موضوع :تلویزیون

ramezan94

شبکه های مختلف سیما در حال آماده سازی سریال ها و مجموعه های نمایشی خود برای ایام ماه مبارک رمضان 1394 هستند

شبکه یک سیما با پایتخت 4,شبکه دوم سیما با گاهی به پشت سر نگاه کن, و شبکه سه سیما با سری دوم مجموعه دردسرهای عظیم , سه مجموعه ای هستند که قرار است از شبکه های سیما پخش گردند.

در ادامه می توانید با جزئیات سریالهای رمضان 94 بیشتر آشنا شوید…

ramezan94 (1)

شبکه یک سیما / پایتخت 4 / کارگردان : سیروس مقدم

مجموعه تلویزیونی «پایتخت 4» به‌تهیه کنندگی الهام غفوری و کارگردانی سیروس مقدم در 26 قسمت قرار است در ایام ماه رمضان از شبکه یک سیما پخش شود.

نویسندگی این مجموعه به‌عهده محسن تنابنده و خشایار الوند است و احمد مهرانفر بازیگر نقش ارسطو کنار محسن تنابنده، ریما رامین‌فر و علیرضا خمسه بازیگران اصلی هستند.
بخش اعظم قصه سری جدید پایتخت در شیرگاه و حواشی آن رخ می‌دهد.

ramezan94 (3)

شبکه دوم سیما / گاهی به پشت سر نگاه کن / کارگردان : مازیار میری

«گاهی به پشت سر نگاه کن» یک ملودرام خانوادگی است که با محوریت موضوعی حمایت از تولیدات داخلی و اعتماد به نخبگان جوان ایرانی و توجه ویژه به سبک زندگی ایرانی اسلامی مقابل دوربین رفته است.

فیلمنامه این سریال به‌قلم محمود محمد سلطانی و مسعود کرمی نوشته شده و امین تارخ و محمد متوسلانی شخصیت‌های اصلی آن یعنی جلال و محتشم را بازی می‌کنند.

هدایت هاشمی، الیکا عبدالرزاقی، بهاره کیان افشار، سعید چنگیزیان، نگار عابدی، حمید ابراهیمی، میلاد رحیمی، امیر کربلایی‌زاده، مسعود سخایی و نگار حسن‌زاده از دیگران بازیگران این مجموعه هستند.

ramezan94 (2)

شبکه سه سیما / دردسرهای عظیم 2 / کارگردان : برزو نیک نژاد

مجموعه دردسرهای عظیم 2 به‌کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه کنندگی مهران مهام نیز برای پخش در ایام مباه مبارک رمضان از شبکه سه سیما در نظر گرفته شده است.

در این مجموعه مهدی هاشمی در نقش فرحان و جواد عزتی به‌عنوان ایفاگر نقش لطیف نقشهای اصلی را بازی می‌کنند.

علاوه بر مهدی هاشمی و جواد عزتی، مریم سعادت، شهین تسلیمی، مهران رجبی، پرستو گلستانی، امیر غفارمنش، صفا آقاجانی، الناز حبیبی، زهره فکور صبور، اشکان اشتیاق، بهشاد شریفیان، محمدمهدی مطلبی، بهنوش صادقی، امیرحسین صدیقه و مه‌لقا باقری در این مجموعه حضور دارند.

در خلاصه داستان «دردسرهای عظیم 2» آمده است: با پیدا شدن بچه‌ای در ماشین خانواده لطیف که برای مراسم خواستگاری از شهرستان به تهران می‌آیند و دعوت از خانواده پدری بهار، لطیف و بهار بار دیگر برای ازدواج دچار دردسرهایی می‌شوند. فرحان که خود را مدیون کمکهای لطیف و بهار می‌داند سعی می‌کند مشکلات پیش‌آمده برای آنها را حل و فصل کند اما… .

سریالهای رمضان 94

گردآوری: آریا پیکس


11,855 بازدید

نظرات کاربران

۶
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

سجاد یکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴

فقط اقا محسن تنابنده رو عشق است (نقی)

misagh جمعه ۸ خرداد ۱۳۹۴

خبری از رضاعطاران نیست !!!! قراربود امسال فعالیت کنه

سارا چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴

پس سیگنال موجود نیست چی میشه …

زهرا سادات شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴

به نظر همه سریالا خوبن..ولی پایتخت یه چیز دیگسسسسست..

alirezanasery پنج شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

دردسرهای عظیم یک خیلی قشنگ بود دوش هم اومد اصلا به درد نمیخوره خوب نیست فقط پایتخت چهار تمام با تشکر از سایت آریاپیکس و اعضای این سایت.

لاله پنج شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

به نظرم شبکه ١ و ٣