حمید گودرزی در سریال گشت ویژه

حمید گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون بعد از گذشت 3 سال از آخرین حضورش  در یک سریال ( بچه های نبستا بد ) در هفته نیروی انتظامی 95 با یک مجموعه پلیسی به قاب تلویزیون باز میگردد.

سریال گشت ویژه به کارگردانی مهدی رحمانی در 13 قسمت از روز شنبه 10 مهرماه 95 هر شب از شبکه یک سیما پخش میگردد. حمید گودرزی در این مجموعه نقش یک افسر پلیس را ایفا می نماید.

 حمید گودرزی سریال پلیسی

گفته های حمید گودرزی در خصوص نقشش در این مجموعه

 تا امروز در نقش یک پلیس ظاهر نشده بودم و کار پلیسی نکرده بودم و از آنجا که بازی در یک مجموعه پلیسی برایم جذاب بود نقش پلیس را در این مجموعه پذیرفتم.

این بازیگر در ادامه افزود: در «گشت ویژه» نقش فرمانده یک یگان امداد را بر عهده دارم و از آنجا که این مجموعه، اثری اپیزودیک است در «گشت ویژه» در هر قسمت اتفاقات جدیدی رخ می‌دهد که ما درگیر آن می‌شویم. امیدوارم که توانسته باشم از پس نقش برآمده و مخاطبان از بازی من راضی باشند و البته «گشت ویژه» نیز با استقبال مخاطبان روبرو شود.

وی اظهار داشت: بازی در یک اثر پلیسی سختی‌های خود را دارد و در این کاراکتر باید مسائلی را رعایت کرد که کار را سخت‌تر می‌کند و از طرفی کارهای میدانی نیز به دشواری‌های بازی در نقش یک پلیس می‌افزاید، به عنوان مثال لباس، کفش و ظاهر یک پلیس برای بازیگر کمی دست و پا گیر است.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «پنجمین خورشید» در ادامه خاطرنشان کرد: «گشت ویژه» همانطور که مشخص است دارای صحنه‌های اکشن فراوانی است که در حد بضاعت تلویزیون ایران ساخته شده است و تمام سعی گروه سازنده این اثر این بوده که «گشت ویژه» دارای صحنه‌های اکشن مناسب باشد و امیدوارم که در انجام این کار موفق عمل کرده باشند.

گودرزی اظهار داشت: در اجرای صحنه‌های اکشن، صحنه‌هایی که خطرناک نبودند را خودم بازی کردم ولی در برخی صحنه‌های خطرناک مثل تصادف از بدلکار استفاده شده است.

وی درباره حضور دوباره‌اش در تلویزیون گفت: من کارم را از تلویزیون آغاز کرده‌ام و ارتباطم را با این رسانه قطع نخواهم کرد. برایم حضور در سینما یا تلویزیون دغدغه نیست و اثر اگر قابل قبول باشد سینما یا تلویزیون برایم فرقی نمی‌کند.


5,093 بازدید

نظرات کاربران

۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.