موضوع :تلویزیون

سریالهای رمضان 95

طبق سالهای گذشته شبکه های سیما برای ایام ماه مبارک رمضان سریالهایی را تدارک دیده اند.و با توجه به این که باکس بعد از افطار یکی از پربیننده ترین باکس های پخش تلویزیون در ایام سال است تولید کنندگان اثر نهایت سعی و تلاش خود را میکنند تا بهترین و با کیفیت ترین اثر را تولید کنند.

پادری, برادر و چرخ و فلک سه سریالی هستند که احتمال پخش انها در رمضان 95 هست.

در ادامه به معرفی این سریالها به همراه زمان و ساعت پخش شان می پردازیم

سریال علی البدل

طبق شنیده ها سریال علی البدل به کارگردانی سیروس مقدم این روزها در حال تولید برای پخش در رمضان 95 از شبکه یک می باشد.

علی البدل داستان آدم هایی است که حضور دارند اما حق رای ندارند و معمولا در نهادها و شوراها این اعضای علی البدل همیشه وجود دارند.

 مهدی هاشمی /  محسن تنابنده / مهدی فخیم زاده /  سحر قریشی /  احمد مهرانفر /  گوهر خیراندیش /  هادی کاظمی /  حسین محب اهری /  محمود جعفری /  عزت ا… رمضانی فر /  فروغ قجابگلی /  ناهید مسلمی از جمله بازیگرانی هستند که حضر انها در این مجموعه قطعی شده است.

تکمیلی :

سریال پادری ( دودکش 2) جایگزین علی البدل شد / سریال رمضانی شبکه یک

سریال پادری

در خلاصه داستان این مجموعه که با دست مایه های طنز همراه است، آمده: قالیشویی مشتاق تعطیل شده است و فیروز در ایام نزدیک به نوروز به خاطر از دست نرفتن اعتبار قالیشویی و حفظ مشتریان سابق، سعی می کند با اجاره یک قالیشویی دیگر، کارش را ادامه دهد. او که با انبوهی از فرش های نشسته روبرو است، دردسرهای جدیدی برایش رخ می دهد.

این مجموعه در 21 قسمت 42 دقیقه ای تولید شده است که در ایام ماه مبارک رمضان هر شب بعد از اخبار ساعت 21 پخش می شود.

جمشید مشایخی، هومن برق نورد، بهنام تشکر، سیما تیرانداز، امیرحسین رستمی، نگار عابدی، مجید یاسر، ابراهیم آبادی، کریم قربانی، شهین تسلیمی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی و زینب فلاحت پیشه بازیگران اصلی سریال پادری هستند که در این مجموعه ایفای نقش می کنند.

سریالهای رمضان 95

سریال برادر به کارگردانی جواد افشار نیز سریال رمضانی شبکه 2 سیما می باشد که پخش آن در این ایام قطعی شده است.

این مجموعه هر شب ساعت 21:15 در این ایام از شبکه دو سیما پخش میگردد

داستان :

حاج کاظم پهلوان مردی خیر و از تجار سرشناس برنج ایران است که با تأکید بر حمایت از تولید ملی، فقط در زمینه تجارت برنج ایرانی فعالیت می‌کند. او به همراه پسرش مسعود و دخترش مریم که یک روزنامه نگار پر جنب و جوش است، بر ضد واردات قاچاق برنجهای تاریخ گذشته و مسموم به ایران مبارزه می‌کند. این اقدام باعث دشمنی دلالان و قاچاقچیان این تجارت با وی شده است. دشمنان با اغفال ناصر پسر دیگر او، وارد تجارت سالم حاج کاظم شده و همین امر به وقوع ماجراهایی منجر می‌شود که…

حسین یاری /  پوریا پورسرخ/ حسن پورشیرازی /  کاوه خداشناس /  قدرت‌الله صالحی نقش رجب / سیدمهرداد ضیایی / مجید واشقانی / سهیلا رضوی / رضا توکلی نقش شهیدی / سوگل طهماسبی /  مژگان بیات نقش عطیه /  بهنام قربانی /  محمدرسول صفری /  پوراندخت مهیمن /  علیرضا درویش‌زاده /  امیر منصور فلاح /  محمدجواد طاهری /  افسانه تهرانچی /  سمیرا مهدوی شکیبا /  مهرداد ایل‌بیگی و زهرا فراهانی بازیگران این سریال هستند

سریالهای رمضان 95

سریال چرخ و فلک که قرار بود از شبکه سه سیما در ایام رمضان 95 پخش گردد به دلیل پخش مسابقات فوتبال از پخش در این ایام جا ماند و پخشش به بعد از رمضان موکول شد . بنابراین شبکه سه رمضان امسال هیچ سریالی برای پخش ندارد.

محتوای این اثر در ارتباط با بحث تاثیراتی است که افراد در زندگی روی هم می گذارند و نتایج اعمال شان به خودشان برمی گردد. این پرژه در زمره تولیدات سنگین تلویزیونی است که حدود 100 بازیگر به ایفای نقش خواهند پرداخت. در این بین چهره های شاخص بسیاری از تلویزیون و سینما حضور دارند.

این مجموعه تلویزیونی در 14 اپیزود و 28 قسمت داستان‌هایی را از طبقات مختلف اجتماعی و اقتصادی و شکل ارتباط میان مردم روایت می‌کند و مثل اغلب کارهایی که توسط طالب زاده نگارش می شود پرلوکیشن است و همه تصاویر در استان تهران ضبط خواهد شد.

میلاد کی‌مرام، بهناز جعفری، اندیشه فولادوند، لیلا اوتادی، احسان امانی، فرزانه نشاط خواه و علیرضا جعفری بازیگرانی هستند که تاکنون جلوی دوربین رفته اند. همچنان به جمع بازیگران این مجموعه اضافه خواهد شد.

پرده نشین

شبکه پنج تهران هم سریال پرده نشین که پیش از این حدود 2 سال قبل از شبکه یک پخش گردیده بود مجدد برای ایام رمضان 95 انتخاب کرده است .

این مجموعه هر شب ساعت 23 پخش میگردد.

هومن برق نورد , فرهاد آییش  , ویشکا آسایش , حامد کمیلی ,سارا بهرامی,علی دهکردی,آتیلا پسیانی، سعید نیک‌پور،بابک حمیدیان، محمود پاک نیت , حبیب دهقان‌نسب, ژیلا سهرابی، مائده طهماسبی، شیوا ابراهیمی، سپیده اعلایی، علی مردانه، زویا امامی، سارا رسول‌زاده ، محمدمهدی حسینی‌نیا، رضا مولایی، رسول ادهمی، سینا سهیلی، پرهام یداللهی، محمد شهبازتهرانی، کامران ملکی، سیامک ادیب و امیرحسین فتحی بازیگران این مجموعه هستند.

 داستان پرده‌ نشین درباره زنی به نام هدی  با بازی ویشکا آسایش است که پس از سال ها برای دریافت ارثیه پدری می‌آید، اما برایش اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی رخ می‌دهد.
این سریال به روحانیون و حضور آنها در محله‌ها و در کنار مردم توجه دارد و روی این موضوع متمرکز شده که روحانیون می‌توانند در حل مشکلات مردم به آنها کمک‌کنند


برچسب :
15,001 بازدید

نظرات کاربران

۱۲
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

ناشناس شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۵

پوریا عشقه

الناز شنبه ۵ تیر ۱۳۹۵

پوریا پور سرخ در نقش ناصر خیلی قشنگ بازی کردن

الناز شنبه ۵ تیر ۱۳۹۵

پوریا پور سرخ در نقش ناصر خیلی خوب بازی کردن

مریم چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵

اصلا پوریا پوررسرخ برایی بازیگری خلق شد ااستت.

گیتی چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵

چرا سریال سریال پادری رو جایگزین سریال علی البدل کردین سریال پادری زیاد جذابیتی نداره تو ماه رمضون باید سریالای ظنز بزارین تا مردم سرگرم بشن

شمشیم سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵

من عاشق بازی آقای پوریا پورسرخم

عسل سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵

زندگی فقط پوریا

F.Q جمعه ۱۴ خرداد ۱۳۹۵

فقط پوریا پورسرخ

حمید چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

سلام بسیارخوبه اگرمزامین ومحطوای سری یال ها امزنده ومردم پسند باشه ومطابق بافرهنگ اسلامی و ملی باشه

مریم پنج شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

فقط میلاد خان کی مرام

Sepideh جمعه ۱۴ خرداد ۱۳۹۵

لایک داری

فاطمه چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵

خیلی به اقای پورسرخ این نقش میاد