره سریال حرفی نزده که شما جو گیر شده ای !!

کوراوغلو شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۶

این ساسان و اون بابک عینا همین نظارتو تو سایتای دیگه مثل تسنیم هم داده اند، خدا میدونه از کی خط میگیرن که از صداسیما طرفداری کنن

مریم گلی جمعه ۱۱ فروردین ۱۳۹۶

کسی مجبورنیست که نمیخواین برنامه دیگه ببینین ماهواره روکه ازتون نگرفتن بشینین برنامه های چرت تروببینید

علی پنج شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵

سلام ، خیلی ممنونم از همتون که ما رو در جریان گذاشتید و لی ما خیلی مشتاق دیدن کلاه قرمزی هستم خواهشمندیم پخش کنید

هومن یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵

انشالله مشکل برطرف شه و حتما بیان

ابی سه شنبه ۹ آذر ۱۳۹۵

سلام خدمت آقای طهماسب عزیز انشالله امسال منتظر مجموعه کلاه قرمزی هستیم. توروخدا مثل پارسال نشه