موضوع :تلویزیون

برنامه جدید احسان علیخانی شبکه سه زمستان 95

شبکه سه سیما برنامه سه ستاره با اجرای احسان علیخانی

سومین فستیوال تلویزیونی سه ستاره از شنبه 14 اسفند ۹۶ روی آنتن میرود. این برنامه با اجرا و تهیه کنندگی احسان علیخانی به مدت 7 شب از شبکه سه سیما پخش و برترین های تلویزیون در یک نظرسنجی مردمی به رأی گذاشته میشود.

سه ستاره 96 امسال هم با همان ویژگی دو دوره گذشته تولید و پخش میشود که کاندیداهای منتخب توسط هیات داوران که ترکیبی از نام های متفاوت در حوزه های مختلف هستند به مردم معرفی و توسط خود مردم انتخاب میشوند و در پایان نیز تندیس سه ستاره توسط  مخاطبان به برگزیده ها اهدا میشود.

یکی دیگر از ویژگی های سه ستاره برگزاری یک مشارکت جمعی است که به زودی جزییات آن رسانه ای و قرار است به وأسطه این پویش، یک اتفاق مردمی رقم بخورد.

همچنین احسان علیخانی با توجه به همزمان بودن سال تحویل با ولادت حضرت فاطمه(س) و روز مادر آیتم های خاصی را به مناسبت این روز در نظر گرفته است.

گفتنی است سه ستاره 95 به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی از شنبه 14 اسفند درحالی از شبکه سه سیما روی آنتن میرود که بعد از پخش 7 قسمت با یک وقفه هفت روزه ویژه برنامه سال تحویل از همین شبکه پخش خواهد شد.

جشن نوروزی شبکه سوم سیما، “سه ستاره” از امشب برترین های خود را از نگاه مردم معرفی می کند.

تیم تولید “سه ستاره” برنامه ویژه ای برای سال تحویل با دکوری متفاوت و بزرگ تر، همراه با حضور ستارگان سینما، تلوزیون و اجرای زنده موسیقی تدارک دیده است که شب اول و دوم برنامه از ساعت 22:30 از روز شنبه 28 اسفند به مدت 3 ساعت و روز سال تحویل از ساعت 9:30 صبح تا پس از تحویل سال روی آنتن خواهد رفت

برنامه تحویل سال نو شبکه دو با اجرای پژمان بازغی

ویژه‌ برنامه تحویل سال ۹۶ در شبکه دو سیما با اجرای پژمان بازغی  بازیگر سینما و تلویزیون – روی آنتن می‌رود. شبکه دو امسال همزمان با تحویل سال 1396، میزبان جمعی از چهره‌های ایرانی می‌شود.

برنامه سال تحویل شبکه دو از ساعت ۲۱ روز یکشنبه، ۲۹ اسفند آغاز می‌شود و تا بامداد دوشنبه ادامه خواهد داشت. بخش دوم و اصلی این برنامه ساعت هشت صبح روز بعد (دوشنبه ۳۰ اسفند) آغاز می‌شود و تا پس از سال تحویل ادامه خواهد یافت.

برنامه تحویل سال 96 شبکه یک

ویژه‌ برنامه تحویل سال 96 با عنوان «بوی عیدی» به‌ تهیه‌کنندگی احسان ارغوانی از ساعت 8 صبح (۳۰ اسفند ماه) آغاز می‌شود و تا حوالی ساعت ۱۶ و به مدت هشت ساعت ادامه خواهد داشت.

مرور اتفاقات سال ۹۵ محور اصلی این برنامه خواهد بود. همچنین مرور رسم و رسوم نوروز در بین ایرانیان و اقوام کشور و ایران در سالی که گذشت از دیگر آیتم‌های «بوی عیدی» است.

این برنامه اجرای امیرحسین مدرس در نظر گرفته است که از 8 صبح روز دوشنبه 30 اسفندماه آغاز می‌شود و با 8 ساعت برنامه زنده، ساعت 16 به اتمام می‌رسد

حضور بازیگران و عوامل سریال منتخب مردم در جشنواره انتخاب مردمی بهترین مجموعه تلویزیونی سال 1395 شبکه‌های سیما در برنامه «سین مثل سریال»، حضور ورزشکاران، هنرمندان و عوامل سریال علی البدل از دیگر بخش‌های ویژه برنامه تحویل سال ۹۶ شبکه یک خواهد بود. در این برنامه همچنین عوامل و بازیگران فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» که در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره شد، به استودیوی «بوی عیدی» میآیند.

در شبهای عید نوروز هم برنامه بوی عیدی هر شب از شبکه یک سیما بطور زنده پخش می شود احسان ارغوانی تهیه کننده این برنامه است که هر شب حوالی ساعت 23:30 به مدت 80 دقیقه پخش می شود. هدف این برنامه دیده شدن مردم در برنامه ها از طریق دریافت عکس و فیلم های نوروزگردی و کسب نظرات هموطنان از برنامه های نوروزی است. در این برنامه هر شب مهمانان مختلفی هر شب با یک موضوع به برنامه می آیند.

مجری برنامه بوی عیدی احتمالا بر عهده محمد سلوکی یا پدرام کریمی می باشد.

برنامه تحویل سال شبکه چهار

برنامه ویژه «تحویل سال» در شبکه چهار از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۵ روی آنتن می‌رود. در این برنامه صالح علا، علیرضا بدیع، مهدوی و امیری اسفندقه اجرا خواهند داشت و از آیتم‌های مختلفی چون قصه‌خوانی، ترانه‌های بهاری و شعرخوانی برخوردار است.

این برنامه با حضور مهمانی چون مجید انتظامی، جمعی از شاعران طنزپرداز تاجیکستان و افغانستان و فارسی‌گویان لهستان و گرجستان، بهاالدین خرمشاهی، عثمان خداپرست، علیرضا قربانی پخش می‌شود.

شبکه پنج سیما

این شبکه نیز برنامه«نوبهار» را با اجرای راحله امینیان و ژیلا امیرشاهی به روی آنتن می‌برود. این برنامه روز دوشنبه 30 اسفند ساعت 13 به روی آنتن می‌رود.

برنامه تحویل سال شبکه قرآن

«تحویل سال قرآنی» به عنوان برنامه تحویل سال شبکه قرآن در نظر گرفته شده است که با فضایی معنوی به استقبال سال جدید خواهد رفت. تهیه کننده این برنامه رحمان حاصلی و با اجرای سیدوحید مرتضوی و مونا ارنصاری فرد به آنتن شبکه قران و معارف سیما خواهد آمد.

همچنین «ویژه‌برنامه تحویل سال نو» به تهیه‌کنندگی پیام ابراهیم پور به مدت زمان ۳۰۰ دقیقه از دوشنبه (۳۰ اسفند) و از ساعت۱۰:۳۰ به صورت زنده از شبکه افق پخش می‌شود.

توضیحات مدیر گروه اجتماعی شبکه سه در خصوص برنامه احسان علیخانی

وی ادامه داد: این برنامه به صورت زنده و ترکیبی است و فضایی اجتماعی دارد و قرار است تا برنامه تحویل سال نوروز 96 ادامه داشته باشد.

 

زمان شروع برنامه سه ستاره احسان علیخانی


11,248 بازدید

نظرات کاربران

۶
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

ناشناس یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵

نشکنین دلمونو دیگه این همه طرفدار چی میخواین دیگه خداوکیلی بزارین ادامه پیدا بکنه این تنها برنامه ایه که بعد چن فصل هنوزم محبوبه و اینم بگم کار اقا احسان واقعا عالی بود همین که اون سه تا پسرو اورد تو برنامه تا حداقل اونام تو این روزا طعم شیرین مادر بودنو بچشن روز مادر و تبریک میگم مخصوصا به مادر نازنینم مامان عاشقتمم

زی زی علیخانی یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵

سه ستاره با وجود احسان همیشه بی نظیره.باتو احسن الحال میشوم در لحظه تحویل سال❤❤❤❤

behnam یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵

برنامه عالیه ممنون از احسان علی خانی

ناشناس دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵

سه ستاره عاااااااااااااااااااااااااااااااالیع احسان دروغ میگه سال بعدم بزارین شبکه سه پخش شه وقتی محبوبیت میخواین پای انتقاداتشم وایسین دیگه من که خودم شیشی اتیشه طرفدارشم

ناشناس دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵

سلام.مرسی از مطالب خوبتون

ندا سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵

به نظر وعقیده ی من احسان علیخانی یه مجری محشر .واقعا عاشق اون اجتماعی بودنشون هستم.من هم آرزو دارم یک روز مثل آقای علیخانی مجری با صلاوتی بشم .