بازیگران فیلم متولد 65

معرفی خلاصه داستان و بازیگران فیلم متولد 65 به کارگردانی مجید توکلی + نقد و بررسی فیلم, موضوع و عکس های فیلم

فیلم سینمایی متولد 65 به کارگردانی مجید توکلی می باشد که اولین ساخته باند سینمایی وی می باشد و اولین نمایش آن در جشنواره فجر 34 اتفاق افتاد و حالا در سینماهای کشور اکرانش شروع شده است.

داستان دختر و پسر جوانی را روایت می‌کند که با رویای پولدار شدن، خود را در شخصیت‌های مختلف اجتماعی جا می‌زنند و از این طریق می‌خواهند به خواسته‌های خود برسند! آنها به‌ طور اتفاقی به عنوان خریدار به ساختمانی مراجعه می‌کنند، ولی در ادامه با حقایقی رو به رو می‌شوند..

داستان فیلم متولد 65

بازیگران فیلم متولد 65

هنگامه حمیدزاده ( در نقش الهام ) ، پدرام شریفی ( در نقش امیر)، مریم سعادت، احسان امانی، علیرضا استادی، کامران ملکی، مهتاب ثروتی، لادن نازی، مجید رضایی و با حضور افتخاری آنا نعمتی

 

فیلم متولد 65

نقد فیلم متولد 65

“متولد65” یک اثر ساده با داستانی نو و امروزی است. فیلمنامه ای روان و حساب شده، اجرایی سرپا و بازی هایی قابل قبول دارد. فیلم یک بازی ساده و جذاب را طی روندی درست، به یک موقعیت پیچیده تر تبدیل می کند و به سادگی مخاطب را با قصه درگیر و با آن همراه می کند.
به گمانم این فیلم، نمونه خوبی است از سینمایی که مردم دوست دارند بر پرده سینما ببینند؛ داستانگو، سرحال، سرگرم کننده و امروزی.

نقد از کیوان کثیریان / سایت سلام سینما

بازیگران فیلم متولد 65

پدرام شریفی و هنگامه حمید زاده بازیگران متولد 65

داستان فیلم متولد 65

فیلم متولد 65

 

motavaled65-6

پوستر فیلم متولد 65

دانلود فیلم متولد 65


برچسب :
19,618 بازدید

نظرات کاربران

۱
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

محسن چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵

من آهنگ تیتراز پایانی این فیلمو می خوام