ساعاتی پیش در فضای مجازی خبری با تیتر ممنوع التصویر شدن علی انصاریان و مجید یاسر منتشر شد که گفته می شود این دو هنرمند به دلیل برخی حرفهای در برنامه اینترنتی زابیواکا شبکه آیو اسپرت ممنوع التصویر شده اند.

 

علی انصاریان چه گفته بود که باعت ممنوع التصویری اش شد ؟

در یک برنامه، انصاریان از یک خواننده لس‌آنجلسی نام برد و به سوتی یک مهمان خارجی که در برنامه حضور داشت و نام خواننده لس‌آنجلس دیگری را برده بود، به شکل عجیبی خندید تا برنامه از دست مجری و تهیه‌کنندگانش دربرود.

در برنامه دیگر نیز به شدت از مسئولان بابت مشکلات مردم انتقاد کرد که شنیدیم به این دو علت، تهیه‌کننده و دست‌اندرکاران این برنامه اینترنتی، انتقادات پیشکسوت فوتبال را برنتابیدند تا شایعه ممنوع‌التصویر شدن این فرد به گوش برسد. حتی شنیدیم مجید یاسر دیگر مجری برنامه یادشده نیز ممنوع‌التصویر شده است.

شنیده‌های ما مبنی بر این است که شبکه خبر قصد داشت انصاریان را به عنوان مهمان و کارشناس به یکی از برنامه‌های ورزشی خود دعوت کند، اما این اتفاق رخ نداد زیرا به تهیه‌کننده برنامه فوق گفتند این پیشکسوت ممنوع‌التصویر است!

تکذیب ممنوع تصویر بودن انصاریان و یاسر

 حامد جوادزاده تهیه‌کننده و کارگردان برنامه «زابیواکا» خبر ممنوع التصویری مجریان برنامه‌اش را تکذیب کرد.

 حضور علی انصاریان در یک برنامه اینترنتی، حواشی زیادی به همراه داشت از نام بردن یک خواننده لس‌آنجلسی تا انتقاد از مسئولان بابت مشکلات مردم باعث شد خبر ممنوع التصویری این بازیکن قوت گیرد | باشگاه خبرنگاران

دلیل ممنوع التصویری علی انصاریان


3,161 بازدید

نظرات کاربران

۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.