موضوع :فیلم و سریال

سریال رهایم نکن

سریال رهایم نکن به کارگردانی محمد مهدی عسکرپور عنوان سریال رمضان شبکه سه سیما در سال 97 می باشد که پیش از این دستت را به من بده نام داشت.

در ادامه به معرفی بازیگران داستان و موضوع این سریال می پردازیم.

 

بازیگران سریال رهایم نکن

بازیگران رهایم نکن

اسامی بازیگران زن و مرد فیلم با نقش

امین تارخ در نقش حاج رسول / فریبا متخصص در نقش آذر / محمدرضا هدایتی / مریم بوبانی / مارال فرجاد در نقش شهره / نیما شعبان نژاد در نقش امیر پسر حاج رسول/ دنیا مدنی در نقش فرناز نامزد امیر / بابک بهشاد  درنقش یحیی/ علی استادی / معصومه قاسمی‌ پور درنقش مرضیه/ شیرین آقاکاشی / رحمان باقریان / کاظم هژیرآزاد / حسین ملکی و … . از بازیگران سریال می باشند.

از نکات قابل توجه حضور نیما شعبان نژاد که پیش از این به عنوان کمدین در برنامه خندوانه حضور داشت در یکی از نقش های اصلی این سریال می باشد.

سلفی دنیا مدنی بازیگر نقش فرناز با عوامل پشت صحنه سریال رهایم نکن

پشت صحنه رهایم نکن

پشت صحنه رهایم نکن

 

سریال رهایم نکن

خلاصه داستان سریال رهایم نکن

رسول تولایی به عنوان بزرگتر، محبوب و مورد اعتماد چند خانواده است. این اعتماد به واسطه بازخوانی گذشته خدشه دار می شود. خانواده هایی که هر کدام با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند و در پی یافتن مقصر اصلی هستند.

تهیه کننده سریال با اشاره به این سریال که برای ماه رمضان ۹۷ تولید می شود، اظهار کرد: این سریال قصه ای بسیار چالشی دارد و تولید سختی را در پی خواهد داشت. تلاش ما این است که کار را به ماه رمضان سال آینده برسانیم.
وی بیان کرد: سریال «دستت را به من بده» کاری پر بازیگر و پر لوکیشن است که بازیگرانش ترکیبی از بازیگران معروف و جوان هستند و قرار است بازیگران دیگری نیز در طول کار به مجموعه اضافه شوند.

 

بازیگران رهایم نکن

زمان پخش سریال رهایم نکن

این مجموعه در حدود 37 قسمت ایام رمضان 97 از شبکه 3 به صورت هر شبی پخش میگردد.

بازیگران زن رهایم نکن

بازیگر دختر رهایم نکن

پشت صحنه سریال رهایم نکن

عکس پشت صحنه فیلم رهایم نکن

عوامل سریال

از تهیه کننده علی پورکیانی، نویسنده و کارگردان محمدمهدی عسگرپور، همکار نویسنده جمیله دارالشفاهی، مدیر تصویربرداری فریبرز سیگارودی، طراح گریم مهرداد میرکیانی، دستیار اول کارگردان لیلا رنگرزان، برنامه ریز سیدجواد حسینی، مدیرتولید حسین پورکیانی، طراح صحنه و لباس سیدمهدی موسوی، صدابردار محمد حبیبی، منشی صحنه فاطمه سیدی، عکاس: مهدی دلخواسته و کامبیز رحمانی فر، مدیر تدارکات افشین رئوفی، ناظر کیفی: علی روحانی.

خلاصه داستان و بازیگران سریال رهایم نکن


14,005 بازدید

نظرات کاربران

۸
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

مینا پنج شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰

این سریال موضوع بسیار جذاب و واقعی دارد که به نظر من امثال نقش آقای تارخ در دنیا بسیار زیادند که حق کسی را میخورند و بعد با منت و عذاب وجدان و جلب توجه فقط بخشی از آن را پس میدهند و زندگی یک عده رو برای قهرمان بازی خودشون تباه میکنند.

فرنازم دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷

تمام نظراتو خوندم. خدایی کم لطفی کردن بعضیا. به نظر من که سریال خوبی هستش. آموزنده و پر محتوا. توی هر خونواده هر کودوم مشکلی دارن که میشه ازشون عبرت گرفت. چه راستگویی، چه اعتماد به همسر، چه اعتماد به همدیگه، چه کمک به هم تو خونواده، چه مشورت با بقیه تو مسائل مهم، چه اعتماد به جوونا، چه دل نشکستن و….
ولی خوبه که کنار این مدل فیلما، فیلمای متنوع دیگه ای هم ساخته بشن…
ملت فقط دنبال فیلم و سریال خنده دارن و طنزن. که بلکه یکم بخندن. باید توجه کرد که شادی اصلی تو همین چیزاست که زندگی خوبی کنار خونواده داشته باشیم.
دست عوامل این سریال درد نکنه. در کنار سریالای طنز و خنده دار مثل پایتخت، بازم جای این سریالا توی تلوزیون خالی میشه بعضی وقت ها….آهنگشم که با صدای آقای اصفهانی هستش، خیلی خوبه.اگهسریالا تکرارین، پس چرا بازم این همه مشکلات تکراری در این مورد ها زیاده؟؟؟؟
به جای گشتن دنبال سریالا واسه سرگرمی، یکم یاد بگیریم
ممنون

سارا یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷

سلام
داشتم تو نت دنبال یه مطلب میگشتم که رسیدم به این سایت و نظرات و در مورد سریال خوندم، متاسفانه الان چند سالیه سریال خوبی از صداوسیما پخش نمیشه. میشینی کلی وقت میذاری سریال و میبینی تهش هیچ نتیجه اخلاقی که نداره بدتر تو یه سری زمینه ها کمک می کنه به بی فرهنگیه مردم!!!
تنها کاری که میشه کرد اینه که به جای هدر دادن وقت با ارزش خودمون پای سریالای آب دوغ خیاری تلویزیون، به جاش کتاب بخونیم، با دوستامون و خانواده هامون وقت بگذرونیم و گپ بزنیم، اینجوری هم سطح فرهنگ خودمون و میبریم بالا هم پول برق واسه برنامه های بد و تکراری که به سطح شعورمون توهین میکنه رو نمیدیم.

رضا شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

آره واقعا سریال مزخرفیست خیلی تصنعی و بی محتوا و تکراررررری
متاسفم

ناشناس چهارشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۷

سریال ها تمام تکراری ان

امید دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۷

چرت و پرت ترین سریال تاریخ ؛ فقط به شعور مخاطب توهین میکنه ؛ موندم بازیگرایی که ادعای هنر و بازیگری دارن و استاد هستن به قول خودشون چجوری قبول کردن به خاطر چند میلیون پول تو این سریال چرت بازی کنن !!! واقعا متاسفم برای صدا و سیما

رضا دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۷

یعنی خیلی مصنوعی بازی میکنن همه بازیگراش .
پلیس ما برا دزدی تو روز روشن و قتل و تجاوز بچه ها اینقدر پیگیر نمیشه
اونوقت تو این سریال برا یه تصادف الکی اینقدر پیگیره

عاطفه پنج شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷

سریال های ما بسیار کلیشه ای و تکراری شدن واسه هر سریال یه نفرو به اسم حاجی میذارم وسط که یا حجره فرش فروشی داره یا گاراژ داره یا ….. بعد یه پسر هم که خلاف نظر بابا رفتار میکنه میذارن و یه نفرم که میخواد آبروی این حاجی رو ببره میذارن ، فقط یه تغییر تو بقیه عوامل میدن،
بسه بخدا خسته شدیم از دست این سریالای تکراری جالبه همه این حاجی ها هم ناراحتی قلبی دارن و از دست بچه هاست سکته میکنن، بخدا مردمو مسخره کردن