دانلود قسمت هفنم سریال گلشیفته | قسمت 7

دانلود مستقیم و غیر رایگان قسمت هفتم گلشیفته با کیفیت های متفاوت.

قسمت این هفته (قسمت ۷ ) سریال دیدنی گلشیفته با بازی مهناز افشار و هومن سیدی را می توانید از سایت اریا پیکس دانلود نمایید.

دانلود قسمت هفتم سریال گلشیفته | قسمت 7

این قسمت گلشیفته قرار بود هفته گذشته پخش گردد که به خاطر تعطیلات روز چهارشنبه 19 اردیبهشت در سایت ما قرار میگیرد.

ضمن این که این سریال طبق درخواست شرکت پخش اثر هنرنمای پارسیان به صورتخرید  قانونی و حلال برای دانلود در رسانه آریاپیکس قرار خواهد گرفت.

قسمت هفتم سریال گلشیفته به کارگردانی بهروز شعیبی می باشد که توانست در این هفته هایی که چند قسمت از آن پخش شده است بینندگانی را جلب کند . ضمن اینکه به گفته بهروز شعیبی در لایو بازیگران زن سریال قصه سریال گلشیفته راه افتاده است و جذاب تر هم می شود.

در سریال گلشیفته بیشتر به حقوق زنان و آزادی شان در جامعه اشاره شده است . همچنین برای اولین بار درباره افراد دوجنسه و افرادی که تغییر جنسیت داده اند در این سریال پرداخته شده است که بهاره کیان افشار نقش سعیده را که اول پسر بوده است و تغییر جنسیت داده است را ایفا می کند.

دانلود قسمت هفتم گلشیفته

داستان گلشیفته از آنجایی شروع شد که گلی دختر یزدی در کنکور رفته تک رقمی به دست اورد و از شهر یزد به همراه پدرش برای ادامه تحصلیش به تهران و دانشگاهی که دکتر گلشیفته با بازی مهناز افشار مدیر آنجا است ادامه تحصیل می دهد و اتفاقاتی رخ می دهد.

هومن سیدی / مهناز افشار / نازنین بیاتی / شیلا خداداد / مهدی هاشمی / سیامک انصاری / نسیم ادبی / بهاره کیان افشار / محمد بحرانی / امیرمهدی ژوله و … از بازیگران اصلی فیلم گلشیفته می باشند.

لینکهای دانلود قسمت 7 گلشیفته

[دانلود کیفیت 4k با حجم 3.0 گیگابایت – 3.000 تومان]

[دانلود کیفیت 1080p با حجم 1.1 گیگابایت – 2.500 تومان]

[دانلود کیفیت 720p با حجم 640 مگابایت – 2.000 تومان]

[دانلود کیفیت 480p با حجم 400 مگابایت – 1.800 تومان]

گلشیفته 7


2,915 بازدید

نظرات کاربران

۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.