دورهمی کتایون ریاحی

در حالی که عصر روز پنجشنبه صفحه اصلی برنامه دورهمی و شبکه نسیم اعلام کردند که کتایون ریاحی مهمان ویژه برنامه روز مادر برنامه دورهمی خواهد بود دقایق نزدیک به پخش این برنامه پخش نشد و یک برنامه تکراری روی آنتن رفت .

در ابتدا گفته شد که پخش نشدن برنامه به دلیل نوع پوشش کتایون ریاحی بوده است که ناظر پخش آن را تایید نکرده . همچنین مدیران شبکه گفته بودند که به علت مشکلات فنی و صدا این برنامه پخش نگردیده است.

اما کتایون ریاحی علت اصلی پخش نشدن برنامه دورهمی را توضیح داد :

کتایون ریاحی : تنها کسی که می تواند دلیل پخش نشدن «دورهمی» را بیان کند مهران مدیری است/هیچ کس بهانه پوشش من را برای پخش نشدن برنامه باور نمی کند

🔹کتایون ریاحی درباره پخش نشدن گفت و گویش با «دورهمی» به مهر گفت: نه من، بلکه هیچ کس دیگر هم باور نمی کند که جلوی پخش برنامه به دلیل مساله پوشش، نویز صدا و … گرفته شود. هیچ یک از مردم ما این بهانه ها را باور نمی کنند و فکر می کنم کسی که می تواند دلیل اصلی این اتفاق را بیان کند خود مهران مدیری به عنوان مجری برنامه است.

🔹در این برنامه یکی از انتقادهای من به خود آقای مدیری بود. به ایشان گفتم شما از این تریبون به درستی استفاده نمی کنید. شما در بحرانی مثل زلزله کرمانشاه از این تریبون برای توهین به سلبریتی ها و همکارانتان استفاده می کنید و مردم زلزله زده کرمانشاه را که در سرما هستند نادیده می گیرید و من حاضر نیستم در چنین فضاهایی کار کنم.

🔹نباید از یک بحران برای تولید یک بحران دیگر استفاده شود. مسئولیت تریبون هایی که دست ماست خیلی سنگین تر از آن چیزی است که فکر می کنیم. من در برنامه به آقای مدیری انتقاد کردم که شما گفتید «سلبریتی و چندلیبریتی» اما فراموش کردید، بگویید مردم کرمانشاه در آن سرما هستند. آن تریبون برای یادآوری این مردم است و نه شوخی با سلبریتی ها یا انتقام گرفتن.


2,775 بازدید

نظرات کاربران

۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.