بیوگرافی فرناز رهنما + عکس

بیوگرافی فرناز رهنما

فرناز رهنما متولد مهر ماه سال ۱۳۶۰ در اصفهان و فارغ التحصیل مقطع لیسانس در رشته ی بازیگری می باشد که 12 سال است در این زمینه فعالیت می کند .
برای او دغدغه تئاتر بیشتر از تلویزیون یا سینماست. از کارهایش می‌توان به تئاترهای چشم‌اندازی از پل، تلف شده، دوازده و سریال‌های مامور بدرقه، زیرزمین ,ساختمان پزشکان و همین طور فیلم‌های اقلیم و ا بعدازظهر سگی سگی اشاره کرد.

همچنین وی به تازگی در سریال هفت سنگ به کارگردانی علیرضا بذر افشان به ایفای نقش پرداخته است….

برای دیدن عکسها و مصاحبه با فرناز رهنما به ادامه مراجعه کنید

عکسهای جدید فرناز رهنما

فرناز رهنما,عکس جدید از فرناز رهنما , عکسهای فرناز رهنما بازیگر زن,فرناز رهنما و همسرش

فرناز رهنما - Farnaz Rahnama

فرناز رهنما در سریال هفت سنگ

عکس فرناز رهنما بازیگر

گفتگو با فرناز رهنما به بهانه بازی در سریال هفت سنگ را در زیر بخوانید …

بازیگر نقش الهام در سریال هفت سنگ  درباره ویژگی های نقش خود در این سریال گفت: الهام شخصیتی بسیار بشردوست و انسانی دارد. دارای تحصیلات بالایی است و دلش می خواهد که به همه کمک کند. در واقع دل‌رحمی یکی از خصوصیات اصلی اخلاقی این شخصیت است و به نوعی در هر اپیزودیک به این وجه اخلاقی او اشاره ای می شود.

فرناز رهنما که ایفای نقش همسر روزبه با بازی بهنام تشکر را برعهده دارد، درباره همبازی شدنش با وی و نوع مناسبات این دو کاراکتر با یکدیگر ادامه داد: در این مجموعه روزبه و الهام بسیار همدیگر را دوست دارند و در زندگی شان پا به پای هم پیش می روند. برخلاف سریال «ساختمان پزشکان» که نازنین بر همسرش نیما به نوعی سلطه داشت، در اینجا روزبه در لحظه ممکن است آگاهی بیشتری نسبت به الهام داشته باشد. این بازیگر با بیان این که در سریال هفت سنگ هیچ یک از شخصیت‏ها منفی و منفور جلوه نمی‏ کنند، تصریح کرد: شخصیت‏های هفت سنگ همگی مثبت‏ اند و فضایی فانتزی را در کار ایجاد می‏ کنند. شاید به همین دلیل است که می توان این سریال را تا حد زیادی شبیه به مجموعه هایی مثل «همسران» و «خانه سبز» دانست.

در پایان ماجراهای هفت سنگ، هیچ دلخوری برای هیچ شخصیتی باقی نمی ماند و مشکلات در همان اپیزود حل خواهد شد. رهنما در پاسخ به این سوال که آیا اپیزودیک بودن سریال مانع از آن نشده است که کاراکترها به خوبی معرفی و هویتشان ارائه شود، بیان داشت: اتفاقا آنچه برای من درباره هفت سنگ جالب به نظر می‏رسید، این بود که در معرفی شخصیت‏ها دچار افراط و تفریط نمی شویم.

متاسفانه در بعضی از سریال‏ها می‏بینیم یا به کاراکتری آنقدر بیش از حد پرداخته می‏ شود که در واقع قصه ای باقی نمی ماند و آن را گم می‏ کنیم و یا اینکه آنقدر کم به نقش‏ها می‏پردازیم که داستان پیچیده می‏شود اما در این سریال به دلیل این که هم نویسندگی و هم کارگردانی را خود آقای بذرافشان برعهده دارد، می دانند که از هر نقش چه می خواهند و اساسا دیالوگ ها هم خودشان تعریف می کنند که باید چه چیزی را از یک شخصیت انتظار داشت.

وی که با روابط عمومی شبکه سه، صحبت می کرد، درباره تاثیر تکرار تجربه همبازی بودنش با بهنام تشکر نیز اظهار کرد: در سریال ساختمان پزشکان از سوی کارگردان یعنی آقای صحت این اجازه را داشتیم که حرف ها را ملموس تر و نقش ها را شبیه خودمان کنیم، اما در اینجا من و آقای تشکر نگران این بودیم نکند این تجربه همبازی بودن تکراری به نظر برسد، اما وقتی کار پیش رفت، فهمیدیم وفاداری به متن و ادبیات خود آقای بذرافشان در شخصیت‏ پردازی دو آدم کاملا متفاوت از نقش‏های قبلی‏مان را خلق کرده است.

وی درباره نوع روایت طنازانه مجموعه نیز اینطور توضیح داد: مجموعه هفت سنگ طنازی های خاص خود را دارد و دست بر مسائل و روابط اجتماعی می گذارد که کمتر زیر ذره بین قرار گرفته اند اما طنز آن با طنز ملموس و رایجی که سراغ داریم تفاوت می کند و بر پایه دیالوگ ها و شخصیت پردازی است. فیلمنامه هفت سنگ به جرات جذاب ترین فیلمنامه ای است که در یک سال و نیم گذشته خوانده ام. سریال هفت سنگ کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه است که به تهیه کنندگی مجید مولایی در حاضر مراحل تصویربرداری خود را پشت سر می گذارد.

 


16,682 بازدید

نظرات کاربران

۳۱
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

سانا چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵

من سریال هشت ونیم دقیقه را فقط بخاطر شما نگاه میکن واقعا زیبا وقشنگ هستید ودیوانه تم

آرا شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵

خیلییییییییییییی خوشکلی خیلی بازیتو دوس دارم

عشق.زندگی.یعنی رونالدو cr7 پنج شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۳

عاشقت شدم از همون چند سال قبل که اولین بار ساختمان پزشکان رو نشون داد یعنی هیچکسی رو جز تو افسانه پاکرو نمیخوام و بین مرد ها هم حامد بهداد رو دوسش دارم وقعا شیفته ی خودش اون صورت جذاب حامد و خاص بودنش و البته بازیش در کل فقط فرناز رهنما افسانه پاکرو و حامد جونم

نگار جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۳

عزیزم 🙂

ناشناس دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳

من ستاره هستم فرناز گلم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخییییییییییییییییییییییللللللللللللللللللللللییییییی دوستت دارم وخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخییییییییییللللللللللللللللللللللللیییییییییییییییییییییییییی خوشگلی عزیزدلم کاش می تونستم ازنزدیک ببینمت ببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببوووووووووووووووووووووووووووووسسسسسس بای عشقم

علی سهرابیان سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۳

اقای مورد مصاحبه یا واقعا از قوانین کپی رایت بیخبره یا خودش رو به …زده.شما حتی اگر پولی هم بابت سریال داده باشین و از تهیه کننده خانواده مدرن اجازه نامه داشته باشین باید ضمن اعلام این مطلب در ابتدای سریال کلیه فضاها لوکیشن بازیگرها مشابه خانواذه مدرن باشد.حتی اگر کوچکترین فرقی داشته باشن میفتین هلفدونی تا اینقدر دروغ نگین.بعدشم بعد ۳۵سال که فرهنگ غرب رو فحش دادین حالا میای راست راست میگی من از خانواده مدرن که سریالی بسیار فرهنگ غربی است تقلید کردی؟

حانیه چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۳

آخی ی ی ی ی…..شما پلیس هم شدی که تعیین تکلیف میکنی کی بره هلفدونی کی نره؟؟؟
شما که خیلی بافرهنگ غربی مشکل داری خب چرا میشینی سریالهاشونو بادقت نگاه میکنی که بفهمی مثلا ازخانواده مدرن تقلید شده؟!

ناشناس سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۳

عالی بازی می کنه چه تیپی هم می زنه

خاطی شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۳

خیییییییییییییییلیی دوسش دارم…بازیت عالییییییییله عججججججییییجججججم

اميد, جمعه ۲۰ تیر ۱۳۹۳

خیلی بیسته……..

javad جمعه ۲۰ تیر ۱۳۹۳

very niceeee

ناشناس پنج شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۳

خانم رهنما واقعا زیبا بازیمیکنند

امین پنج شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۳

عاشقتمممممممم……….

محدثه چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۳

خیلی نازه خیلیییییییییییی دوستت دارم فرناز جون

آرام چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۳

خیلی دوسش دارم آخه نقشاش ی جورایی منویاد خودم میندازه ازلحاظ اخلاقی.موفق باشه

ستاره سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۳

خوشگله دییوونشم

انتر سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۳

ععععععععععععععععععععععععععععععااااااااااااااااااااالللللللللللللللللییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی مممممممممیییییییییخخخخخخووووووااااامممششششششش

نفس سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۳

خیلی دوسش دارم………………………

حانیه دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۳

منو مامانمم از ایشون خیلی خوشمون میاد

n دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۳

خوبه

نگار دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۳

خییییییییییللییی ناااز و دوس داشتنین

شادي شيرواني یکشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۳

منکه عاشقه جفتشونم هردوتاییشون مخصوصا بهنام تشکر در تمامی سریال ههایی ک بازی کرده عاشقشونم بهمم میان معرکن جفتشون فدایی دارن

حانیه چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۳

ایول شادی جون دمت گرمممم…..کلا حرف دل منو زدی!!
زنده باااااااد بهنام تشکرو فرناز رهنمای خوشتیپ!!

فاطمه دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۸

عااااالیههههههه

سینا شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۳

خیلی خوب بازی میکنه دمش گرم

fffffffffffffffffffffff جمعه ۱۳ تیر ۱۳۹۳

خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی خوسگله فدایی داره

پرهام جمعه ۱۳ تیر ۱۳۹۳

منم دوستش دارم بازیش خیلی خوبه چهره اش هم زیباست

روشا. پنج شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۳

منم دوسش دارم…….هم خودشو……هم چهره شو…….هم تیپشو….

آيدا پنج شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۳

خوبه………ن زیاد

حانیه پنج شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۳

خیلی دوستش دارم خانوم فرنازرهنما رو…
بازیگرموردعلاقه ی من هستن .ازهمون اول که توساختمان پزشکان بازی میکردن…

مبینا سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

من که عاشقشمممممممم خیلیییی دوسش دارم