فرش قرمز فیلم جاودانگی در جشنواره فیلم رم
استقبال از ” جاودانگی ” در رم ایتالیا / آغاز اکران در ایران
.
فیلم سینمایی جاودانگی به کارگردانی مهدی فرد قادری شب  گذشته در یازدهمین دوره جشنواره فیلم رم به نمایش در آمد که با استقبال شدید مخاطبان همراه شد.


.
پلان-سکانس 145 دقیقه ای “جاودانگی” که از امروز اکران خود را سینماهای گروه هنروتجربه آغاز کرده است ، در اولین اکران جهانی خود ساعت 18.30 دیروز ، پس از حضور مهدی فرد قادری ، آنا نعمتی ، مارال فرجاد ، اتابک نادری و ثنا نوروزبیگی در مراسم فرش قرمز ، در سالن اصلی جشنواره به نمایش درآمد.
.
تماشاگران ایتالیایی ، مهمانان جشنواره و ایرانیان ساکن ایتالیا استقبال خوبی از فیلم انجام داده بودند به طوری که سی دقیقه پیش از شروع فیلم ظرفیت سالن سینما تکمیل شده بود.
.
پس از اکران فیلم سینمایی “جاودانگی”، این فیلم از سوی تماشاگران مورد استقبال قرار گرفت تا آنجاکه پس از اتمام تیتراژ کارگردان و بازیگران فیلم مورد تشویق قرار گرفتند. جواد نوروزبیگی تهیه کنندگی “جاودانگی” را به عهده داشته است و عرضه و پخش بین المللی آن به عهده محمد اطبایی است.
.
پلان-سکانس 145 دقیقه ای “جاودانگی” نخستین فیلم بلند مهدی فرد قادری است و در ادامه فیلم های کوتاه پلان-سکانس این فیلمساز ساخته شده است. این فیلم از امروز اکران خود را در سینماهای گروه هنر و تجربه آغاز کرده است.


3,807 بازدید

نظرات کاربران

۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.