فیلم سینمایی مهران مدیری ساعت 5 عصر

خداحافظى مهران مدیرى از تلویزیون / ساخت اولین فیلم سینمایى با نام ” ساعت پنج عصر
.
مهران مدیرى شب گذشته در گفتگو با بهروز افخمى در برنامه هفت از خداحافظى اش با تلویزیون پس از پخش “دورهمى” و ساخت اولین فیلم سینمایى اش خبر داد. بخش هایى از این گفتگو را مى خوانید:

دو ماه دیگر فیلم سینمایی خود را می سازم. دو فیلمنامه دارم. یکی کمدی و دیگری تلخ و عجیب. در این سالها به دلیل آنکه مدام درگیر تلویزیون یا شبکه نمایش خانگی بودم، نشد.

فیلم ساعت پنج عصر از روز جمعه 30 تیرماه 1396 اکران خود را در سینماهای کشور آغاز نمود . به طوری که این فیلم در روز اول اکران خود با استقبال فوق العاده مواجه شده و توانست رکوردهای جدیدی در تاریخ سینمای ایرن ثبت کند.

رکورد تعداد سانس (40 سانس در کورش) | رکورد فروش اینترنتی | رکورد فروش اولین روز اکران

داستان فیلم : فیلمی است از 7 صبح تا 5 بعدازظهر یک فرد را در تهران روایت می کند که آن روز آخرین فرصت آن فرد است که باید کاری را انجام دهد. فیلم مثل گلوله برفی است که هرچه جلوتر می رود بزرگتر می شود و ریتم مدام تندتر می شود و دیوانه وار بودن ماجرا بزرگتر و موضوع عظیم تر می شود. فیلم موضوعی به شدت اجتماعی دارد که هر روز با آن مواجه ایم اما بدان توجهی نمی کنیم.

بازیگران فیلم ساعت 5 عصر : سیامک انصاری , مهران مدیری , آزاده صمدی , نگین معتضدی , امیر جعفری , رسول نجفیان , پانته آ سیروس

نقد فیلم ساعت پنج عصر : تا کنون نقدی منتشر نشده است.

پخش آنلاین تیزر فیلم


دلیل فیلم سینمایی نساختن در این سالها، ترس از ساخت فیلم سینمایی کمدی نبود. ترس از ساخت فیلم سینمایی بود. با وجود اینکه این تجربه کم نیست، اما برای سینما کم است. و دوست داشتم وقتی به سینما می آیم خیلی حرفه ای باشد.

نام فیلم “ساعت پنج عصر” است که یک فیلم کمدی است. فیلم سخت و خیابانی و بسیار شلوغ و پرجمعیتی است. ممکن است در هر سکانسی بین 600 تا 700 نفر حضور داشته باشند. اما فیلم تنها یک بازیگر اصلی دارد و باقی مردم اند.

بعد از برنامه “دورهمی” دیگر کاری برای شبکه نمایش خانگی و تلویزیون نخواهم ساخت و به تولید سالی یک فیلم سینمایی کفایت می کنم. من از 365 روز سال 360 روز سال را کار کرده ام و فکر می کنم باید استراحت کنم.

من تصمیم دارم در ادامه مسیر فیلمسازی خود حرف های تندتر و بزرگتری در حوزه سیاست و فرهنگ و اجتماع بزنم که  جای این حرف ها در تلویزیون نیست و محدودیت های آن نمی گذارد و به نظر در شبکه نمایش خانگی و ارشاد بهتر می شود اینها را بیان کرد.

طرح فیلمنامه “ساعت پنج عصر” از خودم است اما من با خشایار الوند در حال نگارش آن هستیم. اما فیلمنامه دومم که تلخ است به تنهایی کار خودم است. علاقه خودم به نگارش متن های تلخ و جدی است.

اولین تیزر فیلم منتشر شد.

پروانه نمایش فیلم ساعت پنج عصر صادر شد (اردیبهشت 96)

علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران درباره فیلم «ساعت پنج عصر» گفت: فیلم «ساعت پنج عصر» از وزارت ارشاد مجوز اکران دریافت کرد و تلاش می کنیم تا شرایط لازم برای اکران فیلم در عید فطر را مهیا کنیم.

وی درباره اکران فیلم گفت: این فیلم یکی از گزینه های اکران عید فطر می تواند باشد و تلاش می کنیم این امر بانظر شورای صنفی نمایش محقق شود.

ساعت 5 عصر به جشنواره فیلم فجر نرسید !  (16 دی 95)

با توجه به پایان مهلت تحویل فیلم ها به دفتر جشنواره و آماده نبودن اولین فیلم مهران مدیری «ساعت پنج عصر» این فیلم پس از پایان ساخت و دریافت مجوز مستقیما اکران خواهد شد و مدیری فیلمش را قربانی عجله نکرد

از علل مهم عقب افتادن فیلمبرداری  سازوکار دریافت پروانه کارگردانی مهران مدیری بود که مدیر کل اداره نظارت ارزشیابی نهایت دقت را در کارنامه کاری مدیری با سابقه تولید مجموعه های موفق تلویزیون و نمایش خانگی را اعمال کردند.

تکمیلی : شروع ساخت فیلم ساعت پنج عصر از روز دوشنبه 1 آذر ماه 95

فیلم سینمایى “ساعت 5 عصر”به کارگردانى مهران مدیرى صبح دوشنبه 1 آذر در تهران کلید می خورد. سرمایه گذارى این فیلم به عهده اول مارکت است.

عکسهای فیلم ساعت پنج عصر

ساعت پنج عصر با سیامک انصارى، آزاده صمدى و مهران مدیرى کلید خورد.

فیلمبرداری فیلم سینمایی “ساعت پنج عصر” روز گذشته ( 1 آذر )  در تهران آغاز شد. فیلمی که قرار بود با آغاز ایام ماه محرم و با تعطیلی ضبط دو ماهه مجموعه “دورهمی” مقابل دوربین رود که با توجه به طولانی شدن پروسه صدور پروانه ساخت و مجوز کارگردانی مدیری، مقداری دیرتر کلید خورد.

به گفته روابط عمومی این فیلم، گروه تولید در حال حاضر در آپارتمانی واقع در نیاوران حضور دارند و پس از آن برای ادامه فیلمبرداری به چند منطقه دیگر از تهران خواهند رفت.

سیامک انصاری، آزاده صمدی همراه با مهران مدیری و ده ها چهره دیگر که این روزها مراحل تست گریم را می گذرانند، بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

“ساعت پنج عصر” یک فیلم کمدی است که طبق گفته مدیری در نشست خبری این فیلم، ممکن است در هر سکانس بین 600 تا 700 نفر حضور داشته باشند، اما فیلم تنها یک بازیگر اصلی دارد و باقی عابران کوچه و خیابان ها هستند. این فیلم از ساعت هفت صبح تا پنج بعدازظهر یک فرد را در تهران روایت می کند که این مدت زمان آخرین فرصت وی است که باید کاری را انجام دهد.

فیلمبرداری این پروژه را محمود کلاری برعهده دارد. مدیری تلاش می کند تا این فیلم را برای حضور در جشنواره سی و پنجم فیلم فجر آماده نمایش کند. “ساعت پنج عصر” اولین تجربه سینمایی این کارگردان محسوب می شود که پیش از این ساخت چندین مجموعه تلویزیونی موفق و پربیننده را در کارنامه خود داشته است.

همچنین مدیری ادامه ضبط “دورهمی” را با پایان تولید “ساعت پنج عصر” آغاز خواهد کرد.

سی درصد از فیلمبردای پروژه انجام شد / تدوین همزمان فیلم  ( 14 آذر ماه 95)

۳۰ درصد از فیلمبرداری فیلم سینمایی «ساعت ۵ عصر» به کارگردانی مهران مدیری انجام شد.

تدوین فیلم سینمایی «ساعت ۵ عصر» که نخستین تجربه سینمایی مهران مدیری در منصب کارگردان به حساب می آید نیز به صورت همزمان با فیلمبرداری آن توسط امیر ادیب پرور انجام می‌شود و عوامل فیلم تصمیم دارند آن را به سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر برسانند.

امیر جعفری به گروه بازیگران ساعت 5 عصر پیوست + عکس تست گریم ( 4 دی 95)

امیر جعفری بازیگر ساعت 5 عصر

ویدیویی از پشت صحنه فیلم

فیلم ساعت 5 عصر

سیامک انصاری بازیگر اصلی فیلم

بازیگران فیلم ساعت 5 عصر

پشت صحنه فیلم ساعت پنج عصر

دانلود فیلم ساعت 5 عصر

عکس پشت صحنه فیلم ساعت 5 عصر

پشت صحنه فیلم ساعت 5 عصر

علیرضا عصار در پشت صحنه فیلم ساعت 5 عصر مدیری

حضور علیرضا عصار در پشت صحنه فیلم مهران مدیری


39,419 بازدید

نظرات کاربران

۵۱
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

مجتبی حبیب پور سارویی سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷

عالی همیشه عالی
ممنون مدیری عزیز

جهان پنج شنبه ۷ دی ۱۳۹۶

بد نبود ،خوبم نبود

عباس چهارشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۶

فیلم ساعت ۵ عصر فقط بخاطر برند آقای مدیری فروش کرد وگرنه حیف اون ساعتی از عمرم که بابت دیدن این فیلم هدر دادم
فیلمی بدون محتوی .بدون حتی یک مطلب آموزنده. و متاسفانه به تمسخر گرفتن مردم…

فرامرز یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶

کلا مدیری از فیلمسازی چهارتا نما بلده!!!!!!!! یکی باز، یکی مستر و دو تا هم شولدر. همه سریالها و فیلمهاش همینه! یعنی اگر بهش بگی یه صحنه اکتیو را دکوپاژ کنه نمیتونه! افرادی که درس خونده این رشته هستند و تجربه این کار را دارند مفهوم صحبت های من را درک میکنند. اگر در نظر من شک و تردیدی دارید یکبار دیگه سکانسهای فیلمهایی را که ساخته ببینید از هر فیلم چند سکانس، اونموقع متوجه میشید. عکس بگیرید از نماها و کنار هم بگذارید همش همین چهار نما! واقعا برای سینمای خودمون متاسفم که افرادی مثل مرحوم حاتمی و بزرگان دیگر جای خودشان را به مدیری ها و ده نمکی ها داده اند. خوش باشید و الکی به خاطر ظاهر مکار به سینما نروید چون ارزش شما و وقت شما بیشتر از این مزخرفات است. خود دانید!

zahra سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶

بیشتر باید متاسف باشیم که نسل بعد از مهران مدیری شما هستید.

Mahsa شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶

فیلم کاملا بدون محتوا و بدون تنوع واقعا اقای مدیری توقع از شما نداشتیم .این فیلم باید رکورد بدترین رو بزنه نه بهترین

حامد جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶

سلام. اول به مهران مدیری خداقوت میکنم
و بعد براشون متاسفم با این فیلمی که ساختند. مردم رو چی فرض کردید اقای مدیری! حیف از پوله واقعا

kamal چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶

به نظر خیلی که در جامعه میشنوم مدیری کارگردان موفق بوده وهست واگر بخواهیم با این مردک رامبد جوان که پیامس در برنامه هاش نیست ویکسره ما خیلی دباحالیم را دراه صدا میکنه قیاس کنیم مدیری در تمامی برنامه هاش پیام زیرکانه ای در محتوب آن داره بایستی تامل کردوانصلف نیست نا جواممردانه جبهه گیری کنیم

کورش شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶

فیلم افتضاح بود از مهران مدیری بعید بود .

سعید بهادری تاج پنج شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶

عجب نظر های جالبی این جا ثبت شده ، راستش دلم نیومد تا ته نخونم ، چیشده که همه ما خودمون رو د رحد یه منتقد سینما و یه فیلمشناس میبینیم و شروع به نقد کردن کسی میکنیم که حتی نتونستیم درکش کنیم . ساعت ۵ عصر یه کمدی به تمام معنا بودم و بهترین راه برای به چالش کشیدن مسئولان و آگاه کردنشون از مشکلات جامعه ، مشکلاتی از قبیل ، بی رحمی بانک ها ، بی کفایتی جامعه پزشکی ، نداشتن فرهنگ آپارتمان نشینی ، اعتیاد و … . لطفا انقدر راحت دهنمون رو باز نکنیم و توهین نکنیم . قبل حرف زدن یکم فکر باشه .

توحید پنج شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶

به اصرار دوستی بعد از مدت ها رفتم سینما و بعد از دیدن ده دقیقه از فیلم همش فکر میکردم بزنم بیرون حتی اگه دوستم ناراحت بشه. این مزخرف تو ایران رکورد فروش میشکنه.. نویسنده چیکار کرده که متفاوت با کارهای قبلیش باشه؟ یه شخصیت که به دردسر میفته و همه جامعه به نظر مسخره میان.. طبقه پولدار و بورژوا از همزیستی با توده ی مردم مزاحم و فراوان در رنج و سختیه. حالم به هم میخوره وقتی یه فیلمساز تجمع کارگری رو این قدر هجوآمیز و توهین آمیز نمایش میده. این قدر افراط در تفکر دست راستی و فوق محافظه کار بی سابقه اس. هر تجمع اعتراضی که هست باشه… مزاحم مبادلات مالی طبقه مرفه است.
اواقعا متاسف شدم از جمع شدن همه «هنرمندان» در رونمایی این فیلم.. این مزخرف… که فقط برند مهران مدیری ( با اون نشان تجاری که در تیتراژ شاهدیم) جماعت برندباز رو جمع کرده برای فرش قرمز.. خنده آوره این ژستهای تقلیدی تون… باند مدیری انگار به مذاق منتقدهایی مثل پاکدل هم خوش اومده. پاکدل میگه فیلم سهل و ممتنع است!!!! رکوردها شکسته شد. همه رکوردهای بی هنری سینمای کمدی ایران..

كريمي یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶

افتضاح بود
فوق العاده بیمزه و لوس
حیف پولم
کاش مادر قلب أتم میرفتم
اون به این بیمزگی نیست

منتقد شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶

سلام موضوع اصلی این فیلم که تمام اتفاق ها به دنبال اون شکل میگیره همون مبلغی هست که باید به بانک پرداخته بشه که افراد معمولی هم میدونن اگر پرداخت به تعویق بیفته کمی به مبلغ اضافه میشه یا فوقش ملک مصادره میشه و بلافاصله بعد از پرداخت از مصادره در میاد چه برسه به ی وکیل که باید اینارو فوت آب باشه که میشد این وکیل ساده ما به جای اینکه اون پول ها رو همینطوری در طی داستان ببخشن به دیگران کنار میذاشتن برای پرداخت اون مبلغ

میترا شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶

ایده فیلم یعنی پرداختن به مشکلات زندگی در یک کلانشهر بسیار خوب بود ، متاسفانه این ایده به خوبی پردازش نشده بود و شخصیت ها با رفتارهای بسیار غیر منطقی و حماقت بارشون کمکی به روایت فیلم نمی کردن ، سیر روایی فیلم هم به نظر منطقی بود و از طنز تلخ به هجو نوسان داشت ، تلفن های دیوانه وار یک زن مریض و یک راننده معتاد که معلوم نیست چه کمکی به داستان فیلم کرد جایی در کنار یک طنز تلخ اجتماعی نداشت . از طرفی شخصیت اول فیلم بسیار بسیار کودکانه رفتار می کرد که از یک وکیل حرفه ای و موفق بعیده ، مثل پرداخت پول شارژ همسایه کمک کردن به یک پیرزن شیاد و سو استفاده گر و ناتوانی از پیدا کردن یگ تاکسی . فیلم موفق نبود و متاسفانه بسیار بسیار خسته کننده .

مهدی شوشتری شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶

سلام
من قبل دیدن این فیلم خیلی ها بم گفتن فیلم بدیه ولی باز رفتم و دیدم چون انتظار از اقای مدیری داشتم اوایل فیلم خسته کننده بود ولی روند داستانی سبک فیلم یه چیز کاملا متفاوت بود و دلیل نارا‌‌ضی بودم مردم هم همینه چون انت‌‌ظار یه فیلم سر تا سر خنده رو داشتن ولی این فیلم یه ماجرای اجتماعی بود با تیکه های طنز نگاه کردن به مشکلات به شکلی دیگه در کل عالی بود این صحبت ها و نظر های من بعد از ۱۰ سال فیلم دیدنه…..
و در اخر هیچ وقت اثر هنری یه فرد رو به این شکل خورد نکنید.
نشکر

تارخ جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶

بنظر من فیلم خیلی خوبی بود و مثل همیشه عالی و بگم کلا اقای مدیری فیلم طنز اجتماعی میسازه مثل دایره زنگی و کلا فیلم های طنزش مسخره نیست

بهرام چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶

واقعا به عمرم فیلمی به این مزخرفی ندیدم ، توحش لیاقت پول پرستان نو کیسه مثل مدیریه نه مردم ایران من نمیدونم چقدر گرفتن تا مجوز دادن به این فیلم که سراسر به ما توهین میکنه ، واقعا برای خودم متاسف شدم من نیمه فیلم آمدم بیرون

ثمین چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶

من نه طرفدار آقای مدیری ام و نه ضد ایشون اما به نظرم اولین چیزی که ما باید بدونیم اینه که ما حق نداریم کار گسی رو با توهین به زمین بکوبیم.
از نظر من این فیلم شاید اغراق داشت اما اگر کمی با ورژن کمتر بهش نگاه کنیم میبینیم که بیراه هم نمیگه.
به تظر من اگه میخواین این فیلمو ببینین میتونین منتظر سی دی اش بمونین چون فیلم چندان درخشان نیست و من امیدوارم آقای مدیری برای فیلم های سینمایی بعدیشون از این فیلم،تجربه کسب کرده باشن.

Sina سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶

اقای مدیری برنامه خوبی ساخته تو شبکه نسیم البته زیر سایه قیمت جان که همه به خاطر اون میبینن؟؟ ولی خدایی یکی به من بگه کدوم فیلمش خوب بوده که این بشه یک مشت مزخرف میسازه اسم خودشم میزاره هنرمند خدایی قهوه تلخ کجاش قشنگ بود همه میدیدین یا مثلآ شب های برره الان که میبینمش میگم خدایا این چیزارو ما میدیدیم یعنی متآسف میشم چون برنامه دیگه ای نبود مردم بشینن پاش در کل کار موفقی نداره اقای مدیری

مهلا سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶

واقعا افتضاح بود وسط فیلم فقط دلت میخواست پاشی بری یه جاهایی می گفتیم بسه دیگه نه سر و تهی داشت نه چیزی خیلی افتضاح بود دیالوگ های مزخرف اقای مدیری حیف پولی که به بلیط دادیم

سوگند شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶

توی این فیلم به نمایش دادن مشکلات اجتماعی که رسالت طنز هست پرداخته شده بود ولی من که مثلا رفته بودم فیلم طنز ببینم اصلااااااا نخندیدم همه چیز بسیار تکراری و خسته کننده بود .من واقعا خیلی پشیمون شدم از خرج پول و وقتم برای این فیلم .احساس کردم از اعتمادم به آقای مدیری سوء استفاده شده.

علی جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶

به همراه همسرم فیلم را دیدیم.هر دو خجالت کشیدیم که چقدر احمق شدیم که وقتمان را برای چنین مزخرقی هدر دادیم.مدیری خودش را خرج کرد و آبرویش را گرو گذاشت .برای چه؟

بیننده جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶

ساختن این فیلم ها توهین به شعور مخاطبه.
آقای مدیری همه چیز که فقط پول نیست
اون از قهوه تلخ نصفه و ابتر…
اون از دورهمی که تا میاییم بخندیم سریع میگی فلان عدد رو به فلان شماره بفرستید
اینم از فیلم مثلا سینمایی تون
خوووووب پولی درمیارید از قبل شهرت باد آورده و منقضی شدتون.

بیننده پنج شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶

افتضااااااااح بود.
حیف وقت و پول مردم.
این فیلم هایی که نه سر دارن نه ته ,اینقدر الکی تبلیغشو نکنید مردم و گول نزنید باباااا.

Dary دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶

غلط کردی بهترین فیلم دنیا بود(الکی)
اخه اینم فیلم بود که تو ساختی؟
واقعا از اقای مدیری نا امید شدم……
خدافظ مدیری

شاپور پنج شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶

فیلمی به مزخرفی شعرهای یاس منگولا

طلا چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶

من بیننده پر و پاقرص دورهمی هستنم در دومین روز اکران فیلم در سینما آفریقای مشهد فیلم ۵ عصر رو دیدم ولی وسطش حالم بهم خورد و باتفاق همراهان از سالن خارج شدم. بنظرم هرجای دنیا پخش بشه. آبروی ایرانی ها رو میبره.

شيدا سه شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۶

متاسفانه فیلم خوبی نبود، یه تماشاگر ساده هم میتونست ایرادات زیادی رو که فیلم داره بفهمه، بعد از تموم شدن فیلم همه تو سینما شوک بودن، ولی امیدوارم اقای مدیری در تلویزیون خیلی بهترن ، من خودم طرفدار دورهمی هستم.

امیر دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶

فیلم خیلی خوب بود ولی نباید انتظار داشت مثل بقیه کمدیای رویه صحنه باشه سبک وسیاقش متفاوته در ضمن این که نقد های اجتماعی وفرهنگی ظریفی هم تویه فیلم هست به همه پیشنهاد میکنم حتما یه بارو برن برای دیدن فیلم.

امیر دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶

چقدر فیلم ضعیف و سطحی بود از اقای مدیری بعید بود

negar چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶

شاید کسانی که میگن ساعت ۵ عصر فیلم سطحی هستش خودشون دید سطحی دارند
به نظر من این فیلم عالی هستش و حتما اون رو در سینما ببینید
خیلی کمدی متفاوتی هستش و همین نکته مثبتی است

محمد مهدی یکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۶

عالی عالی بود.
مچکرم.

علی پنج شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶

پس فیلم عالی تو زندگیت نگاه نکردی

علی یکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶

خیلی بد بود من داخل شهرستان ملایر دیدم با دوستمون آبروم رفت

سالومه خلعت بری جمعه ۳۰ تیر ۱۳۹۶

جناب مدیری
فیلم «ساعت پنج »را تماشا کردم!!!!
من همیشه از طرفداران ایده ها و نوشته ها وبرنامه های شما هستم اما این فیلم به نظر بسیار ضعیف و شتابزده می امد و نوعی بی حوصلگی در ساختارش بود اگر پیامی هم داشت یا بسیار کمرنگ بود یا خیلی ناشیانه بهش پرداخته بوذیدضمن اینکه کاراکتر جنابعالی و اقای انصاری مثل همیشه و تکرار مکررات بود….نمی دونم به هر حال بعد از فیلم که از سینما ازادی خارج شدم و قدم زنان به سمت منزل می رفتم بسیار متاسف شدم به این خاطر که چقدر سینما و سینما گران رو به سقوطند و چه قدر اتلاف وقت و هزینه هست رفتن به سینما این روزها در مملکت ما و به نظرم فیلم ساعت پنح هم ازین قاعدت و نابهنجاری جدا نیست

مریم جوادی چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶

سلام دوستان اقتی مدیری کمدین باحالین ولی باید یرا مشکلاتی که هست راه حل بکن فقط گفتن مسکلات کافی نیست رسالت طنز ارایه ی راه حله…

Menix چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵

من خودم در سکانس بهشت زهرا رو صندلی ها نشسته بودم جزو یکی از بازیگران سیاه لشکر واقعا خیلی سخته

سهیلا مرادوند سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵

مدیری از اون دست آدماس ک خیلی جاها اونجور ک باید قدرشو ندونستن کسی ک یک عمر مارو خندوند اما همیشه مورد بی لطفیِِ خیلیا واقع شد امیدوارم بهترینا نصیبش شه اسطوره ی طنز ایرانه

ناشناس سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵

سلام آقای مدیری..خسته نباشیدمیگم بهتون برنامه دورهم خیییییلی عالیه ولی چرانمیخواین دیگه فیلم بسازین

مهدیه جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵

تو همه فیلمای مدیری سیامک انصاری حتما بازی کرده حالا هم نقش اول
بازی خوبی داره دوست دارم
انقدر دوست دارم دوباره برره رو تی وی پخشش کنه و طنز نقطه چین بامشاد

alireza یکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵

سلام. ایولا داری آقای مدیری من مطمئنم یکی از بهترین فیلم های سینمایی میشه دمت گرم. خسته نباشی.

ناشناس جمعه ۵ آذر ۱۳۹۵

عالین

sahar دوشنبه ۱ آذر ۱۳۹۵

چرااااااااااااااااااااااااااااا دیگ نمیخان تو تلویزیون باشن؟
ب نظر من بهترین کارگردان ایرانه اقای مدیری
ایشالا همیشه موفق باشن واقعنننننننننن فوق العادن

سندبلاست شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۵

بله ، گویا اقای مدیری از یک نقش اصلی هم در فیلم استفاده میکنند

سید مهدی پنج شنبه ۴ آذر ۱۳۹۵

آقای مدیری گفتن که بازیگران متعددی هستند
مگه میشه نوی هر سکانسی ۵۰۰ یا۶۰۰ نفر جمعیت باشه.
این حرف اغراقه

3+65+6+4545451211212 شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵

۵۰۰ با۶۰۰ نفر مردم هستند چرا نشه

محمدرضا پنج شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵

میشه همین چند دقیقه پیش از طرف مؤسسه بازیگری به من زنگ زدن واسه ی بازی کردن تو فیلم ایشون به عنوان سیاه لشگر برم

ناشناس شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵

اقا منم میام

ناشناس دوشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۵

جناب آقای امیدوارم درادامه راهتان همواره بدرخشید و سلامت باشید

صبا دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶

سلام…آقای مدیری با سلام و عرض ادب…حقیقتا بعد از دیدن فیلمهای سینمایی زیاد و البته حرفه ای ، متاسفانه و با تمام احترامی که برای شما قائلم ، باید به عرضتون برسونم که فیلمتون فوق العاده ضعیف و خسته کننده بود…خودتون حتما توی سینما نشسته اید و فیلمتون رو دیده اید…خواهش میکنم بیشتر تآمل کنید و سابقه کاری خودتون رو خراب نکنید….من به شخصه اگر فیلم دیگری از شما ساخته شود ؛ بخاطر این فیلم ضعیف ، به هیچ وجه به سمت دیدن آن نخواهم رفت……و متاسفانه در پاسخ به پرسش دیگران راجع به فیلم ، نظر منفی داده ام…

hanna دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶

واقعا ک فیلم.افتضاحی بود