موضوع فیلم جدید محمدحسین مهدویان چیست ؟ +جزئیات و زمان اکران

محمدحسن مهدویان کارگردان جوان سینما که چند سال است توانسته با آثار خود نظر همگی را جلب نماید این روزها در حال پیش تولید و کار کردن بر روی فیلمنامه برای فیلم جدیدش است که گمان می رود این فیلم هم همچون آثار قبلی اش اولین نماش آن در جشنواره فیلم فجر اتفاق بیفتد.

وی این روزها فیلم لاتاری را در حال اکران دارد که توانسته بربیننده ترین فیلم اکران نوروزی 97 هم باشد.

به گزارش بانی فیلم، پس از ساخت چند فیلم با موضوع منافقین و اقدامات مسلحانه این گروه علیه جمهوری اسلامی توسط تعدادی از کارگردانان سینمای کشورمان گویا قرار است در چند ماه آینده فیلمی دیگر با همین موضوع توسط محمدحسین مهدویان مقابل دوربین رود.

این کارگردان که هم اکنون فیلم سینمایی «لاتاری» را در حال اکران دارد این روزها مشغول تحقیق و پژوهش روی فیلمنامه جدید خود است و پس از پایان مراحل نگارش برای پروانه ساخت آن درخواست خواهد داد.

براساس شنیده های خبرنگار ما، پیش تولید این فیلم به طور رسمی از اوایل تابستان آغاز خواهد شد اما از هم اکنون رایزنی هایی با چند بازیگر مطرح نیز انجام شده است.

جواد عزتی که در دو فیلم پیشین مهدویان («ماجرای نیمروز» و «لاتاری») بازی کرده، گویا در فیلم جدید این کارگردان نیز یکی از نقش های اصلی را برعهده خواهد داشت. براساس شنیده های خبرنگار ما گویا با این بازیگر توافقات نهایی نیز انجام شده است.

با توجه به حضور پررنگ هادی حجازی فر در آثار مهدویان، بعید نیست که او نیز ایفاگر یکی دیگر از نقش های اصلی این فیلم باشد.

تاکنون آثاری مانند «سیانور»، «ماجرای نیمروز» و «امکان مینا» با محوریت گروهک منافقین مقابل دوربین رفتند؛ براساس محوریت این سوژه، ساخت فیلم دیگری با همین مضمون توسط یک کارگردان جوان را می توان جزو سیاست های ویژه سازمان سینمایی و فارابی در حمایت از تولید اینگونه آثار در سال جدید قلمداد کرد. به خصوص که محمدحسین مهدویان در ساخت فیلم هایی مانند «ایستاده در غبار» و «ماجرای نیمروز» موفق عمل کرد و در نهایت نتیجه رضایتبخشی از خود به نمایش گذاشت.
سیدمحمود رضوی به مانند دو فیلم پیشین مهدویان، تهیه کنندگی فیلم جدید این کارگردان را نیز برعهده گرفته است.


1,514 بازدید

نظرات کاربران

۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.