موضوع :تلویزیون ، فیلم و سریال

خلاصه داستان,موضوع و بازیگران سریال ماه و پلنگ + عکس های پشت صحنه

این مجموعه ایام پاییز 95 از شبکه سوم سیما پخش میگردد

سریال ماه پلنگ, بازیگران ماه و پلنگ

سریال ماه و پلنگ که پیش از این ملکا نام داشت به کارگردانی احمد امینی و تهیه کنندگی آرمان زرین کوب تولید شده است.

این سریال قرار است از شنبه 8 آبان ماه 95 در 30 قسمت 45 دقیقه ای از شبکه سوم سیما پخش گردد.

ماه و پلنگ از آن دسته سریال‌هایی است که تا نیمه آن در زمان گذشته (۵ سال پیش) سیر می‌کند و بعد از قسمت 16 قصه‌ها در زمان حال روایت می‌شوند.

تیزر سریال

سریال ماه پلنگ, بازیگران ماه و پلنگ

اسامی بازیگران سریال ماه و پلنگ

داریوش ارجمند ( در نقش صنعان) / علی شادمان / شاهرخ استخری (در نقش محسن) / ویدا جوان (در نقش کتایون) / بیتا سحرخیز (ملکا)/ آتنه فقیه نصیری / فرهاد جم / شیوا خنیاگر / مریم کاظمی / علی سلیمانی / سعید داخ / صدرالدین شجره / امیر محمد زند / شهروز ابراهیمی / پوراندخت مهیمن / شهین تسلیمی / علیرضا استادی / احسان امانی / لیلا عزیزی / حمید عرب سرخی / پاوانه افسر / پرویز سیرتی / مجید جعفری / عطا عمرانی / مسعود انتظاری / شهرام پور ولی / مینا دلشاد / حسین فلاح افشار / نسرین صالح آبادی / لی لی فرهاد پور / جهانگیر اژدری / ماریه تهرانچی / محمدرضا نوروز / مجید نوروزی / رضا شهابی / علیرضا شهسواری / داریوش اشرفی / رضا شریف / نازنین مهیمنی / خسرو خان محمدی / علی ولیانی و ….

سریال ماه پلنگ, بازیگران ماه و پلنگ

خلاصه داستان و موضوع

نویسنده : سعید مطلبی

قصه «ماه و پلنگ» روایت شهری از انسان‌هایی است که بهشت خوشبختی و سعادت خود را در جهنم دروغ و انتقام و زیاده خواهی نابود می‌کنند. در این سریال دو قهرمان وجود دارند و هر قسمت از آن با تعلیقی به پایان می‌رسد.

در خلاصه داستان آمده : دزد برای هر خانه راه ورودی می یابد و شیطان در هر دل بهانه ی حضوری. حاج صنعان نعیمی باور داشت که ۶۰ سال درِ دل را بر روی شیطان بسته نگاه داشته است و باور داشت این بسته بودن دل تا زمان مرگ ادامه می یابد تا اینکه…

سریال ماه پلنگ, بازیگران ماه و پلنگ

عکس / پشت صحنه ماه و پلنگ

حواشی و اخبار سریال

کارگردان و نویسنده «ماه و پلنگ» از ادامه ساخت باقى قسمت هاى این سریال انصراف دادند
.
حجم و نوع ممیزی‌ها در مجموعه «ماه و پلنگ» به انصراف نویسنده و کارگردان از این پروژه انجامید.

احمد امینی کارگردان سینما و تلویزیون درباره انصراف از کارگردانی مجموعه «ماه و پلنگ» گفت: احساس کارگردان بودن در این پروژه ندارم. دوستانی در تلویزیون هستند که به جای نویسنده و کارگردان فکر کرده و ایده‌هایشان را اجرا می‌کنند. من سال هاست با تلویزیون کار کرده ام و تا به حال چنین تجربه ای نداشتم که ناظر پخش روی ریتم سکانس، نورپردازی، حرکت دوربین، شخصیت پردازی و مواردی از این دست نظر داشته باشد و نظرش را اعمال کند.

او ادامه داد: آنچه شما می‌بینید، کاری نیست که ما به آن فکر کرده‌ایم، بسیاری از دیالوگ‌ها، مسیر قصه، بسیاری از جمله‌ها، شخصیت‌ها و روابط که با دقت و با توجه به قواعد تلویزیون طراحی شده اند دستخوش حذف و ممیزی شده اند. این موارد، مجموعه را ناقص و الکن کرده است.

کارگردان «اولین شب آرامش» گفت: من هر شب پای این سریال می‌نشینم و از حجم تغییرها شگفت زده می شوم. من و آقای سعید مطلبی نویسنده این مجموعه در نامه ای انصرافمان را از ساخت این مجموعه به تهیه کننده و مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه اعلام کردیم. با این شرایط واقعا ادامه کار ممکن نیست.

امینی افزود: می توانم از تعداد و شکل این ممیزی‌ها کتابی بنویسم که کمدی و خنده دار است. ممیزی به شیوه کارگردانی، مونتاژ، تصویربرداری و …که قبلا تجربه اش را نداشتم.

او ادامه داد: من این سکانس ها را در فضای مجازی منتشر می کنم تا مخاطبان متوجه شوند که حذف‌ها چقدر غیرحرفه‌ای، غرض ورزانه و از روی بی اطلاعی و بی دانشی بوده است. برای تولید یک مجموعه در تلویزیون میلیاردها تومان از بیت المال مصرف می شود، ده‌ها نفر در یک پروژه زحمت می کشند ولی یک نفر با دیدن هر بخش می تواند اعمال سلیقه کرده و روند کار را مختل کند.

توضیحات مدیر شبکه سه در خصوص سانسور برخی از سکانس های مجموعه

فارسیجانی در این باره با پاسخ های مختصری بیان کرد: ناظر پخش در مواردی مثل نورپردازی دخالتی ندارد و تنها درباره مسایل محتوایی است که نظر می دهد.

وی ادامه داد: درباره این موارد هم ما راسا به اصلاح کار اقدام نمی کنیم بلکه نکاتی جزیی بوده است که به خود گروه فیلم و سریال شبکه و عوامل سازنده اعلام شد.

فارسیجانی با اشاره به اینکه این اصلاحات در هر قسمت تنها در حد چد ثانیه بوده است، یادآور شد: این اصلاحات در هر قسمت به یک دقیقه هم نرسید که آن هم همانطور که گفته شد با گروه فیلم و سریال و عوامل مطرح شده است.

بعضی از حذفیات باعث ابتر ماندن قصه شد

اما آرمان زرین کوب تهیه کننده سریال «ماه و پلنگ» درباره ممیزی های انجام شده روی این سریال از طرف مدیریت پخش شبکه سه سیما، توضیح داد: همانطور که در نامه آقایان احمد امینی کارگردان و سعید مطلبی نویسنده سریال آمده است این ممیزی ها و اعمال نظرها وجود داشته است.

وی در واکنش به اینکه مدیر پخش اعلام کرده ممیزی ها در نهایت به گروه فیلم و سریال شبکه و عوامل سازنده اعلام می شده، یادآور شد: پخش شبکه سه سیما اصلاحاتی را از ما درخواست می کرد که اعمال می کردیم و تنها در بعضی موارد که اصلاحات مورد نظرشان به قصه لطمه می زد، از اصلاح خودداری می کردیم ولی متاسفانه در هنگام پخش با ممیزی بخش های ضروری قصه مواجه می شدیم.

تهیه کننده سریال «ماه و پلنگ» تصریح کرد: لازم بود موارد ممیزی که ما در هنگام پخش شاهد آنها بودیم توسط مدیر پخش با اینجانب مطرح و رضایت طرفین بدون لطمه به قصه جلب می شد. اتفاقا اگر این کار رخ می داد قطعا تاثیرگذاری آن روی مردمی که مخاطب اصلی سریال هستند بیشتر بود. من حدود ۱۸ سال است که در تلویزیون فعالیت دارم، در این سال ها روند به این صورت بوده است که وقتی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه با توجه به اشرافش روی جزییات سریال ها، موارد اصلاحی از طرف پخش را رد یا تایید می کند دیگر اصلاحات و ممیزی خارج از این قاعده انجام نمی شود و دیگران دخالتی نمی کنند.

زرین کوب همچنین در واکنش به میزان اصلاحات سریال و حذفیات عنوان کرد: ممیزی ها و حذفیات در طول پخش سریال از ابتدا تاکنون به صورت دقیق محاسبه نشده است اما اگر این میان با عوامل سازنده تعامل بهتری شکل می گرفت به روند قصه هم کمک بیشتری می شد و داستان برای مخاطب قابل قبول تر بود. در واقع بعضی از حذفیات داستان باعث ابتر شدن قصه نمی شد.

وی در پایان سخنانش بیان کرد: اگر شکایت، اعتراض و یا گلایه ای از جانب کارگردان و نویسنده اعلام شده است در جهت بهبود و تاثیرگذاری بیشتر سریال برای مخاطب بوده است. لذا کارهای نمایشی ایجاب می کند که حساسیت ها در این خصوص بیشتر باشد وگرنه جای هیچ گله و شکایتی از دوستان نیست و نگرانی های تیم سازنده برای به ثمر نشستن زحمات شان طبیعی و به جاست.

انتقاد تند روزنامه جوان به مجموعه ماه و پلنگ

سریال‌ساز ایرانی نمی‌داند که انگشت گذاردن بر خیانت زوجین و نشان دادن این رذیلت اجتماعی در آثار نمایشی و تکرار کردن آن منجر به عادی شدن مسئله و کاهش قبح اجتماعی آن می‌شود. این یک اصل دینی است که در کلام معصومین(ع) به وفور دیده می‌شود. برای نمونه نقل است از رسول اکرم(ص): «گناه پنهانی تنها به گناهکار ضرر می‌زند، ولی گناه علنی موقعی که مورد تنفر و سرزنش جامعه قرار نگیرد، ضرر عمومی دارد.» آیا بخش عمده‌ای از ریشه و علت رواج طلاق و خیانت در جامعه را نمی‌توان فرهنگ‌سازی سریال‌های تلویزیونی قلمداد کرد؟

عادی جلوه دادن خیانت یا به تعبیر اجتماعی آن: عشق مثلثی، قبح‌شکنی از طلاق، ترویج روابط آزاد میان دخترها، پسرها، زن‌ها و مردها، تبلیغ سفر به خارج و ترویج اباحه‌گری در روابط خانوادگی از مسائلی است که سریال ماه و پلنگ در نمایش آنها از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند و در بعضی سکانس‌ها، در لحن و دیالوگ میان بازیگران حتی‌‌گوی سبقت را از سریال‌های شبکه‌های ضدخانواده ماهواره‌ای ربوده است با این حال عوامل این سریال مدعی‌اند در صداوسیما سانسور وجود دارد و جای این پرسش باقی است که کارگردان به غیر از موارد ضداخلاقی که در این سریال به تصویر کشیده، دقیقاً به دنبال نشان دادن چه چیزهایی بوده که حالا از پخش نشدن آن ناراحت است؟

سریال ماه پلنگ, بازیگران ماه و پلنگ

امیرمحمد زند و بیتا سحرخیز در پشت صحنه سریال ماه و پلنگ

سریال ماه پلنگ, بازیگران ماه و پلنگ

سریال ماه پلنگ, بازیگران ماه و پلنگ

شهین تسلیمی, پوراندخت مهیمن وداریوش ارجمند بازیگران ماه و پلنگ

پشت صحنه سریال ماه و پلنگ

سلفی در پشت صحنه سریال ماه و پلنگ

سریال ماه پلنگ, بازیگران ماه و پلنگ

سریال ماه پلنگ, بازیگران ماه و پلنگ

مینا دلشاد و شاهرخ استخری

سریال ماه پلنگ, بازیگران ماه و پلنگ

سریال ماه پلنگ, بازیگران ماه و پلنگ

سریال ماه پلنگ, بازیگران ماه و پلنگ

تست گریم شاهرخ استخری در مجموعه ماه و پلنگ

سریال ماه پلنگ, بازیگران ماه و پلنگ

بازیگران ماه و پلنگ

سریال ماه پلنگ, بازیگران ماه و پلنگ

سریال ماه پلنگ, بازیگران ماه و پلنگ

عوامل سریال :

تدوین: بهرام دهقانی، مدیر تولید: ابوالفضل نصیر، مدیر تصویربرداری: شهرام نجاریان،صدابردار: محمد علیزاده، طراح جهره پردازی: الهام صالحی پور، طراح صحنه و لباس: نازی پرتوزاده، مدیر تدارکات: سعید حاجی زاده

سریال ماه پلنگ, بازیگران ماه و پلنگ

علی شادمان و پوراندخت مهیمن در نمایی از سریال ماه و پلنگ

سریال ماه پلنگ, بازیگران ماه و پلنگ

سریال ماه پلنگ, بازیگران ماه و پلنگ

سریال ماه پلنگ, بازیگران ماه و پلنگ

سریال ماه پلنگ

داریوش ارجمند

سریال ماه و پلنگ, بازیگران سریال ماه و پلنگ


43,173 بازدید

نظرات کاربران

۲۰۳
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

تارا چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹

به نظرم فیلم بدی نبود خانم بیتا سحر خیز عالی بودند اگر ایشون در این فیلم نبودند شاید من این این فیلم را نمی دیدم خانم بیتا سحر خیز دوست دارم ولی نیازی نیست خیلی هم آدم های مغرور رو وارد فیلم کنید نمی دونم به چیشون مینازنند عه عه عه

محدثه یکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷

خیلی عالی بود فیلم قشنگی بود. کسانی که میگم مزخرفه خودشون مزخرفن. ممنون از بازیگرای این فیلمعالی بود مخصوصا. نقش ملکا عالیه من با این فیلم حتا رشتمم انتخاب کردم من میخوام وکیل شم ممنون از زحمات شما

کیوان پنج شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۷

واقعا با حضور شاهرخ استخری این فیلم درخشان شد اونا هم که میگن شاهرخ مصنوعی بازی میکن باید بگم که خیلی هم طبیعی و عادی بازی میکنه وعین خیالشم نیست که جلوی دوربینه وهمینه نسبت به بازیگران دیگر جذاب و متفاوتش کرده خیلی دوستش دارم

بیتا عباسی جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

من اقای شاهرخ استخری رادوست می دارم

بیتا عباسی جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

سلام من خانم بیتا سحر خیز دوست دارم

نیلوفر شنبه ۹ دی ۱۳۹۶

در کل فیلم مزخرفی بود هرچی بگم کم گفتم نه احساس داره نه داستان حال به هم زن حیف پولی که خرج شد برای ساختنش فقط از شاهرخ استخری خوشم میاد دوستش دارم عاشقشم ای کای یه بارم که شده تو بغلش میرفتم

مهدی سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵

من عاشق آقای استخری شده بودم و فقط به خواطر ایشون این فیلمو میدیدم

ناشناس یکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵

سریال قشنگی بود فقط به خاطر شاهرخ استخری من خیلی عاشقشم و خیلی خیلی دوسش دارم مرد خوبیه ای کاش من جای کتایون بودم

فاطمه چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵

واقعا سریال قشنگیه.از بازی آقای استخری خیلی راضیم چون واقعا نقش یک پدر خوب را قشنگ ایفا کرد.واقعا دست مریزاد می گم به آقای امینی کارگردان این سریال.

محیا چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵

من خیلی خیلی بازی آقای شاهرخ استخری را دوست داشتم وخیلی از ایشون تشکر میکنم که خیلی زحمت کشیده بودند

Saghar شنبه ۴ دی ۱۳۹۵

خیلی مزخرف بود

مینا شنبه ۴ دی ۱۳۹۵

یه چیزی…این فیلم نامه ش یه شباهتایی به دخترها فریاد نمی زنند هیس داره.اونجا هم اسم وکیل تولایی بود.اون گل فرستادن ها هم تو اون فیلم بود

فریده شنبه ۴ دی ۱۳۹۵

خسته شدیم از بس سریال های مزخرف پخش شد خواهشا دیگه از این سریال های بی محتوا نسازید و به شعور مخاطبین توهین نکنید

حالاااا چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶

عزیزم
کسی مجبورت نکرده بشینی فیلمی رو ببینی که عقلت بهش نمیرسه
برو هموپ کارتونت رو تماشا کن شما

فریده شنبه ۴ دی ۱۳۹۵

تا کی می خواهید با این فیام های آبکی و بی محتوای به شعور مخاطبین توهین کنید چرا کسی به فکر ساختن یک سریال با محتوا نیست خسته شدیم دیگه بس کنید

ناشناس پنج شنبه ۲ دی ۱۳۹۵

مزخرف

یکی هست پنج شنبه ۲ دی ۱۳۹۵

تا حالا فکر میکردم تنهایی لیلا و کیمیا چرت و مزخرفن ولی این سریال بهم ثابت کرد چرت تر از اونام پیدامیشه!

یکی هست پنج شنبه ۲ دی ۱۳۹۵

واقعا نمیدونم درمورد این سریال چی بگم کار از چرت و مزخرفم گذشته دیگه واسه توصیف این سریال سخیف این کلمات جوابگو نیستن!دعامیکنم شبکه جهانی آی فیلم پخشش نکنه چون آبروی ایران واقعا میره خیلی سریال بدآموزی بود من خیلی کم تماشاش میکردم یا خندم میگرفت یا حرصم درمیومد از مسخرگی این سریال تااینکه به کل گذاشتمش کنار چون ارزش وقت تلف کردن نداش اما امیدوارم عوامل این سریال این همه نظرای قابل تامل رو بخونن و تجربه ای بشه براشون که دیگه مثه این سریال نسازن و درس عبرتی واسه بقیه کارگردانا تا حواسشون بیشتر راجب کاراشون باشه…

نوبهار جمعه ۳ دی ۱۳۹۵

سلام
بابا کیمیا و تنهایی لیلا صد رحمت داره
نمیدونم چرا این سریال مثل ستایش اینقدر از مرگ ومیر خوشش میاد واقعا متاسفم برای شبکه سه که داره نا اگاهانه دو زنی ویا چند زنی رو تبلیغ میکنه
خدا میدونه که چقدر خانم ها با دیدن این فیلم از شوهراشون شک دارند و آقایون هم توقع میکنند بعداز حیوان بازیشون (ولو گری ) زنشون مثل ملکا ببخشتشون و بقول شما خدا کنه ای فیلم پخشش نکنه و آفرین به روزنامه جوان که مردانه انتقاد کرد

یکی هست دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵

نظرتون درسته.من فقط حیرونم چه جوری مجوز پخش گرفته!درکل بدترین و مسخره ترین سریالی بودکه تو عمرم دیدم خداکنه اینجور سریالای بد اموزی ساخته نشه

سارا پنج شنبه ۲ دی ۱۳۹۵

واقعا مزخرف بود، نویسنده محترم تا حالا درد خیانت کشیدی که اینقدر راحت مسیله رو جلوه دادی و از کنارش گذشتی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این شخصیت ملکا اینقد راحت با این مسیله باید کنار بیاید؟!!!!! در فرهنگ ما همچین موضوعی اینقدر پیش پا افتاده بود که راحت ازش گذشتند؟!!!!
واقعا متاسفم

یاس پنج شنبه ۲ دی ۱۳۹۵

سلام واقعا سریال ماه وپلنگ عالی بود ادم توزندگی نباید دروغ بگه یک دروغ پشت دروغ میاد خیلی فیلم قشنگ واموزنده ای بود کلا زن ها می بخشند مردها غرورش زیاد است کلا از اهنگ ماه وپلنگ وسریالش عالی بود داریوش ارجمند وبیتا سحر خیز نقشون عالی بود واقعا دست شمادرد نکنه ولی ای کاش قسمت اخر اینقدرمختصر نمیکردند ادامه داشت ممنون

عاشق شاهرخ دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۸

واقعا ازتون بعیده می شینید ماهواره نگاه می کنید ولی اینو نگاهدنمکنید

ناشناس پنج شنبه ۲ دی ۱۳۹۵

مزخرفترین و ضعیف ترین سریالی که تا حالا دیدم واقعا افتضاح بود

الهام پنج شنبه ۲ دی ۱۳۹۵

خیلی ضعیف بود..از بازیگرای پیشکسوت بعیده بازی تو این سریال..

ناشناس پنج شنبه ۲ دی ۱۳۹۵

خیلی سریال بیخود و ابکی تعجب از داریوش ارجمند مدعی که کل سریال زیبای مختار نامه رو زیر سوال برد اونوقت خودش تو این سریال افتضاح بازی کرد

زینت جمعه ۳ دی ۱۳۹۵

با سلام
ببخشید خانم الهام به دلیل اشکال در سایت مجبورم اینجا نظر بدم
اول خسته نباشید به همه کسانی که برای ساخت فیلم زحمت کشیدند ولی فکر کنم هیچ کدامشون فیلم نامه رو نخواندن ای کاش چندین بار فیلم نامه و میخوندن و فیلم رو اصلاح میکردن حیف پول و وقت وبرق با این فیلمتان مردم رو دیونه کردید نمیدونم چرا بجای پیشرفت، کشورمون پست رفت میکنه اگر کمی روی فیلم نامه کار شده بود امیدوارانه بود واقعادلم برای بازیگران و کارگردان می سوزه که خیلی ها از فیلم و اون تبلیغ موزیانه دو زنی ناراحت هستند فیلم شبیه به سالاد بود که کمی غذای مفید بین یه عالمه غذای مضر درست شده باشه وبه مردم بگید این سالاد رو بخور خاصیت داره

رامین پنج شنبه ۹ دی ۱۳۹۵

ای ول سالاد رو خوب اومدی کاش چندتا از آقایون متاهل نظر بدم ببینیم جلا سالاد رو خوردن اگه خوردن مریض شدن یا نه ؟

محمد ملکان چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵

خیلی مزخرف بود قسمت آخر فیلم معلوم نشد که چی شد فک کنم شما خیلی عجله داشتین سریع تمومش کنین

یعقوب چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵

خاک بر سرتون با فیلمتون گند زدین رفت
ولی اقای ارجمند بعیده اینجور سریالهارو قبول کنه افتاد
دارم از حرص میمیرم فقط یک کلمه داش باشیزا توشسین جمع کن

لیلا چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵

با تمام ضعفایی که در کل داشت این سریال ولی آخرین قسمتش آموزنده و تاثیر گذار بود

غروب تنهایی چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵

ینی به اینم میگن فیلم!!!!!!! خیلی مسخره بود !!!!!!!!!!!!! من قبلا عاشق ویدا جوان بودم ولی از وقتی این فیلم پخش میشه دشمنش شدم ینی اینقدر زنی جلف باشه که تو چش نامحرم نگا کنه بگه دوست دارم ینی از الان دیگه میخوام با همین دودستم خفش کنم من خواهرم پنج سالشه به بابام میگه:بابا تو هم مث محسن از مامان طلاق بگیر اغا فکر بچه کوچیکم کنین دیگه !!!!!! ما الان بچه رو چکارش کنیم که این فیلم از ذهنش پاک شه خدا میدونه

الهام دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶

اولین کارى که لازمه انجام بدین اینه که اجازه ندین بچهء پنج ساله سریال یا فیلم مربوط به بزرگسالان رو نگاه کنه!!!!!

ناشناس چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵

سریال خیلی قشنگیه مخصوصا آهنگش که با فیلم مو نمیزنه

میم از تبریز چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵

سلام .کشور های خارجی رو ببینید وکلا جز اقشار ممتاز جامعه هستن در ایران هم سازمان صدا سیما چسبیده به صنف وکلا داره تخریب میکنه این صنفو ولی برای وکلا اهمیتی نداره اونا تو لاک خودشونن و کار خودشونو میکنن فقط وکلا رشوه خوار و زن باز و …. هستن قضات محترم و پزشکها مهندسین روحانیون همه و همه مثل اب زلال و پاکند عجب کشوری داریم به خدا.

بیننده قشمی چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵

صداسیما روانشناسی هم میکندبرای پخش این برنامه ها یا فقط پخش میکند…
خیلی زود اول وآخرفیلم ها وسریالهای ایرانی مشخص است.دومأ اسم ماه وپلنگ. ازکجا آورده شده کدومشون ماه هستند وکدومشون پلنگ؟؟؟بله متوجه هستم….
سریال کلا روی اعصاب هست چون استرس آورهست برای خانومها.یه جورایی به وسواسی وشکاک شدن خانومها افزوده میشود.
کلا سریال کم خرج همینجورهست بااینکه از افراد جامعه باپست اجتماعی بالا (وکیل)ویاماشین وخانه آنچنانی استفاده شده مثلا ولی شکل قشنگی ندارد این چنین نسبت های بدبه یه وکیل داد.
بعدشم بدآموزی زیادی که داره اینه که اگرهمسریه خانم بهش خیانت کرد بایدکاملا ریلکس بود ویه جورایی همکاری هم باهاش داشته باشیم که نفردوم برسد….
این قابل قبول نیست.
حتی اگر همسراول فرشته باشد.
نواقصی سریال زیاد هست.روانشناسی اصلا نشده. مدل وماشین وپست اجتماعی.به یک طرف باکلاسی تفکر خانواده کتایون هم به یکطرف؟؟؟
تناقض زیاد داره این سریال.فقط خواهشأ برای جامعه ایرانی با توجه به مخاطبین درسنین متفاوت سریال ساخته شود.زیادی اغراق آمیز نباشد.
متناسب با ۷۰درصد زندگی مردم جامعه باشد…….
سروته داشتهباشه ودرنهایت یه درس آموزنده داشته باشد باتوجه به جامعه……
من فکرمیکنم این سریال درحین ساخت تصمیم میگرفتند چجوری حرکت کنند .که به نتیجه نهایی برسند.درصورتی که همه ما از اولش میدونستیم پرچم کی بای آخرش بالا بره وبرنده شود…..

بهزاد چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵

فیلم که طبق گفته ی بقیه مضخرفه ولی لطفا کمی دقت کنید رو متن سریال گذاشتین این سریال ۳۰ قسمته ولی امروز قسمت ۳۲ رو میده که قسمت آخره

محسنی دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰

بدردهیچی نمیخره

محیا چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵

کاری به کیفیتش ندارم ولی قبول دارم غیر قابل پیش بینیه!!!!!!

لیلا چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵

انقد بدم میاااااد از این ادمایی که میان میگن اگه دوس نداری نگاه نکن اخه ادم عاقل یکم فکر کن دارن با این فیلمای مزخرف پول بیت المالو حروم میکنن بعد بیا بگو نگا نکنید اگه دوس ندارید! واقعا موضوع فیلم چرته بازی استخری هم که حال به هم زن

سام دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵

من به خوب یا بد بودن این سریال کاری ندارم,هر کی یه سلیقه ای داره.ولی حرفم اینه مگه سریالها و فیلمها نباید اینه جامعه باشن و واقعیتهای زندگی مردمو به تصویر بکشن?تا کی میخوان از بیت المال که همون جیب من و شماست هزینه کنن و یه سری دروغ تحویل بدن و جالبه که یه سری از مردم براش به به و چهچه هم میکنن.اخه فداتون بشم چند درصد از شما سطح زندگیتون اندازه چیزیه که تو این سریالها نشون میدن?سریال رو بر اساس واقعیت زندگی اکثریت مردم میسازن چون مخاطب عام داره.دارن یه جوری القا میکنن که سطح زندگی عموم مردم به چیزی که نشون میدن نزدیکه در صورتی که کاملا دروغه.ماشین مدل بالا,خونه اعیونی,درامد انچنانی و روزی دو وعده غذا تو رستورانهای لوکس واقعیت جامعه نیست.واقعیت جامعه فقر,بیکاری,اعتیاد,یاس و نا امیدی,بی اعتمادی و خیلی چیزهای دیگس.رسالت هنرمند نشون دادن حقیقته ولی متاسفانه ۰۰۰

دلارام دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵

منکه فقط نگا شال وروسری کیف وکفش مانتو کتایون میکنم ک هردم مد عوض میکنه
فیلم مضخرف

ناشناس دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵

واقعا عجیبههههههه! تو نیم ساعتی که فیلم پخش میشه یا بازیگر داره راه میره درو باز کنه یا از پله بالا میره یا مثلا داره غصه میخوره!!!!!!!!!! نمیشه اسمشو گذاشت سریال

منتقد دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵

بی محتوا، چرت و ترویج دهنده کثافت کاری در جامعه. نا سلامتی ما مسلمانیم. در دین ما ذکر شده اگه گناهی مرتکب شدید یا اشتباهی کردید حتی به عزیزانتونم بازگو نکنید مبادا گناه سبک بشه با تکرار. حالا چی شده که مدام داریم در سینمای وطنی نمونه فیلمایی رو میبینیم که نشون دهنده سستیه بنیان خانواده هاست. چرا داریم نشون میدیم که عشق میتونه به راحتی از شخصی به شخصی دیگه انتقال پیدا کنه؟؟؟؟؟ شاید واقعیت جامعه ما باشه ولی نباید واقعیت های منفی اینقدر تکرار و تکرار بشه که تو ذهن عامه جا بیافته که بابا منم مثل مردای دیگه میرم با زن مردم یا بالعکس. توروخدا به خودمون بیایم. ایران داره غرق در فساد و دروغ و خیانت میشه و تک تکمون مقصریم. من نگاه نمیکنم این قبیل اراجیف رو و توصیه میکنم به همه هموطنان دوست داشتنی خودم که بیاین چشم و گوشمونو از دیدن و شنیدن مسایل منفی پاک کنیم تا سالم بمونیم وگرنه به مرور همه آلوده میشیم. یروزی یادمه ارتباط با جنس مخالف سنگین بود ولی الان برا هممون راحت شده و بهش میگیم روشن فکری. چرا؟ چون اسمش شد همرنگ جماعت شدم. من اولین انگشتم سمت خودمه.

یاسی دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵

افتضاح ….افتضاح…..افتضاح……این فیلم درهرزمینه ای ضعیفه.وواقعا برای جامعه ی ایرانی متاسفم ک وقتشونو برای چنین چیزی هدرمیدن.راستی اونایی ک میگین اگه دوست نداری نگاه نکن الان بحث تماشای فیلم نیس بحث کیفیت خیلی پایین فیلم وپولیه ک واسه این فیلم هدررفته …

صابر چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵

مرگ بر امریکا , دنیا هم بد هستش و ما خوبیم

ناشناس پنج شنبه ۲ دی ۱۳۹۵

من عاشق این سریال هستم .
این سریال حقیقت رونشون میده .
اصلا هم بد نیس
برای این سریال هرکاری بکنن کمه !!!!!!!!

sara دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵

آخه اینم شد فیلم،کار ایرانیا شده تقلید از جم تی وی

سیاوش دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵

واقعا فیلم مزخرف وبی محتوایی از اون سکانس های الکی ونامربوطش وکلا مشخص نبودن هدف فیلم
واقعا متاسفم خیلی افتضاحه

Atefe دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵

هرفیلمی‌ بی عیب ونفقص نیست…کلا داستانش واقعیه فقط یه‌حورایی ضعف‌داره ..این همه عشق بین ملکا محسن چی شد تورطرزبرخوردملکا موندم ادم چقدمیتونه محکم‌باشه …ولی‌کلا دوس‌دارم‌محسن کتایونوخفه کنم…

فاطمه دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵

سریال بدی نیست بیشتر خوشم از شخصیت بیتا سحر خیز میاد

محمد یکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵

عالیه عالی همینو میتونم بگم

محمد یکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵

سریال های تلوزیون جدیداً تجمل گراییرو خیلی تبلیغ می کنند.

فردوس شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵

بهش میگن سریال و اینکه ممکن هر فردی دید متفاوتی داشته باشه اگه از این سریال خوشتون نیومده نگاه نکنید من نمیدونم چرا اینقدر خودتونو درگیر کردید…فکر کنم اون قدری ک دارید به این سریال اهمیت میدید به زندگی خودتون اهمیت نمیدید.حالا محسن زنشو طلاق داد رفت با اون ازدواج کرد.ولی واقعیت خیانتا در عین زندگی با زن و بچه است و اونم فقط برای دوستی همین.

محبوب شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵

مزخرفترین نه اون عنوان مال کیمیا بود .اما خیلی سوتی داره

ناشناس یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶

ای ای گفتی ، من این سریال برام قابل تحمل بود ( نمیگم سریال خوبیه اتفاقا با نظر بقیه موافقم مرخرف بود )

ولی اسم تنهایی لیلا یا کیمیا میومد اصن کهیر میزدم…

ساناز شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵

ابن فیلم خیلی خیلی اغراق داره هم در مورد کتایون و نقشه هاش و شرکت خارجی راه انداختن و خلاصه مخ زدن و ازدواج کردن و…و علاوه بر این خیلی از مردای متاهل فقط یک رن دارن و چندتا دیگر رو بدون ازدواج

عل‌ے شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵

دمتون گرم همین که بیتا سحر خیز و شاهرخ استخری هستن خودش بسه

ناشناس شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵

ابن فیلم خیلی خیلی اغراق داره هم در مورد کتایون و نقشه هاش و شرکت خارجی راه انداختن و خلاصه مخ زدن و ازدواج کردن و…و علاوه بر این خیلی از مردای متاهل فقط یک رن دارن و چندتا دیگر رو بدون ازدواج

هستم ولی خستم شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵

آقای آرمان زرین کوب بپا شما رو با ماشین نکشند

roya شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵

اه چرا خلاصه ی قسمتای آخرو ندارید خب قلب نموند برامون
اوناییم ک افسردگی میگرن میتونن نگاه نکنن حییلیم قشنگه
ملکا ان۳در قهرمان نباش باو میذاشتی بمیرن
عاشق همتونم ولی فقط توواقعیت
تو فیلم از محسنو کتایون متنفرم

صبا شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵

یعنی افتضاحه این فیلم مزخرفه اصلا زندگی اجتماعی واقعیو نشون نمیده من نمیدونم این صداوسیما چشه چرا فیلمای مختلفو نمیسازند پس اینا چه غلطی میکنن خاک برسر آدمای ایران که ترکیه بد بختو الگوی خودشون قرار دادن ای عزیزان گور بابای ترکیه چرا سریالاتون انقد شبیه فیلمای مزخرف ترکیس

شقایق شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵

موضوع فیلم خیلی کلیشه ای وساده جلوه داده شده…ملکا توی فیلم یه فرد باهوش نشان داده شده اما متوجه نمیشه که کتایون این همه راه از اونور اومده با این دوست شه چیکار؟اون هم کسی که ازش کینه داره
..

فاضل شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵

سریال مزخرف ،بد اموز،
اگه میخواستیم ازین سریالا ببینیم ماهواره میدیدیم

مهسا شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵

اینجا یه موضوعی هست.چرا دکتره نرفت و به خانواده کتایون هشدار نداد که دخترون دوباره دیونه شده!!!!!!!!!!!

ناشناس چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵

منم بااین مورد موافقم

زینت جمعه ۳ دی ۱۳۹۵

آره واقعا منم همینطور منتظر بودم که دکتر حالی از کتایون بپرسی و متوجه بشه ولی ملکا هم فهمید و مریم مقدس بازی در اورد فیلمنامه افتضاح بود

مینت شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵

یه همچین انتقامی و من نسبت به تلویزیون دارم, تلویزیون ما واسه خودش داره حکومت میکنه و مخ ملت و میشوره من غیر از مشکلات خانوادگی اعصاب خورد کن چیزی تو تلویزیون ندایدم تمام مشکلات جامعه ما از همین تلویزیون مزخرف نشات میگیره متاسفانه ما مردم عادی هیچ کار نمیتونیم بکنیم چون مملکت دست خودشونه, اتفاقا ما نیاز به به فیلم های پر روحیه داریم به جای فیلمای کره ای و ایرانی بهتر تلویزیون فیلم ژاپنی بزاره و ارزشهای واقعی زندگی و به ما نشون بده نه این چرت و پرتا

امین جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵

سریال کاملا بد اموز
وکیل
رشوه
خیانت
دروغ
طلاق
…. ..

ناشناس یکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵

چند قسمتیه این سریاله

هاجر جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵

از وقتی این سریال رو نگاه میکنم افسرده شدم
فقط از بازی بیتا سحر خیز خوشم میاد عالیه
شاهرخ استخری از اول بد بازی میکرد الان دیگه بیشتر بدم اومد.

eli چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵

شاهرخ از همون اول خوب بازی میکرد نقش بدی بهش دادن شاهرخ استخری و بیتا سحر خیز عالی بودن

زینت جمعه ۳ دی ۱۳۹۵

بازی بیشتر بازیگران بد نبود ولی فیلمنامه افتضاح بود حتی احساس میشد که دو تا کارگردان داره چون بعضی جاهای فیلم خوب بود وخیلی عجیب بود که این فیلم ضعیف بعضی بازی هاش ویا کارگردانی هاش قوی بود ولی درکل دو زنی رو داره خیلی موزیانه تبلیغ میکنه

مریم جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵

این صدا و سیما نمیدونم چی به سرش اومده اون از ستایش و تنهایی لیلا اینم از کتایون و ملکا (به قول معروف اینه دق)

مریم جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵

من احتمال میدم فردا پس فردا کل وکیلا بیان به این سریال اعتراض کنن..شایدم تا الان کردن مثل پزشکایی که به سریال در حاشه اعتراض کردن

مریم پنج شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵

سلام خسته نباشید فیلم جالبی بود نکات آموزنده زیاد داشت ولی ایکاش محسن شفیعی دیپلم ساده ای می بود نه وکیل کسی که آشنا به قانونه اینقدر راحت گول می خورد خانمه با پنجاه تا سهم رییس هیئت مدیره می شود و آنجا که پول می ریزد تا یارو کفشش را واکس بزند اصلا صحنه جالبی نبود با دیدن پول مانند ندید بدید ها خیلی از خود بیخود شد

b.s پنج شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵

خیلی ام فیلم قشنگیه مخصوصا با بازی آقای استخری

مهتاب پنج شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵

سریال ماه و پلنگ بسیار جالب و دلشین است من از کارگردان این فیلم و تمام کسانی که در ساخت این فیلم زحمت کشیدن تشکر میکنم.
من از بازیگرانی چون:شاهرخ استخری ، علی شادمان،بیتا سحرخیزو ویدا جوان هم سپاس گذارم که به این خوبی در این فیلم بازی کردند

نقاد یکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵

آخه کجای این سریال خوبه خیلییم افتضاحه

رها پنج شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵

سریال تاحدی واقعیت اجتماعی است امابسیارضعیف کارشده چون مردهای ایرانی حتی ازاین هم درمقابل زنان ایرانی متزلزلتروکودنتروگول خورترند.حال میکنم نمونه سادلوحی وخریت یه مردایرانی راتواین فیلم دنبال میکنم.

ناشناس جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵

عالیه.فقط موندم اخرش چی میشه

زهرااااااا پنج شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵

سلام

زهرااااااا پنج شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵

با سلام . بنده کاری به کیفیت فیلم و بازی بازیگران ندارم اما به نظرم داستان فیلم واقعیت جامعه ما رو نشون میده . بحث انتقام و خیانت . به خاطر شرایط زندگی و استرس و نداشتن ارامش و مسائل اقتصادی خیلی از مردم کینه ای شدند و اون گذشت سابق رو ندارن و خیلی از مردم تو زندگی دنبال انتقام هستند و بحث خیانت که دیگه جای خودشو داره . متاسفانه خیلی از خانواده های ایرانی دچار این معضل شدند و خیلی از خانمها و اقایون متاهل با این مسئله درگیرند . چرا میخوایید مثل کبک سرتونو تو برف کنید و واقعیت رو نبینید . من که با این داستان بسیار همزادپنداری کردم چون متاسفانه هم خیانت برام اتفاق افتاد و هم باعث شد که من دنبال انتقام باشم خلاصه اینکه جامعه مون داره به فنا میره . چه بهتر که سریالهایی ساخته بشه که مشکلات و واقعیت جامعه رو به مردم نشون بده و عاقبت کارشونو

شقایق پنج شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵

نه به اون اول فیلم که پسره میره از همه جا واسه دختره گل میخره نه به این که الان میخواد طلاق بگیره.خیلی کثیف کاریه.اولش تو چشمای دختره زل می زنه میگه من عاشق تو و بچمم بعد میگه من میخوام با کتایون ازدواج کنم!!!یعنی بی غیرتی به تمام معنا…بعد خانواده این محسنه چی میشن؟؟؟؟خودش میره خواستگاری کارت هم چاپ میشه.به همین سادگی؟؟

مریم پنج شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵

به نام خدا

-به بهانه پخش سریال ماه و پلنگ

عراضم رو باید اینطور شروع کنم که به نظر من در ایران از وکیل جماعت با جنبه تر هنوز هیچ صنفی پیدا نشده.این رو باید به یک رای گیری عمومی بگذارند و ببینند بیشترین حجم حمله و انتقاد و زیر سوال بردن در فیلمها و سریالهای ایرانی به جماعت وکیل دادگستری است و در همه فیلمها این جماعت را افرادی حقه باز و شیاد معرفی می کنند که با دور زدن قانون تنها راه را برای کلاهبرداری های خود و همدستانشان باز می کنند و با گرفتن حق الوکاله های میلیاردی اقتصاد کشور را فلج کردند…

سوال اینجاست تا الان در مورد کدام صنف هیچ فیلمسازی توانسته حتی کوچکترین انتقاد رو هم داشته باشه؟آیا کار به تحصن و راهپیمایی و …نکشیده؟

جماعت وکیل افرادی عموما متشخص و باسوادند و من احساس می کنم که با سعه صدری که دارند راه را برای برنامه سازی و فرهنگ سازی در مورد انتقاد باز گذاشته اند.

اینکه هر حرفه ای خوب و بد را در کنار هم دارد دور از نظر نیست و با کمال تاسف می بینیم که در سریالهای تلویزیونی ایرانی همیشه کلاهبرداری و شیادی حرفه شریف وکالت را مخدوش می کند.

چه بسیار جوانانی که سودای وکالت در سر دارند و سالهای سال از عمر و وقت و جانیشان را در پیچ و خم آزمونهای طاقت فرسای کانون وکلای دادگستری می گذرانند و پس از پوشیدن ردای وکالت آیا چنین بی مهری از جماعت برنامه ساز تلویزیون بخشودنی است؟

وکیل قانوندانی فهیم و دلسوز است که با توجه به وجهه بالای وکالت در دنیا هنوز جایگاه این شغل و وکلا در ایران مغفول است و مورد توجه قرار نگرفته .چه بسیارند وکلایی که بدون کوچکترین چشم داشت مادی تنها و تنها برای احقاق حق مظلوم تلاش می کنند و در نهایت هم به رضای خدا راضی اند.

من در دفاعی تمام قد از همسر عزیز و دلسوزم و همکاران فهیم و با سواد ایشان از سعه صدر و شعور رسانه ای بالای این قشر تشکر می کنم و آرزو می کنم همه ما بتوانیم با اینهمه اغماض شاهد برنامه سازی هایی تا این حد انتقادی و منفی نگر در مورد شغل خود باشیم!

ناشناس چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵

به همین سادگی

لاله پنج شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵

ممنون،فیلم آموزندست و واقعیت معدودی از انسانهارو به تصویر کشیدید
واقعیت تلخ است اما باید پدیرفت
مردم ما عادت کردن فقط فیلمایی ببینن که این به اون میرسه و شادو خرم…
درحالی که جامعه فراتر از این جریاناته
عوامل فیلم خسته نباشن

خانم پنج شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵

سلام ممنون از تهیه کنندگان فیلم و بازیگران،نویسنده فیلم بردار و باقی…
ممنون که واقعیت هارو به تصویر می کشید،مسائلی که دوراز دید ما نیس.
مردم عزیز خواهشا اینقدمرد تیرانی،مرد ایرانی نکنید!انسان را در نظر بگیرید
اگر مرد ایرانی مبرا بود،الان اینهمه طلاق و خیانت و زن های زجر کشیده نداشتیم
تو دادگاهانمیشه راه رفت از شلوغی،همه جای دنیا انسان خطاکاروجود داره،ربطی به ملیت نداره…سپاس

ناشناس پنج شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵

دیدن قیافه ی رامسین کبریتی در سریالهای جم بهتر ازدیدن سریالهای داخلیه…..
مزخرفترین سریال در سریال های کل تاریخ جهان…..

Najibeh پنج شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵

فقط دوست دارم بدونم چه جوری این سریال مزخرف تموم میشه با این سریال وکیلارو بردن زیر سوال ، فقط بیتا سحر خیز قشنگ بازی میکنه

ناشناس پنج شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵

اقاجون بدت میاد خب نگاه نکن دیگه چرا شروع میکنی فوش دادن و بد بیرا گفتن من خیلی خوشم اومد از کارگردان و تهیه کننده هم کمال تشکر دارم

ناشناس یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶

همین یه دلیل که این مزخرفات با پول مردم ساخته میشه بسه تا هرکس خواست بیاد نظر بده…

یک نفر پنج شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵

دقت کردین که ویدا جوان(نقش کتایون) شبیه هانیه توسلی است؟ حالا یکم دقت کنید!

Mjcandle پنج شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵

این چه سریال مزخرفیه که زن دوم گرفتنو داره توش نشون می ده . واقعا تاسف برانگیزه .بعد پدر دختر میگه به دختر که تقصیر توئه پنبه و آتیشو کنار هم گذاشتی . و زنو منفعل و فقط کنار کشیده نشون می ده .

ناشناس پنج شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵

واقعا متاسفم این شد فیلم

آنا پنج شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵

اینکه انسان میتونه زود فریب بخوره کاملا درسته، آدم باید مواظب روابطش با همکاراش باشه، مخصوصا مردها که به دلیل نیروی قوی جاذبه زنها سریع تر فریب میخورن، من خودم تنها خانمی هستم که در بین ۳۰۰ مرد کار میکنم، و ارتباط مستقیم کاری با مردها دارم و به جرات میگم اگه زن مقید باشه هیچ مردی فریب نمیخوره. ولی از واقعیت های جامعه نمیشه گذشت که در فیلم داره نمایش داده میشه، ولی موضوع انتقام‌رو قبول ندارم.

میترا پنج شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵

باسلام شب خیر اقای زرین کوب دست شما درد نکنه خیلی هم اموزنده است دقیقا واقعیتهای زندگی نسل جدید را نشان دادید اگر هم نقصی هست جهت حذف و اضافه های بی مورد دیگران است خیلی موارد را یاد میده به همه اعتماد نکنید بی دلیل رفیق را به خانه راه ندید دوست مال بیرون است نه داخل منزل فرق بین دختران دیدوز وامروز رانشان داد هر بلایی به سر مردم بیاری بسرت میادو…..واقعا اینا که این فیلم را با ماهواره مقایسه کردن بسیار جای تاسف است همین ماهواره حیا عفت ناموس احترام هویت اصالت تدین غیرت اخلاق ……….همه را ازما گرفت واین اسیبهایی که توی این فیلم دیده میشود ناشی از همین ماهواره است خودمون نمیدونیم چی بسرمون داره میاد فقط کلمه فیلم مزخرفیه مزخرفیه راه انداختیم خدا وکیلی این روش انتقاد کردنه واقعا که!!!!!!!

نفس چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵

خ بد
کتایون چقد ارایش داره خجالت نمیکشه

دم ب دقیقم روسری عوض میکنه

پری شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵

مزخرف ترین نظراینجاروبه نام خودت ثبت کردی یعنی خخخخخخ بهت تبریک میگم

پرنیا چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵

پری جون گل گفتی

فاطمه چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵

واقعا به قول آقای سعید برید دعا کنید این سریال مزخرف درشبکه ifilmپخش نشه
از آقای آرمان زرین کوب این انتظار رو نداشتیم چون از ایشون سریال مرگ تدریجی یک رویا رودیدیم که بااینکه چند بار تکرارش پخش شده دوباره دوست داریم ببینیم
نمیدونم چی بگم!!!!

ناشناس پنج شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵

به نظر من فیلم بسیار خوبی هست مخصوصاً با بازی شاهرخ استخری و بیتا سحر خیز وآیدا جوان

سحر جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵

آیدا نه…ویدا.
فیلم هم به شدت مزخرفه

ناشناس دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶

پخش شد گلم…

بنده خدا چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵

هدف از ساخت این فیلم چیه؟؟!!تو رو خدا حداقل وقتی میسازید یه لارم بشینید ببینید چطوره؟!!!!!این فیلم همش توهین به شعور مخاطبه.اخه چرا فیلم خیالی میسازید کدوم ادمی بعد از ۱۰ سال و اینکه با یه نفر زندگی نکرده چنان کینه ای به دل میگیره که تا تهش بره؟؟!!!!از اب بستن تو فیلم که دیگه نگم بهتره واقعااااااا برای نویسنده و کارگردان متاسفم واقعا این فیلم نگاه کردن نداره!!!!!!!اگر میخواید اعصاب راحتی داشته باشید فیلمو نبینید.

فرانک چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵

از وقتی که این فیلمو دیدم افسردگی گرفتم..من موندم اصلا چرا همچین فیلماییرو پخش میکنن..

ناشناس چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵

واقعأاینچه فیلمیه ساختن اخرمزخرفه

مینا چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵

این فرهنگ سازیاشون کشته منو قبل خواب مسواک می زنن.کلا برق روشن نمی کنن همش تو تاریکی ان.

مینا چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵

آقای استخری مناسب این نقش نیست.از وقتی ایشون کار تلوزیونی رو شروع کرده با همین فیزیک و ترکیب صورت بوده.بابا یه ریشی سیبیلی چیزی.حرف زدنشم همه جا همین طوریه دقیق مثل سریال فاصله ها و دلنوازان.موضوع خیانت و انتقام اونم تو سریال ایرانی جذاب و جدیده.حالا ببینیم آخرش چی میشه دیگه…

ناشناس چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵

سریال نزخرفیه مرد ایرانی رو هوسران معرفی کرده فساد رو تبلیغ می کنه ثد رحمت به سریالهای ماهواره ابی تو این سریال نه عشق جابی داره نه محبت نه زندگی مرد حق طلاق به زن می ده تا خودش مجدد زن بگیره پس زندگی یعنی چی پس حرمت و شان و احترام زن و مرد چی می شه از این به بعد مرد چند طلاقه و زن چند طلاقه تو جامعه زیاد می سه گور پدر بچه بهزیستی هست بزرگش کنه این زن نشد اون یکی که هست این مرد نشد اوم یکی که هست

مینا دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵

مگه دورغ میگه تموم مردا همینن! فقط اب ندیدن اگه اب ببینن شناگرای قهارین!!

رامین جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵

عالی
ولی از یه بابت فیلم خوبی بود مردها سعی کنن حواس خودشون داشته باشن جلو چشم خودشون بگیرن و خانم ها هم با مردا راحت صحبت نکنن که ممکنه زن خودشون رو ول کنن ودنبال خانم جدیدو…

ناشناس چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵

فسادی که این سریال تبلیع می کنه بیشتراز سریالهای ماهوارهاست حرمت خانواده رو شکستن مردرو تنوع طلب معرفی کردند خانواده ایرانی رو به مسخره گرفتن هیچ اهمیتی به احتدام و سان زن نذاشتن مرد یک موجود هوس بازیه که به راحتی بنیان خانواده رو بهم می ریزه در قالب شرع می تونه هی زن بگیره و براس نه زن و نه احترام زن و نه خانواده هیچی براس مهم نیست فقط اگه این نسد با اون یکی باسه نه عشق تو خانواوه ایرانی هست نه زندگی نه احترام گور پدر همه اینها فقط هوس مرد ایرانی رو هوس باز معرفی کردند بعدها باید منتظد باشیم بهزیستی پر بشه از بچه های طلاف که نه پدر می خوادش نه مادر زنها رو دست کم گرفتند اگه مرد حق طلاق به زن بده و بگه می خوام زن دوم بگیرم خواستی بمون یا برو خب زن هم تحمل نمی کنه بعد از این باید تو جامعه شاهد باشیم مرو چند زن طلاق داده و زن چند تا شوهر کرده بچه هم که جاش تو بهزیستیه اینطوری می خان نسل ایرانی رو زیاد کنن یا نسل ایرانی رو از بین ببرن ۸

ناشناس چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵

به نظر من این سریال داره واقعیت جامعه رو نشون میده . جامعه ای که داریم توش زندگی میکنیم . بیشتر خانواده های امروزی درگیر مسئله خیانت هستن . خیلی از خانمها و اقایون متاهل درگیر این مسئله شدن چرا میخوایید مثل کبک سرتونو تو برف کنید و واقعیت ها رو نبینید . متاسفانه ایندواقعیت جامعه امروزی ست

ناشناس چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵

این آقای محسن شفیعی ازدیشب اعصاب منوخوردکرده.ولی خب این سریاله قابل توجه آقایون که حواسشون به خودشون باشه

فاطمه چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵

خیلی فیلم مزخرفیه
مگه میشه کسی واسه پدرش که عزیزترین کس گریه نکنه
بعد واسه یه پسر که شوهرشم نبوده بعد از ۵ سال هنوز دنبال انتقام باشه!!!!!!!!
واقعا نویسنده وگارگردان فکر نکردن ؟

آرش چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵

خیلی سریال مزخرفیه
آخه آدم میتونه اینقدر کینه ای باشه وبه خاطر کسی که شوهرشم نبوده بعد از ۵ سال انتقام بگیره و……..نمیدونم چی بگم
خیلی فیلم مزخرفیه حیف برق وتلوزیونی که روشن میشه

سعید چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵

برید دعا کنید چند ماه دیگه آی فیلم این سریال رو تو جدول پخشش نذاره چون اونقدر این سریال رو اعصابه که دیگه نمیشه تحملش کرد.آخه کسی نیست بگه مردم مسخره شما نیستن یه سریال بسازید که داستان تخیلی و فوق العاده مسخره داشته باشه نود درصد فیلم فقط قیافه بازیگرارو نشون میده که ابراز احساسات میکنن نه حرفی نه کلامی و … تا جایی که بتونن کشش میدن که کنتور بندازه بهرحال زندگی خرج داره .
به نظر من این فیلم بیشتر از اونکه آموزنده باشه بدآموزی داره.یه چیز دیگه وقتی ما اینقدر به سریال های ترکی انتقاد میکنیم که چرا تو فیلماشون یه مرد با دوتازن رابطه داره و یا بالعکس حالا اونوقت تو سریالهای خودمون …
امیدوارم بجای خرج کردن برای ساخت این سریالهای مزخرف فیلم های طنز ساخته بشه و باعث شادی و خنده مردم تو این اوضاع سخت اقتصادی و معیشتی باشه انشالله

یکی هست چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵

خداکنه آی فیلم پخشش نکنه به کل آبروی صداوسیمای ایران میره همینمون مونده عربا واسمون دس بگیرن!

محمد چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵

سریال ماه و پلنگ متاسفانه مذخرفترین سریال تاریخ تلویزیون ایرانه

فاطمه چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵

خب که چی…نظرتو واسه خودت نگه دار.در ضمن مودب هم باس

علی سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵

سریال کاملا”مزخرف والکی وداستان تخیلی وبه دوراز واقعیت تعجب میکنم از آقای داریوش ارجمند که موافقت کرد تواین سریال کاملا”الکی بازی کنه

بهار یکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵

یه بار نشد این سینمای ایرانی یه فیلم اموزنده پخش کنه.اخه حداقل فیلمی بسازید که یکم به واقعیت نزدیک باش.همه داستان این فیلم پراز ایراد..اخه من موندم این کارگردان چطور گذاشته همچین فیلمی بره رو انتن.یکی نیس بگه این ملکا داره تاوان چی رو پس میده؟؟خوب اینجوری فقط باعث میشه که ادم اعتقاداتشو ازدست بده چون الان تو این فیلم بدی حاکمه.ادم پیش خودش میگه اخه اینکه این همه خوبی داره اونوقت این بلاهاسرش میاز.بعدش اخه یه پدر چطور میتونه اینقد نسبت به پسرش و زنی که پنج سال باهاش ازدواج کرده بی تفاوت باشه و زود دلش بره.اینجوری فقط شعور یک ایرانی رو بردید زیر سوال و ذهن همه رو خراب کردید.حالا خوبه صب تاشب از ماهواره تبلیغ میکنید.صد رحمت به ماهواره.پس اینمحسن کی میخواد بفهمه بازیچه دست کتایون بوده.اینجوری فقط مخاطب رو مسخره کردید یعنی مارو خر فرض کردید درصورتی که فقط سابقه کاری خودتونو خراب کردید اقای کارگردان

اشناس سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵

سریا ل بسیار مسخره وبه دور از زندگی ایرانی
تجملات در حد رویا…..
وصدالبته اجتماع مادرحال تخریب بنیاد خانواده به جهت آماروسیع طلاق عین واقعیت
چه درسریال سروته قضیه الکی سرهم بشه چه نه هم خانم ها پارو فراترازحدگذاشتن وهم آقایون باچندین دلبر
و وای برما بنده خودم با دوفرزندبعداز۱۲سال زندگی چوب خانم محترمی روخوردم که باوقاحت زنگ زد شوهرت رو دزدیدم خوب حالا من به کی اعتماد کنم به مرد …………..اشکال کار اینجاست ساختن خونه روی خرابه ی زندگی دیگری راه به جایی نمیبره

علی سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵

سریال کاملا”الکی ومزخرف وبه داستان تخیلی وبه دوراز واقعیت تعجب میکنم از آقای داریوش ارجمند که قبول کرد تواین سریال بازی کنه

ناشناس سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵

از مزخرفی بودن مصنوعی بودنش دسته همه سریالا را بسته با این بازی شاهرخ خان ابرویه همه را برده

مبين چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵

بازى اقاى استخرى مشکلى نداره . مشکل از حذف کردن هاى بى مورده

Najibeh پنج شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵

کلا شاهرخ استخری بد بازی میکنه

بهار شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵

خفه بابا نگاه نکن مجبوری مگ

ناشناس سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵

سلام
من سعیده هستم
به نظرم سریال در جامعه می تواند اتفاق بیافتد واقعا انتقام فرد را بی دین و بی وجدان می کند ولی این سریال مخصوصا با بازی زیبا و جذاب خانم بیتا سحر خیز(ملکا) و نجابت و محبت زیاد ایشان و اتفاقاتی که برایش می افتد باعث افسردگی بیننده می شود در بین دوستانم نا خودآگاه همه به خانم که نقش کتایون را بازی می کند بد و بیراه می گویند .

Me سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵

واقعا ادم میمونه بیننده رو چی فرض کردن

لیلی یکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵

اره واقعا
هرچی میره جلوتر اعصاب خورد کن تر میشه

ناشناس سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵

از وقتی این کتایون امده عصاب برا من نمونده جون مادرتون اخرین قسمت این فیلم رو بزارید خیال مردم رو راحت کنید

میلاد سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵

سلام. محسن خیلی بی شرفی خیلی………
زنت بت اعتماد کرده بوده ولی تولیاقت اون ملکارو نداشتی. لیاقت تو زنای ولگرد بود نه ملکا ببین وقتی گفتی راضی شو با کتایون ازدواج کنم خودم گریه کردم چ ب برسه ب زن ببین من پسرم اهل تبریزم ۲۰ سالمه بقران مجید آگه ببینمت ی بلایی سرت میارم ک فکرشو هم نکنی ب ناموس قسم ازت متنفرم دیگ متاسفم برات بای

مریم چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵

سلام اقا میلاد ببخشیذا حرفت درست ولی من ترسیدم وای به حال محسن

حسین شجاعی چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵

بابا فیلمه .واقعی که نیست ازش متنفری
جدی گرفت

... چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵

فیلمه بابافییییییلم.جوگیرنشو

بهناز چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵

بخدا فیلم آقا جو گیر نشو…. خخخخ

بهناز چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵

مردم از خنده… گفتی اهل تبریزی!!!

Naji پنج شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵

برادر میلاد هر وقت میخواستی بزنی بگو منم بیام کمک ، از شاهرخ استخری بدم میومد با این سریال متنفر شدم ازش

sahar شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵

اقا بخدا این یه سریال نقشش اینه خخخخخ
جووگیر نشو

ناشناس یکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵

واااااااى:))))))))))))))خدااااااا خیرررررتتتتتتتت بدهههههههههه پاشیدمممممم از خنده:)))))))))))))

پاشید جمعه ۳ دی ۱۳۹۵

۲۰

ناشناس دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶

حساس نشو حساس نشو

مینا سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵

حیف آقای ارجمند که تو این فیلم بازی کردن واقعا فیلم مزخرفیه

ناشناس سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵

حالم به هم میخوره از این فیلم مزخرف عصابم خوردشده اینا کار یاد مردا میدین برن وکالت بدن که هر غلطی میخوان بکنن زن راحت بره طلاق بگیره

مینا سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵

فیلم ماه و پلنگ واقعا تهیه کننده چه فکری کرده که این فیلم و ساخته تمام وکلارو زیر سوال برده

م سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵

مزخررررررررررررررررررررررررررررف بید

ناشناس سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵

سلام سریال خووبیه ولی اقای استخری بارفتارش وحرکاتش ابروی وکیلاروبرده وکیل جرابایداونجوری راه بره

مریم سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵

سریال مزخرف سطحی تخیلی با بدآموزی بالا
من دیشب جلوی پسرم خجالت کشیدم انقدر که دیالوگهای زشت و غیر فرهنگی داشت
برای صدا و سیما متاسفم

ناشناس سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵

به نظر من هم یکی از بدترین سریالهایی بود که تا حالا از تلویزیون ایران دیدم.جوونای این مملکت دارن واسه جور در آوردن دخل و خرجشون از صبح تا شب جون میکنن اونوقت توی این سریال مثل ریگ پول داره خرج میشه و یه جوری وانمود میشه که انگار اکثریت مردم این کشور دارای یه همچین امکاناتو یه همچین زندگی هایی هستن…واقعا که…تا کی میخوان مردم رو با نمایش دادن این جور سریالا گول بزنن خدا میدونه…خیلی عصلانیم خیییییلی

سارا چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵

ایول

davood چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵

متاسفانه نمی تونم چیزی بگم چون هنوز فیلمه رو ندیدم حتی یه قسمتشووو …

davood چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵

مسخره ترین فیلمیه که تا حالا دیدم داستانش واقعی نیس حیف وقت نیس واس این فیلما میزارین …

Naji پنج شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵

همون بهتر که ندیدی

کامران فروهر یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵

چیه ؟!…. ترسوهای بزدل و بی منطق
چرا دیدگاه مرا نگذاشتید ؟….

سارا شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵

در مورد اون خانمی که به وکلا نسبت بد ذات بودن دادن،خواهش می کنم دیدش بازتر کنه،شما که این حرف های میزنید در مورد این موضوع نمیگید ،موکلین که پول بسیاری از وکلا رو میخورن حق الوکاله شون پرداخت نمی کنند اونم موقعی که وکیل گره از کارش باز میکنه ،این حرف ها در شان و جایگاه وکلا ها نیست خانم محترم ،همین وکلا هستند به نمایندگان مجلس و قانونگذارها تذکراتی میدهند چون قانون دان هستن،مثل اقتصاددان ها ،خواهش می کنم این دید منفی بریزید دور از اون طرف به وکلا فحش میدید از این طرف ،برای پوزیشن خودتون اسم. وکیل میارید کارهام وکیل انجام میده ،یا از راه نرسید از وکیل می پرسید آشنا داری ما مشکل مون حل بشه،وگرنه کار چاق کن هست دستش باز ،این حرف ها در شان وکلا نیست

آرزو جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵

درسته که بازی شاهرخ استخری افتضاحه و واقعا ذات کثیفه وکلا را نمیتونه نشون بده و شاید درسته که داستان تخیلیه ولی کاشکی فیلمنامه نویس اومد با مردم زخم خورده از این وکلا مشورت می کرد بهتر و واقعی تر فیلمشو می ساخت. مردم بی گناه و با مدرک سازی یه عده کلاهبردار یه عده جانی یه عده حرام لقمه تو زندان می اندازند حتی وقتی بی گناهی طرف هم ثابت میشه دست از سرش بر نمیدارن با حکم قضایی به تیمارستان میندازن. من واقعا نمیدونم وکلا دنبال چین؟ پول یا قدرت یا هردو یا اینکه کلا بد ذات تشریف دارن؟ من اصلا باور ندارم که وکیلی وجود داشته باشه که برای اجرای عدالت تلاش کنه نه برای دل خودش.

محمد۰۱۱ پنج شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵

یه فیلم سطحی برد نخور و مصنوعی معلوم نیست کی یه فیلم درست حسابی باید بسازیم که به واقعیت نزدیک باشه

علیرضا چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵

متاسفم براتون.خیلی کوتاه فکرید

مهسا شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵

مثل اینکه این سریال از روی زندگی من کپی بردار ی شده.با دیدن این فیلم همه خاطرات تلخ گذشته جلو چشمام ظاهر میشن.
این جور ادما تو دنیای اطرافمون زیادن.میدونین این مردا اگر اینقدر ادعای عقلشون نمی شد هیچ وقت بازیچه این جور زنها نمی شدن.
ولی من برای زندگیم جنگیدم و نزاشتم یکی خیلی راحت بیاد و اونو از چنگم در بیاره .اینجا ملکا خیلی راحت تسلیم شد.تازه این ها هم چقدر ادعای عشق و عاشقی می کردن.

مصطفی پنج شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵

بعضی قسمت ها خوبه اما بعضی صحنه ها و بعضی قسمت ها خیلی ضعیف هست داستان و حرص آدم رو درمیاره

ناشناس پنج شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵

باسلام ودعای خیر- آقامن موندم چرااینهمه توی سریالهای ما باید وکلای دادگستری که نقش منفی دارنداینهمه های لایت بشه ونقش اون وکیل بوجدان بایددرحاشیه وجزیی باشه!!!!آخه قبول دارم که توی هرشغلی آدم خوب وبدپیدامیشه. امامن ندیدم که یه وکیل دادگستری که باصطلاح نقش مثبت داره توی سریالهای مانقش اول داشته باشندومعمولا آدم های بدومایه پرست نشون داده میشند-بخدا اینجوری هم نیست حتما خیلی اخانمهاوآقایایون هستندوخودشون واقف هستندکه توی مشکل حقوقی که داشتن همون وکیلی که توفیلمهاوسریالهاپول پرست معرفی میشوندبه اون اشخاص کمک کرده ومشکل اون افرادرا راحل کرده وحق به حق داررسیده-خوب هست دیگه- اما اما خدایی من وکیل هستم ومتاسفانه دراکثرپرونده ها طرف مقابل بعدازجلسه رسیدگی اشاره به من یاهمکارم کرده وگفته “قیامتی هم هست” خوب بله ماهم میگیم هست اماتکلیف من وامثال من چیه که شغلمون وکالت هست ودرهرپرونده ای هم طرف مقابلی داره ونگاهش همینجوری که عرض کردم اگردیدوکیل ازموکلش دفاع کردمیگه “قیامتی هم هست”!!!حالاکاری هم نداره که خداییش حق باهاشه یانه.فقط چون طرف مقابل موکل من هستش به فرض میگه قیامتی هم هست مثل اینکه فقط قیامت برای ماهستش نه برای همه- خوب طولانی شد بایدبه بزرگی خودتون ببخشیدولی نتیجه اینکه توراخدا یک طرفه فیلم وسریال نسازید- توراخدا اگریه شخص که حالا وکیل مثلا یه نویسنده یاکارگردان یامدیرتولیدویاهرشخصی بوده ووجدان کاری نداشته همه داستانهامون به تلافی اون شخص به این سمت وبی انصاف جلوه دادن وکلای دادگستری سوق ندهیم- واصلاهم مخالف انقدونتقادازوکلای دادگستری بصورت طنزویاغیرطنزوجدی نیستم-فقط حساب همه رایکی ندانید وتورابه جان عزیزتون مردم نسبت به وکلای دادگستری نکنید-بااین توضیح که یک سری افرادهستندکه متاسفانه این حرفه یا شغل را واقعا لکه دارکرده اندکه خدایی اکثریت ما وکلا این جورافرادرا همکاریا وکیل دادگستری نمیدانیم بلکه اینها دلالهایی هستندکه متاسفانه درهرشغل ومنصبی هستند- ونهایتا اینکه طبق قانون همه افرادحق دارندکه دردعاوی خود تا دونفروکیل دادگستری همراه داشته باشندودرپرونده های کیفری که مجازات اعدام – قطع عضو حبس ابدمتهم لزوماباید وکیل داشته باشندحتی اگرتوانایی مالی جهت معرفی وکیل برای خودندارندطبق قانون دادگاه مکلف است که یک نفر وکیل دادگستری رابعنوان وکیل تسخیری برای متهم معرفی کنندوطبق قانون حق الوکاله وکیل تسخیری به عهده دادگاه است ومعمولاتاآنجایی که بنده دراین ۱۰سال وکالت دیده ام وکلا این حق الوکاله راازدادگاه مطالبه نمیکنند به این معنی که درچنین پرونده هایی ممکن است هروکیل درهرسال چندموردرا بنابه دستوردادگاه انجام دهدوقبول وکالت نمایدولی متاسفانه دراین پرونده هاهم افرادچون اطلاعی ندارندشخص وکیل رامقصردانسته وممکن است تهدیدشودومشکلی برایش ناخواسته درست شودویادربهترین حالت همانطوری که عرض شدحواله به فردای قیامت دهندغافل ازاینکه این وظیفه قانونی ماست که موظف هستیمقبول کنیم ودرکل این پیش بینی قانون است که چنین متهمی بایدوکیل تسخیری داشته باشدوبه طبع بایدوکیل ازمتهم موردنظربه عنوان موکلش دفاع نمایدوحتی دراین پرونده هابدون حضوروکیل دادگاه رسمیت پیدانمیکندوحتی طبق قانون جدیدمرجع محترم رسیدگی کننده اگربدون حضوروکیل به اتهام متهم ولودر جرایم مشهودرسیدگی نمایندتخلف محسوب شده وممکن است منجربه تعلیق ایشان بشود- خوب خدایی دراین موارد من یا همکار وکیل من دربرابر آن خانواده ای که متاسفانه مثلاتوسط موکل تسخیری مابه قتل رسیده چه تقصیری داریم وچکار بایدبکنیم خانواده مقتول حق داردکه ناراحت باشدودرآن زمان ازدست ما هم نارحت ودلگیرمیشوددرصورتی که مامامور وماذوریم – ولی درموارد زیادواکثریت این عزیزان مصیبت دیده اطلاعی ندارندکه ماطبق دستوردادگاه وطبق قانون موظف به دفاع ارآن متهم شده ایم وریالی هم دریافت نمیکنیم- ولی معمولااینطوری استنباط میکنندکه وکیل به خاطرحق الوکاله داره ازقاتل عزیزشان دفاع میکنه!! بله عزیزان خیلی مشکلات ماهم داریم و قولا”آواز دهل از دورشنیدن خوش است” اغلب این موضوع وخیلی موضوعات درمورد وکیل وحق الوکاله و وجدان کاری وکیل وعالی خوب متوسط وبدبودن وکیل را اطلاع نداریم وکلا درجامعه عادت زودقضاوت کردن یادشده- اینطورنیست؟-خوب بامیدروزی که جامعه ماقبول کندکه وکیل هم مشکلات عدیده ای دارندواسترس کاری بالایی دارندویکی ازپراسترس ترین وسخت ترین مشاغل دنیا وکالت است و روزی که خوبهای هرشغلی چه وکالت چه کارگری چه هرشغلی های لایت شوندوسریالهای ماهم جامعه را نسبت به سویی هدایت کنندوفرهنگ سازی شودکه چندنخاله بدون وجدان کاری درهرشغلی ازجمله وکالت را مشت نمونه خروار نداننم.ودرآخرازمحظرهمگی کاربران ومدیریت سایت آریاپیکس بابت گزافه گویی خودپوزش میخوام.وآرزوی بهترین برای آریاپیکس.

مریم چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵

خسته نباشی خدا قوت

ریحانه پنج شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵

واقعا خسته نباشی ماشالا به این حوصله ولی به نظر من یه فیلم معمولیه

ناشناس یکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵

شما هم خسته نباشى ک نشستى خوندیش:))))))

سارا چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵

با سلام از وقتی این سریال شروع شد بد بختیامم شروع شد چه سریال مزخرفی واقعا افتضاح ابروی صدا سیما رفت کارگردانش کی بوده باید رسوا بشه نه سنگسار تا درس عبرتی برای بفیه بشه کلا به قول فراستی مقوا بود حیف شاهرخ استخری

نگین سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵

خوبه

سامان دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵

واقعا سریال مزخرفیه بعد میگن چرا مردم میرن دنبال سریالای شبکه های ماهواره ای. حیف وقت که صرف دیدن این سریال بشه

هستم ولی خستم دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵

نمیاد سهیللللللللللل

ناشناس دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵

دیالوگ های فوق العاده غیرطبیعی و کودکانه داره،خط داستان هم که کاملا مضحکه، حیف وقته که بذاریم سر این سریال مسخره که حتی خود بازیگراش هم حاضر نیستن ببینن

عاطفه دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵

خیلی مذخررفه

عاطفه دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵

مذخرفترین سریالی که دیدم بازی مسخره دیالوگ مسخره
واقعا برای بازیگرانی خوبی مث آقای ارجمند متاسفم که چرا قبول کرد تو این فیلم بازی کنه
فقط کلی خرج فیلم کردن و بازیگر مطرح آوردن نه محتوا داره و نه واقعیت
به کارگردانش پیشنهاد میکنم درباره حرفش بیشتر فکر کنه یاا حداقل آموزش ببینه
مردم و گاگول فرض کرده با یه آهنگ غمگین فکر میکنه میتونه مردم رو با دیالوگهای خنده دارش تحت تاثیر قرار بده
واقعا که

مرجان یکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵

سریالش خیلی فاجعه ست واقعا

سارا سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵

مسخره ترین فیلمیه که تا حالا دیدم داستانش واقعی نیس حیف وقت نیس واس این فیلما میزارین .

عاطفه پنج شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵

لطفا هرکسی نظرش رو واسه خودش نگه داره و از جانب همه بیننده ها نظر ندین …سریال با وجود اینکه بعضی جاها ضعف داره اما در کل سریال جالبیه….

دنیا یکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵

داستانش مصنوعیه.دور از واقعیت.

سام چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵

ی فیلم مصنوعی وخشکه ینی چی این به خاطر اون یکی زندگی اینو بهم میزنه واقعاکه

....... یکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵

مسخره و خیالی

مهدیه شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵

افتضاح ترین سریالی که تاحالا دیدم
فوق العاده غیر واقعی و مسخره

x شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵

افتضاح در فرهنگ لغت دهخدا رو برای توصیف این به اصطلاح سریال ثبت شده

حمیدرضا دوشنبه ۸ آذر ۱۳۹۵

یکی ازمزخرف ترین سریالهای این چندساله اخیر…بازی شاهرخ استخری افتضاحه برعکس کارای قبلیش
داستان آبکی…حیف داریوش ارجمند

Xناشناس شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵

نگاه نکن

سحر چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵

یعنی چی؟؟؟ وقتی سریال مزخرف باید گفت هیچی نگیم تا همین جور به حروم کردن بودجه که از سرمایه کل ملت ادامه بدن؟؟

الهام جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵

سلام من کاملا باشما موافقم حیف بودجه کشور که صرف این فیلم مزخرف بشه اگه زیادی پول دارین برین یه فیلم درست حسابی بسازید

فاطیما جمعه ۵ آذر ۱۳۹۵

خیلی سریال خوبیه مخصوصا با بازی اقای شارخ استخری و بیتا سحرخیز

رها دوشنبه ۸ آذر ۱۳۹۵

کجا بازی استخری خوبه؟؟!
واقعا که…

رها دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵

بازیش خوبه

Naji پنج شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵

فقط بیتا سحر خیز خوب بازی میکنه شاهرخ استخری مثه آدم آهنیایه والا

حامد سه شنبه ۲ آذر ۱۳۹۵

….. تخیلی ترین سریال تاریخ تلوزیون حال بهم زن

مهرانا یکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵

واقعا سریال مرخرفی هست
کاملا مصنوعی
ابکی
ساختگی
عجب دارم از این سریال

سالار سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵

سلام وخسته نباشیدخدمت دست اندرکاران سریال ماه وپلنگ .خیییییییلی آموزنده است وقیافه ی واقعی وحال انسانهاروبه نمایش میگذاره وخییییلی لایک داره

ناشناس شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵

من کارگردان ها پیشنهاد می دهم به جای این سریالهای عاشقانه کمی هم سریالهای عبرت آمیز درمورد موفق شدن درزندگی عا رفانه و دنبال شغلهای حلال رفتن را یاد بدهند

ناشناس سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵

تجمل گرای یاد مردم میده

ناشناس شنبه ۴ دی ۱۳۹۵

دقیقا…خیلی فیلم الکیه بود…چه چیزای یاد مردم میدن

ناشناس سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵

خیلی بد بود مثل جم تیوی شده بدرد نمیخوره

مریم چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵

ن بابا سریالای جم حالا جدا از مشکل اخلاقی که دارن کارگرداناشون یه جوری میسازنشون که یه جورایی کشش درن مخاطبو جذب میکنن و .. ولی این سریال ….

ناشناس سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵

مخصوصا اونجایی که فیلم هندی بازی کردن ملکا بااون تصادف دستش شکست

اا چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵

اخه چرااین سریالاینقدرمزخرفه چراهیچ جاش باجای دیگشنمیخوره به کلی مثل بند تنبون هی کش میاد وقت میگذرونه حیف دوریال که خرج این بند تنبان کرده اند

دلارام چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵

مزخرف ترین وبی محتوا ترین فیلم ک تابحال دیدم
رواعصابه.چن سکانس پشت سرهم یه نفرو نشون میده.
بعدشم اصلا دلیل خوبی واسه انتقام نداره ک بخاد اینهمه کینه بدل بگیره
ه چی بازیگر معروفه گزاشتن توفیلم ب این مزخرفی

نفس چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵

کتایون ازکسی ک نامزدشو کشته بیخیال شده
گیر داده ب کتایون وشوهرش

دم ب دقیقه روسری عوض میکنه

YOOSHI پنج شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵

ینی مزخرف ترین فیلمی که تو عمرم دیدم بود
اخه ینی چی که دختره میره بخاطره مرگه دوس پسرش از بقیه انتقام بگیره داره…داره یه جوری نشون میده که انگار همه دختر پسرای ایرانی قبل از ازدواج حدائقل پنچ شیش سالی باهم رابطه داشتن
دوم اینکه داره تجمل گرایی…رشوه…بی قانونی..و… رو نشون میده
واقعا متاسفم واسه فیلم نامه نویس و کارگردان
بابا جمع کنید بساطتونو

ناشناس پنج شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵

اتفاقا سریال خیلی جذاب و قشنگیه.بابا اگه از سریال خوشتون نمیاد خب نگاه نکنید. کی مجبورتون کرده؟