جدایی صباد راد و مرتضی علی آبادی

خبرهایی مبنی بر جدایی صبا راد مجری زن تلویزیون از همسرش مرتضی علی ابادی که بازیگر می باشد در سایت ها و صفحات اجتماعی منتشر گردیده است..

در همین خصوص مرتضی علی آبادی توضیحاتی را در این رابطه و دلیل آن داده است که می توانید در ادامه بخوانید…

علی‌آبادی درباره زندگی مشترک با یک هنرمند (صبا راد مجری برنامه تلویزیونی) گفت: قطعا کسی که تصمیم می‌گیرد با فرد شناخته شده‌ای ازدواج کند، می‌داند که این مسیر سختی‌های خاص خودش را دارد. البته من باید از همین جا اعلام کنم که حدود 5 ماه پیش از خانم راد جدا شده‌ام و دیگر ما هیچ نسبتی با هم نداریم.

وی تصریح کرد: اگر هم تا به حال خبر طلاق و جدایی ما رسانه‌ای نشده به این دلیل است که نمی‌خواستیم دغدغه‌های زندگی شخصی ما وارد زندگی مخاطبانی بشود که هوادار ما هستند.

طلاق مرتضی علی آبادی و همسرش صبا راد

مرتضی علی آبادی گفت: من با سریال «شمعدونی» به کارگردانی سروش صحت پا به دنیای بازیگری گذاشتم و بعد از آن حضور در سریال چرخ فلک به کارگردانی عبدالله حمید نژاد و سینمایی ماشین قشنگم به کارگردانی محسن افشانی را تجربه کردم.

وی افزود: هفته گذشته نیز بازی‌ام در مجموعه «هشت و نیم دقیقه» به پایان رسید و به تازگی نیز برای حضور در سریال «زندگی شیشه‌ای» به کارگردانی راما قویدل قرارداد بسته‌ام.

این بازیگر درباره حضورش در سریال «لیسانسه‌ها» نیز توضیح داد: من نقش یکی از لیسانسه‌ها و نقش‌های اصلی را دارم و خوشبختانه به واسطه همکاری پیشینم با سروش صحت در این سریال با هماهنگی خوبی جلو می‌رویم.

مرتضی علی ابادی بازیگر

جدایی صباد راد از همسرش مرتضی علی آبادی

صبا راد و همسرش مرتضی علی ابادی بازیگر شمعدونی


47,077 بازدید

نظرات کاربران

۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.