سریال زیبا شهر

سریال زیبا شهر به کارگردانی علی اصغر شادِروان می باشد و محصول سال 96 است که به تازگی پخش خود را از شبکه یک سیما آغاز کرده است.این مجموعه در شهر اهواز فیلمبرداری کرده است .

زمان و ساعت پخش

سریال زیبا شهر از روز شنبه 11 آذرماه 96 در 18 قسمت 40 دقیقه هر شب ساعت 22:15 از شبکه 1 پخش میگردد و تکرار آن نیز ساعت ۲:۴۵ بامداد و ۱۵ روز بعد پخش میگردد.

در ادامه به معرفی داستان و بازیگران این مجموعه می پردازیم.

موضوع و داستان سریال زیبا شهر

زیبا شهردر فضای زیر یک بازارچه اتفاق می افتد و داستان دختری را روایت می کند که بعد از مرگ مادرش تصمیم می گیرد برای پدرش حاج صادق باقری آستین بالا بزند و برای او زن بگیرد اما در این مسیر با موانع و مخالفت هایی روبرو می شود . همچنین در این سریال به موضوعات روز جامعه از جمله فضای مجازی، مزاحمت های اینترنتی، مهاجرت به خارج کشور، دفاع مقدس، اشتغال و ازدواج جوانان اشاره شده است.

فیلم زیبا شهر

بازیگران سریال زیبا شهر

محمد بزرگمهر، عطیه غبیشاوی، زهرا نادری فر، شیلا ارزانی، علی اصغر حیدری، سلیمه رنگ زن، حامد نوری منافی، رامتین خدا پناهی، صدرالدین حجازی، جعفر دهقان، کریم قربانی، علی طالب لو و مالک حدپورسراج.

بازیگران سریال زیبا شهر

سریال زیبا شهرسریال زیبا شهر

عوامل سریال

مدیرتصویربرداری ابراهیم دوانی نژاد، نویستنده امین بهروزی، مشاور فیلمنامه حسین تراب نژاد، صدابردار علیرضا شیرالی، تدوین علیرضا حاجی پور، موسیقی بهنام صبوحی، طراح گریم منیژه حاتم آبادی، طراح صحنه کیوان ذوالفقاری، طراح لباس مهناز اسلامی، مدیر برنامه ریزی زنده یاد فرامرز مهرجو، مدیر تولید احمد مکاری، مدیر تدارکات حسین هاشمی نسب، برنامه ریز شیلا ارزانی و علی اکبر دانش، منشی صحنه آزاده جدیدی و دستیار تهیه سید مجتبی پور رضوی.


3,226 بازدید

نظرات کاربران

۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.