فیلم فروشنده اصغر فرهادی

با آماده شدن نسخه نهایی فیلم سینمایى “فروشنده” اصغر فرهادی، تاریخ آغاز اکران جهانی فیلم مشخص شد. روز گذشته ممنتو فیلمز از پوستر فرانسوی فیلم “فروشنده” رونمایی کرد تا با آماده نمایش شدن این فیلم تبلیغات فیلم اصغر فرهادی برای حضور در جشنواره کن و اکران جهانی آن آغاز شود.

نکته جالب درباره تبلیغات “فروشنده” این است که این فیلم در فرانسه با نام “مشتری” اکران می شود که روابط عمومی فیلم دلیل آن را ساخته شدن فیلمی با  نامی مشابه در فرانسه عنوان کرده است.

فیلم فروشنده با پایان جشنواره کن به مدت یک ماه تبلیغاتش را برای اکران جهانی فیلم انجام می دهد. اکرانی که از کشور فرانسه و از 27 مرداد آغاز خواهد شد. با فاصله کمی قرار است اکران فیلم اصغر فرهادی در ایران آغاز شود و پیش بینی می شود هفته اول شهریور و در اکران دوم عید فطر “فروشنده” اکرانش را در ایران آغاز کند. فیلم “فروشنده” در مراحل بعدی در کشورهای دیگر نمایش داده خواهد شد که آخرین آنها اکران فیلم در آمریکای شمالی است در زمستان امسال است.

در حالی که طی هفته های گذشته اخبار زیادی در مورد خلاصه داستان فیلم منتشر شده بود سازندگان فیلم سرانجام خلاصه داستان رسمی فیلم “فروشنده” را منتشر کردند. در این خلاصه داستان آمده: عماد ( با بازی شهاب حسینی) و رعنا ( با بازی ترانه علیدوستی ) زوج جوانی هستند که مجبور می شوند به خاطر تعمیرات  آپارتمان همسایه شان، از آنجا نقل مکان کنندو به خانه جدیدی که در مرکزشهر تهران قرار دارد بروند.در خانه جدید به خاطر مسائلی که برای اجاره نشین قبلی این آپارتمان پیش آمده بوده، زندگی این زوج دچار تحولی اساسی می شود.

شهاب حسینی,ترانه علیدوستی, بابک کریمی و مینا ساداتی بازیگران اصلی این فیلم می باشند ( لینک منبع )


10,990 بازدید

نظرات کاربران

۱
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

ناشناس سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵

رعنا باور داشت صلح و آرامش را و او درب رو بی تامل و با باورش باز کرد. هویت و و جود رعنا صلح است. برای همین در کل زمان چالش بیان میکرد بگذار که برود با او هیچ مکن حتی مراقب آبرو و قلب او هم باش. اعمال آدمی موجب نجات نمیشه. ولی باورهاش او رو متمایز و متفاوت و دگرگون میکنه تولدی جدیدی که با متفاوت بودن شروع و با استقامت و صلح خواهی ادامه و با رهایی تاریکی ها به خود باور تبدیل میشه .