جمشید مشایخی در مراسم تشییع داود رشیدى: چرا زمانی که عزیزی در بین ما هست درباره او حرف نمی‌زنیم و اصلا او را نمی‌بینیم اما وقتی فوت می‌کند درباره او حرف می‌زنیم. زمانی که رشیدی بیمار بود؛ چرا حالی از وی نپرسیدیم؟ من این غم را تسلیت می‌گویم و امیدوارم قبل از آنکه کسی از دنیا برود؛ درباره او صحبت کنیم.

مردم در مراسم تشییع رشیدی

 حجت اله ایوبی در مراسم تشییع پیکر داوود رشیدى: همه کسانی که امروز حضور دارید و همه هنرمندان ما قدر شما را می‌دانیم زیرا معتقدیم شما ایران را بزرگ کردید. آقای رشیدی هر جوانی که در ایران می‌درخشد مرهون شما هستیم و امروز همه ایران داغدار شماست. اگر هنرمدان نبودند ما نمی‌دانیم که از ایران و فرهنگ ایران چه باقی می‌ماند. ما امروز با غم و درد؛ داود رشیدی را به خاک می‌سپاریم.

دانلود فیلم از مراسم تشییع / Download

علی نصیریان در مراسم تشییع داوود رشیدى: داود رشیدی بازیگر خوبی بود و آموزش را بسیار دوست داشت. او شاگردان خوبی تربیت کرد. او تلاشگر بود. نگاه تازه و کارگردانی او تازه بود. رشیدی به فرهنگ و هنر این سرزمین بی‌مزد و منت خدمت کرد.

علی نصیریان در مراسم تشییع داود رشیدی

سخنرانی امین تارخ در مراسم تشییع پیکر داوود رشیدى: به راستی زندگی ترکیبی از جشن و عزاست. جشن جایزه گرفتن و عزای رفتن امثال کیارستمی و رشیدی. در هیچ مقطعی از تاریخ سینمای ایران؛ این حجم اتفاقات خوش و ناخوش وجود نداشته اما تا شیرینی جشن را نفهمیم تلخی عزا را درک نمی‌کنیم. داود رشیدی رفت و غم از دست دادنش سخت و جانگداز بود. او همه چیز را خوب دید و غمی در دل داشت و طنین صدایش همیشه هست و بازیگران صدای سینمای ایران خود را مدیون رشیدی می‌دانند.
تارخ در پایان صحبت هایش به احترام برومند و خانواده رشیدی تسلیت گفت و بیان کرد: این خانواده خوشبخت بودند و بخش زیادی از این خوشبختی مدهون زحمات احترام برومند است.


3,114 بازدید

نظرات کاربران

۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.