مجموعه تصاویر سریال آسمان من به کارگردانی محمدرضا آهنج + معرفی بازیگران و خلاصه داستان

مجموعه آسمان من در ایام نوروز 94 از شبکه افق پخش میگردد.

سریال آسمان من, آسمان من, بازیگران آسمان من

سریال آسمان من, آسمان من, بازیگران آسمان من

سریال پلیسی آسمان من به کارگردانی محمدرضا آهنج که پیش از این قرار بود به صورت هفتگی از یکی از شبکه های سراسری پخش گردد در ایام نوروز 94 در 15 قسمت در روزهای فرد هفته ساعت 18:30 از شبکه افق پخش میگردد.همچنین تکرار مجموعه نیز ساعت 24 همان روز می باشد.

هومان فاضل نگارش فیلمنامه این سریال را بر عهده داشته است

در ضمن قرار است پس از نوروز نیز این سریال مجدد از یکی از شبکه اصلی پخش گردد.

سریال آسمان من, آسمان من, بازیگران آسمان من

یکی از ویژگی های این سریال تعدد بازیگران آن می باشد که حدود 75 بازیگر می باشند که عبارتند از : دانیال حکیمی، حسن پورشیرازی، آتیلا پسیانی، حمید عطایی، امین حیایی، حامد بهداد، پژمان بازغی، سروش صحت، رحیم نوروزی، عمار تفتی، افشین زی نوری، ویدا جوان، سودابه بیضایی، الهام چرخنده، شهرام عبدلی، صالح میرزاآقایی، چکامه چمن ماه، امیررضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، محمد عمرانی، فرخ نعمتی، مجید مشیری، سیروس کهوری نژاد، رامسین کبریتی، امیرکاوه آهنین جان، امیرمحمد زند، امیرعباس محسنی، رحمان باقریان، فرهاد جم، اصغر نقی زاده، آتش تقی‌پور، زهره صفوی، احمد کاوری، شیوا خسرومهر، شیما نیک پور، رانا قیصرنژاد، نیره فراهانی، تبسم هاشمی، نازآفرین کاظمی، انوش معظمی، مهدی ساکی، محمد مختاری، سولماز حصاری، احمد علامه دهر، آرمان صورتگر، احمد نجفی، امیرحسین مدرس، کرامت رودساز، بهرام افشاری، علی آهنج، ابوالقاسم محمدطاهر، محمدرضا نوروز، نرگس امینی، سپهراد فرزامی، خسرو پسیانی، آزاده ریاضی، پیمان مقدسی، فرشاد اسدالله‌پور، پروین ملکی، مسعود انتظاری، سینا کرمی، غلامرضا صادقی، صفر کشکولی، حسن کریمخان زند، نیکا خسروآبادی، محمد عفراوی، روزبه اختری، فرخنده فرمانی زاده، نوید نوروزی، مجید عبدالعظیمی، محمدمهدی هاشمی، مبینا آتشی، آسیه ضیایی، داوود مقدادی، روهام تدریسی، بابک هادی پور، امیررضا دلاوری، رائد تمیمی، محمدرضا اکبری، وحید الهویی، علی منفرد، شیما مومنی، علیرضا مظفری، بابک قادری، محمد بزرگمهر، آیدا مردی، آرش کلهر، مژگان رایگان، حمید نیری، کاوه پرهام، پیمان دارابی، پریچهر موسوی، محمدرضا غیاثی ,پیام داداشیان، سمیه عباس زاده، احمد سرافراز، احمد شجاعی، ابراهیم اقبال فر، علی ارنوازی، ایرج یاوری فرد، حسین قربانی، احمد مددی، مریم مسعودی، اردوان شبستری، لیلا عزیزی، امیرحسین آصفی، سعید آهنج و …

سریال آسمان من, آسمان من, بازیگران آسمان من

سریال آسمان من, بازیگران آسمان من, داستان سریال آسمان من

سریال آسمان من, آسمان من, بازیگران آسمان من

خلاصه داستان و توضیحات کارگردان : موضوع اصلی سریال درباره امنیت پرواز است. سال 1363 چند مورد هواپیماربایی در ایران اتفاق افتاد. در آن زمان محسن رضایی ، فرمانده وقت سپاه پاسداران موضوع را با حضرت امام(ره) در میان گذاشت، حکمی از طرف حضرت امام صادر شد که تا الان در کشور اجرا می‌شود و به موجب آن حکم، مسئولیت امنیت پرواز و هواپیماها در آسمان و زمین به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واگذار شده است.

در امنیت پرواز یک اصل ثابت هست و آن حفاظت از هواپیماست. اما اتفاقات بی‌شماری وجود دارد که ممکن است فقط یک بار در آسمان یا روی زمین روی بدهد و فقط یک بار فرصت است تا درست‌ترین تصمیم گرفته شود. خود این موضوع در ظاهر یک مساله امنیتی است، اما در واقع هزاران همکاری و هماهنگی لازم دارد. بخشی از مسأله هم مربوط به جان مسافران هواپیماست.

آهنج معتقد است: سریال تلویزیونی آسمان من فضای نو و بدیعی دارد و برای اولین بار روی صفحه تلویزیون به این موضوع نگاه می‌شود. در بخش‌هایی از سریال اتفاقاتی نمایش داده می‌شود که برای مخاطبان جذاب است از جمله می‌توان به سقوط هواپیما و مسائل بعد از آن اشاره کرد.

این کارگردان ادامه می‌دهد: با توجه به این‌که چنین فضایی در سینما و تلویزیون ایران تجربه نشده با مشکلات مختلفی روبه‌رو بودیم، اما تلاش کردیم با توجه به ایده‌هایی که داریم، جلو برویم و مشکلات را پشت‌سر بگذاریم. وی می‌افزاید: دلیل پذیرش من هم برای کارگردانی این سریال فضای انسانی حاکم بر آن است زیرا داستان خیلی خوب و شیوا روایت شده است. ترکیب قصه انسانی با فضاهای نو به جذابیت‌های سریال افزوده است.

وی درباره تعدد لوکیشن‌های سریال هم می‌گوید: در شهرهای مختلف ایران از جمله بندرعباس، بوشهر، اصفهان، اهواز، ارومیه، مشهد و آبادان بر اساس فضای قصه لوکیشن‌هایی داشتیم. البته بخشی از تصویربرداری هم به مدت 40 روز در کشور اوکراین انجام شد. در کی‌یف و چند شهر دیگر اوکراین برخی صحنه‌‌های کشور فرانسه، هلند و انگلیس را بازسازی کردیم. البته تصویربرداری بخش کوچکی از قصه که مربوط به فرودگاه انگلیس می‌شود هنوز باقی‌مانده است.

اگر شرایط فراهم شود این بخش‌ را هم در فرودگاه انگلیس ضبط می‌کنیم در غیر این صورت به‌ناچار برای این بخش از قصه دکور می‌زنیم. در ضمن از لوکیشن‌ زندان‌های اوکراین هم استفاده کردیم. امین حیایی بازیگر بخش زندان این بخش است که با توجه به مذاکراتی که انجام دادیم توانستیم در زندان‌های اوکراین این بخش‌ها را ضبط کنیم. خوشبختانه تصویربرداری سریال قبل از اتفاقات فعلی اوکراین بود.

دلیل سکوت خبری حاکم در زمان ساخت سریال را از آهنج جویا می‌شوم و او می‌گوید: تشخیص تیم تهیه و تولید سریال این بود که ساخت سریال در سکوت و آرامش باشد البته خود من هم اهل حاشیه و سر و صدا نیستم.

آهنج با اشاره به موضوع این سریال تصریح می‌کند: سریال آسمان من در مسائل ساختاری و امنیتی پیچیدگی‌هایی داشت که باید با طیب خاطر جلو می‌رفتیم و به تولید می‌رسیدیم. در زمینه امنیت پرواز خیلی کم کار شده و فقط یک یا دو اثر دارای چنین فضایی بوده‌اند، اما به شکل جدی والبته سریالی نبوده است به همین دلیل چون این کار به نوبه خود بدیع و نو است نیاز بود با تمرکز و دقت بیشتری در محیطی آرام و بی‌حاشیه ساخته شود. بعضی جاها ظرافت کار آنقدر زیاد است که برای یک پلان باید ساعت‌ها وقت می‌گذاشتیم تا مشکلی ایجاد نشود.

با توجه به این که قبلا هم ساخت آثاری در گونه اکشن را تجربه کرده بودم و برایم تجربه شیرین، جذاب و لذت‌بخشی بود، به همین دلیل تصمیم گرفتم باز هم در این ژانر اثری را مقابل دوربین ببرم. وی می‌افزاید: از سوی دیگر این گونه آثار مخاطبان خاص خود را دارد. سریال آسمان من موضوع امنیت پرواز را دستمایه قرار داده که تاکنون در این باره کاری ساخته نشده و برای اولین بار است که چنین موضوعی محور یک اثر نمایشی قرار گرفته است.

آهنج در مورد مخاطب سریال نیز می‌گوید: داستان توسط هومان فاضل طوری نوشته شده که برای تمام گروه‌های سنی جذاب است. فکر می‌کنم در این مورد خودش صحبت کند بهتر است، اما در مورد طراحی صحنه‌ها فقط به این نکته اشاره کنم که تمام فضاها واقعی است و برای به تصویر کشیدن فضای داخل هواپیما دکوری ساخته نشده و کار رئال است. تولید این سریال مشکلاتی داشت، اما نشدنی نبود.

سریال آسمان من, آسمان من, بازیگران آسمان من

عکسهای سریال آسمان من

سریال آسمان من, آسمان من, بازیگران آسمان من

امیر آقایی در نمایی از سریال آسمان من

سریال آسمان من, آسمان من, بازیگران آسمان من

سریال آسمان من, آسمان من, بازیگران آسمان من

دانیال حکیمی

سریال آسمان من, آسمان من, بازیگران آسمان من

بازیگران سریال آسمان من

سریال آسمان من, آسمان من, بازیگران آسمان من

سریال آسمان من, آسمان من, بازیگران آسمان من

پشت صحنه آسمان من

سریال آسمان من, آسمان من, بازیگران آسمان من

مجموعه آسمان من

سریال آسمان من, آسمان من, بازیگران آسمان من

سریال آسمان من, آسمان من, بازیگران آسمان من

سریال آسمان من, آسمان من, بازیگران آسمان من

سریال آسمان من, آسمان من, بازیگران آسمان من

سریال آسمان من, آسمان من, بازیگران آسمان من


32,016 بازدید

نظرات کاربران

۳۷
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

محمدمهدی دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۹

آخه چرا آهنگ حامد زمانی را درتیتراژ پایانی پخش نمیکنند آن هم در شبکه افق خواهشتن آهنگ این آخرین نفس حامد زمانی را پخش کنید

ناشناس جمعه ۲۹ فروردین ۱۳۹۹

سلام من محمودی نیا هستم بازیگر سریال آسمان من قسمت ۲۷ همون پیر مرد که پول از سلیم و کاکاش گرفتم و کیف آن ها بردم تو هواپیما

zahra darabi جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸

بهرام افشاری توش نیست

ناشناس پنج شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵

سریال خوبی است ولی چرا در این سریال اعراب ایران ومردم جنوب تروریست وهواپیما ربا نشان داده شده اند فکر نمی کنید این باعث تحریک عواطف وحساسیتها می شود در ضمن شما گفته اید نظر ابتدا بررسی سپس نشان داده میشود قطعا نظری که در آن از شما انتقاد شده را نشان نمی دهید ؟؟؟؟؟

امیر سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵

خوب بود

رقیه جمعه ۴ دی ۱۳۹۴

واقعا محشر بود.
با تشکر از تمام عوامل سریال.
یعنی هر چه قدر ازش تعریف کنم کم گفتم.این سریال یکی از بهترین سریال های پلیسی هست.واقعا درجه یکه.اگه صد بارم تلویزیون تکرارشو نشون بده من اولین بیننده اش میشم.واقعا بازیگراش عالی بودن.مخصوصا آقای حسن پورشیرازی آقای حمید عطایی آقای آتیلا پسیانی و آقای دانیال حکیمی.من هر روز تو اینترنت بعضی از قسمتا و سکانساشو میبینم.مخصوصا سکانس های مربوط به حمید عطایی و حسن پورشیرازی.قراره عید باز پخش بشه.منکه دوباره میبنمش.عااااالییییی بود.
با تشکر ویزه از مدیر سایت

فاطمه15ساله شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۴

سریال قشنگی بودحیف که تموم شد.

bita چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴

عالی بود دست آقای آهنج درد نکنه خیلی فیلم با حالیه

فاطمه15ساله یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴

عااااااااااااااااااااااااااااالیه.

....... جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴

سلام واقعا عالیه من که عاشقش شدم این سریال الان داره از شبکه ی سه پخش میشه امین رفته آزمایشگاه دارم بال بال میزنم ببینم چه مشکلی داره … امیدوارم چیزی نباشه
در کل عالیه با هیجانات و ترس ها و… خیلی حال میکنم مرسی

زم پنج شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴

بنظرم من که خیلی سریال قشنگیه
آقای آهنج دست تون درد نکنه عالی بود

هلالی چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴

این شخصیت امین در داستان چقدر مثل ریگ دروغ میگه این یعنی الگو مردمه!!!

....... جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴

چه دروغی گف بدبخت ؟؟؟

ناشناس یکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴

بابا از منو تو خوشبخت تره

www.amolchat.org چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴

سلام آسمان من یک موقع جالب میشه یک موقع فیلمش حساسه در مجموع فیلم عالیه

فاطمه15ساله دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴

سلام میخواستم بگم این فیلم خیلی خوبه هم داستانش خوبه هم بازیگراش خیلی خوب بازی کردن مخصوصا تیتراژش که باصدای حامدزمانیه واقعاعالیه.

www.amolchat.org چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴

خودتون گل میبینید

شبکه 3 شنبه ۷ آذر ۱۳۹۴

واقعا خجالت بکشید با این سریال ساختنتون – هواپیما به او بزرگی سقوط کرده حتی از بینی یک نف خونم نیامده. این طنزه فک کنم . . .

ناشناس جمعه ۶ آذر ۱۳۹۴

فیلم خوبیه من تعریفشواز دوستام شنیدم //به خصوص تیتراژش

پرستو یکشنبه ۱ آذر ۱۳۹۴

این سریال بسیار سریال زیباییه اما حیف که نتونستم درست نگاه کنم در میان بازیگراناقای شاهرخ استخر شاهی کم است چون به این سریال میاد

امیر شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴

با سلام
می خاستم بگم که جناب اقای کارگردان-به نظر خودت این فیلم چه ایراداتی داره؟
کارگردان یعنی کسی که کل فیلمنامرو میدونه و حد اقل ۲تا مشاور داره-نه اینکه فقط چنتا سکانسو _پایان فیلم
دقتتو بیشتر کن اعتبارتو حفظ کن.با تشکر

حسن جمعه ۲۲ آبان ۱۳۹۴

سلام با اینکه در این سریال از بازیگرای خوبی استفاده شده اما خیلی ابکیه اصلا اینا هیچ کدومشون چهرشون به درد امنیت پرواز نمیخوره حیف پول که خرج الکی میشه

مهدی دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴

اخه مرد حسابی چه ربطی داره

ناشناس دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹

آره خدایی.درکل سریال قسمت ب قسمتش هنوز کلی جا داره تا ی سریال خوب بشه.کلی ایراد داره

سعید سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴

سلام.خسته نباشید واقعا،با این سریال ساختنتون (آسمان من) واقعا خیلی مزخرفه از آقای آهنج انتظار بیش از این میرفت،

مجتبی سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴

سلام, حیف شد تموم شد

رسول جمعه ۸ خرداد ۱۳۹۴

با سلام اگه این سریال هنوز در حال ساخته اگه امکان داره. ادامه پیدا کنه مگه ما از سریالهای ترکیه مضخرف چی کم داریم بسیار سریال خوب و پر از حوادث که از عمون اول پخش بیننده رو سرگرم میکنه

هدیه یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

من این فیلم رو خیلی دوست دارم یعنی از این باحالتر نمیشه.بازی ها حرف نداره

هدیه یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

من این فیلم رو خیلی دوست دارم.بازی ها عالی…فیلمنامه عالی…دکورسازی عالی…

قاسم یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

سلام ساعت پخش سریال اسمان من اعلام کنید

ناشناس چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴

فوق العاده است

امیرحسین پایه چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴

سلام این سریال عالیه حرف نداره و اگر صد بار دیگر هم پخش شود من اولین بیننده ان هستم………….عالیییییییییییییییییه

ناشناس دوشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

با سلام
تشکر بسیار ویژه ای از آقای آهنج جهت ساخت سریال آسمان من…
واقعا بسیار از اقراد در گارد امنیت پرواز جان خود را برای ماندن آسمان آبی ایران از دست دادند……
پدر من از شهدای امنیت پرواز می باشند که جان خود را در این راه برای دفاع از وطن خود از دست داد..
با تماشای این سریال بغض و حس عجیبی در من ایجاد می کند و مرا به یاد خاطرات پدرم می اندارد واقعا از شما کمال تشکر را دارم…

ناشناس یکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴

مهدوی .
خداوند رحمتش کند . واقعا” شغل سخت و پر اضطرابی است .

میثم پنج شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

سلام
واقعا سریال بی نظریه تا حالا همچین سریالی نداشتیم

حدیث سه شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

واقعا سریال زیباییه.ولی زمانش خیلی کمه یه روز درمیون ۴۵ دقیقه.عوامل رسیدگی کنن.

آهنگ زیبا شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۴

‘متشکرم خیلی بهاله’ , خیلی خیلی جالب بود مرسی