موضوع :بازیگران مرد ایرانی ، بازیگران و همسرانشان ، بیوگرافی بازیگران مرد

هومن حاجی عبداللهی

بیوگرافی و زندگینامه

هومن حاجی عبداللهی مجری و بازیگر و دوبلور ایرانی متولد 23 تیرماه سال 1354 در تهران می باشد و اهل تهران است و هم اکنون 42 سال سن دارد.

تحصیلات : وی دانشجوی انصرافی رشته تئاتر دانشگاه تهران مرکز در سال 1372 است، دیپلم ریاضی فیزیک و هنرستان گرافیک رایانه ای دارد

حاجی عبداللهی فعالیت سینمایی خود را در سال 1384 با بازی در فیلم چند میگیری گریه کنی ساخته شاهد احمدلو آغاز نمود. 

وی با حضور در سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم توانست به خوبی شناخته و دیده شود . وی در این مجموعه نقش رحمت را ایفا مینمود.

هومن حاجی عبداللهی در دوره کوتاهی عضو انجمن گویندگان جوان بوده‌ است.

ازدواج و همسرش

هومن حاج عبداللهی متاهل است و چندین سال است که ازدواج کرده است . اسم همسر وی سلیمه قطبی می باشد. این زوج یک پسر هم به نام جانان دارند.

من و همسرم در یک برنامه رادیویی با هم آشنا شدیم. آن برنامه فضای خوبی فراهم کرد تا ما با یکدیگر آشنا شویم و پی به خصوصیات هم ببریم؛ به همین خاطر خیلی زود تصمیم گرفتیم با هم ازدواج کنیم. در سال 81 ما پای سفره عقد نشستیم و سال 82 هم زندگی‌مان را زیر یک سقف شروع کردیم.

بعضی‌ها می‌گویند ازدواج کردن با یک همکار ممکن است سخت باشد اما به نظر من چیزی که بیشتر از همکار بودن یا نبودن در روابط یک زوج تاثیر دارد، میزان تفاهم افراد است و اینکه شناخت خوبی نسبت به هم داشته باشند.

همسر هومن حاج عبداللهی کیست

سلیمه قطبی مدیر دوبلاژ و دوبلور صدا و سیما می باشد.

همسر هومن حاجی عبداللهی

هومن حاج عبداللهی و همسرش و پسرش

همسر هومن حاج عبداللهی , زن هومن حاج عبداللهی

هومن حاجی عبداللهی و همسرش در کنار جواد رضویان

آدرس پیج اینستاگرام هومن حاجی عبداللهی : Instagram / Hoomanhajiabdolahi

 

 

بیوگرافی هومن حاجی عبداللهی

بازی در پایتخت و تنها گذاشتن همسر و فرزند یک روزه‌ام

بازی در سریال پایتخت آن هم در شمال جذابیت‌های خودش را دارد چراکه باعث می‌شود عوامل در حال و هوای این شهر قرار بگیرند. شاید این کار را می‌شد در لواسان هم فیلمبرداری کرد اما بی‌تردید ما نمی‌توانستیم به اندازه زمانی که در شمال هستیم به این نقش‌ها نزدیک شویم. کار کردن در شمال شرایط سخت خودش را دارد که در راس آنها دلتنگی برای خانواده است. یادم است دو سال قبل که در سری سوم این مجموعه حضور داشتم سه‌شنبه هفدهم دی‌ماه باید جلوی دوربین پایتخت می‌رفتم و این در حالی بود که پسرم ساعت هفت صبح همان روز به دنیا آمده بود و من مجبور بودم ساعت 11 صبح همسر و پسرم را تنها بگذارم؛ درحالی‌‌که به‌شدت نگران وضعیت آنها بودم.

در آن مقطع سعی می‌کردم طوری برنامه‌ریزی کنم که حداقل یک روز در میان بتوانم به تهران بیایم و سری به آنها بزنم. امسال هم که پسرم یک سال و پنج ماهش است و شیرین‌زبانی‌هایش بیشتر شده، باز هم مجبور شدم تنهایش بگذارم هرچند خوشبختانه به دلیل همزمانی بازی من در سریال پایتخت و آقا و خانم سنگی باز هم در بین تهران و شمال در رفت‌وآمدم و به این بهانه خانواده‌ام را بیشتر می‌بینم.

همه راه‌ها به شمال ختم می‌شود

مدت‌هاست در وقت تعطیلی همه راه‌ها به شمال ختم می‌شود و افراد از شهرهای مختلف، به‌ویژه تهران ترجیح می‌دهند در این ایام به شمال بیایند و از آب و هوای بکر این مناطق لذت ببرند. به همین خاطر اکثر ما کم‌وبیش با لهجه و به نوعی آداب مردم شمال آشنایی داریم، هرچند بخشی از آشنایی من و تسلطم به لهجه شمالی به سال‌ها کارم در رادیو باز می‌گردد چراکه در این رسانه، سال‌ها به زبان و لهجه‌های مختلف حرف می‌زدم به همین خاطر وقتی به این مجموعه اضافه شدم کار خاصی روی لهجه‌ام انجام ندادم و تنها یک سری چکش‌کاری‌ها برای نزدیک شدن لهجه‌ها به هم با محسن تنابنده کردیم.

پسرم، همسرم را خانه‌نشین کرد

بی‌تردید تولد پسرم جانان زندگی من و همسرم را دستخوش تغییرات زیادی کرده و سبک زندگی ما را تغییر داده است، این روزها همه حواس من و مادرش به اوست و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم به سلامت از این دوران عبور کند؛ هرچند تولد جانان و مراقبت‌های ویژه از او باعث شد که همسرم خانم سلیمه قطبی که از گویندگان و بازیگران توانای رادیو است، خانه‌نشین شود و نتواند مانند گذشته به فعالیتش بپردازد. به هر حال امیدوارم با بزرگ شدن جانان، همسرم هم بتواند دوباره فعالیت‌هایش را از سر بگیرد و مانند گذشته به کارش بپردازد؛ چون می‌دانم دوری از شغل‌های هنری که به نوعی با عشق همراه است، سختی‌های زیادی دارد.

هومن حاجی عبداللهی

جشن عروسی 15 نفره ما

شاید برای‌تان جالب باشد که در جشن عروسی‌مان تنها 15 نفر که شامل پدر، مادر، خواهر، برادر، پدربزرگ و مادربزرگ‌های‌مان بودند حضور داشتند. جشن عروسی‌مان بسیار صمیمی بود، حسابی به همه ما خوش گذشت و برای‌مان خاطره فراموش‌نشدنی شد. برخی افراد پیش از عروسی به ما گفتند شب عروسی‌تان یک شب است و بهتر است آن را مفصل برگزار کنید اما ما می‌خواستیم عروسی‌مان فارغ از قیل و قال، بدون حاشیه و در کمال صمیمیت برگزار شود.

هومن حاجی عبداللهی ,عکس هومن حاجی عبداللهی ,بیوگرافی هومن حاجی عبداللهی

بعد از عروسی رفتیم سینما

بعد از عروسی من و همسرم تصمیم گرفتیم با یکدیگر به سینما برویم و فیلم تماشا کنیم. آن شب برای هر دوی ما خاطره‌انگیز شد و بعد از گذشت سال‌ها نه‌تنها از این شیوه برگزاری عروسی پشیمان نیستیم بلکه حسابی از آن لذت می‌بریم.

از زندگی لذت بردیم

جانان 10 سال بعد از ازدواج من و همسرم به دنیا آمد؛ در طول این سال‌ها من و همسرم از زندگی دونفره حسابی لذت بردیم و به هر جا دوست داشتیم سفر کردیم؛ حالا هم با تولد پسرم زندگی سه‌نفره ما شیرین تر شده است.

از پر قنداق باید صداقت را یاد داد

به‌نظرم از پر قنداق باید صداقت و روراستی را به بچه‌ها آموزش داد چراکه تربیت خانوادگی به‌مراتب اهمیتش بیشتر از میزان اثرگذاری جامعه است و اگر تا هفت سالگی آنها را درست تربیت کنیم بی‌تردید صداقت در جامعه بیشتر می شود.

عکس هومن حاجی عبداللهی

جانان، کلاه قرمزی را به پنگول ترجیح می‌دهد

بعد از تولد پسرم جانان متوجه شدم تلاش هفت ساله‌ام در مورد پنگول بیهوده بوده، چراکه پسرم علاقه زیادی به کلاه قرمزی دارد و توجه چندانی به پنگول نشان نمی‌دهد؛ من هم مجبور شدم سی‌دی کلاه قرمزی برای او بخرم.


فیلم های سینمایی هومن حاجی عبداللهی 

چند می‌گیری گریه کنی (۱۳۸۴)
گینس (محسن تنابنده، ۱۳۹۳)
اختاپوس (۱۳۹۰)

سریالهای تلویزیونی

سریال دختر گمشده
پایتخت 1 و 2 و 3 و 4 و 5 (سیروس مقدم،)
مستند «امام هدایت»

آقا و خانم سنگی (۱۳۹۴–۱۳۹۳)
بیمار استاندارد (سعید اقاخانی۱۳۹۵)
علی‌البدل (سیروس مقدم نوروز ۱۳۹۶)

هومن حاجی عبداللهی و پنگول

اجراها و برنامه ها

مسابقهٔ تلویزیونی «در صد ثانیه»
مسابقهٔ تلویزیونی «جام طلایی»
مسابقهٔ تلویزیونی «مار و پله»

مسابقهٔ تلویزیونی «پشت خط»
مسابقهٔ گوی طلایی
برنامهٔ تلویزیونی «مثلث»
برنامهٔ تلویزیونی «راه شب» یا «ساعت ۲۵»[
برنامه «جمعه تعطیل نیست»
ویژه برنامه «ب مثل بهار»
جنگ «بهار باش»

صداپیشه

رنگین‌کمان (صداپیشه پنگول)
سینمایی «پنگول» یا «شهر گربه‌ها» (صداپیشه پنگول)

دوبلور

عصر یخبندان
باب‌اسفنجی شلوارمکعبی
شرک

 

 

هومن حاجی عبداللهی ,عکس هومن حاجی عبداللهی ,بیوگرافی هومن حاجی عبداللهی

بیوگرافی هومن حاجی عبداللهی و همسرش

 


41,239 بازدید

نظرات کاربران

۲۳
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

شکیبا چهارشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۰

سلام ممنون از بازیتون این درسا مرادیان مرده برات انتر

سامیه سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰

سلام،آقای هومن حاج عبدالهی من و مامان و بابام از طرفدارهای شما هستیم،امیدوارم همیشه در کنار همسر و پسرتون خوشحال و خوشبخت باشین،سامیه هستم از همدان

زهرا جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۹

خانم مرادیان اینقدر هومن جونم الهی فداتون بشم نکن یکم حیا داشته باش
ماهم اقای حاج عبداللهی رو میشناسیم و دوستشون داریم

درسامرادیان سه شنبه ۶ فروردین ۱۳۹۸

سلام به شما بازیگر محبوب جناب آقای هومن حاجی عبداللهی از نظر من (درسامرادیان) شما زیباترین و بهترین. بازیگر کل کره ی زمین هستید دورود و سپاس برشما که اینقدر خوب و مهربان هستید . درسامرادیان هستم از اصفهان به امید دیدار شما از نزدیک خداحافظ✋✋در پناه خدا

درسامرادیان سه شنبه ۶ فروردین ۱۳۹۸

سلامی گرم به آقای هومن حاجی عبداللهی شما واقعااااا عالی و دوست داشتنی هستین دوستون دارم یه دنیا. درسامرادیان هستم از اصفهان به امید دیدار شما از نزدیک خداحافظ ✋✋درپناه خدا

درسا مرادیان دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸

تولدتون مبارک باشه آقا هومن

درسامرادیان پنج شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۸

عیدتون مبارک باشه انشاالله که سال خوبی درکنار خانواده گرامی داشته باشید دوستون دارم یه دنیا درسامرادیان هستم از اصفهان به امید دیدار شما از نزدیک خداحافظ ✋

درسامرادیان دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷

سلام به بهترین بازیگر مرد. جناب آقای هومن حاجی عبداللهی. از صمیم ❤ وبا تمام وجود خیلی زیاد دوستتون دارمدرسامرادیان هستم از اصفهان به امید دیدار شماازنزدیک خداحافظ در پناه خدا

درسا مرادیان پنج شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۷

دوستون دارم

درسامرادیان پنج شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۷

آقای هومن حاجی عبداللهی خیلی دوستون دارم از صمیم قلب می گویم خوش به حال مادرتان که شما پسرش هستید و همیشه می تواند شمارا ببوسد یا ببیند درسا مرادیان هستم از اصفهان خداحافظ به امید دیدار شما از نزدیک

درسا چهارشنبه ۵ دی ۱۳۹۷

آقای هومن حاجی عبداللهی من شما را خیلی دوست دارم ❤❤ درساهستم از اصفهان خداحافظ به امید دیدار شما از نزدیک

ناشناس چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷

جناب آقای هومن حاجی عبداللهی من به شما علاقه ی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی زیادی دارم و شما را خیلی خیلی خیلی خیلی دوست دارم و دوست دارم شما را یکبار از نزدیک ببینم درسا هستم از اصفهان خداحافظ به امید دیدار شما

سلام پنج شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۸

سلام هومن جان من تورا خیلی دوست دارم روز وشبم فقط
پایتخت است من پایتخت رو فقط بخا طر تو نگاه می کنم دست بوستم همیشه خدا حافظ

الهه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷

ب نظر من حظور آقای حاج ابدالهی در پایتخت خیلی درخشان بود ….خسته نباشید میگم ب ایشون

ناشناس یکشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷

سلام من به شما خیلی علاقه مند هستم

ناشناس چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۷

سلام ممنون از بازیتون

درسامرادیان جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۸

سلام هومن جونــــــم عزیزم من الان چند ماهی هست ک فن پیجت شدم خیـــــــــــــــــــلی دوست دارم
فدات بشم الهــــــی❤❤❤

سونا چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹

که من دوست دارم عشق من عروسی تامد زهرا میثم حیدری را به صورت کامل توضیح داده شده است. در این مورد به مورد اجرا گذاشته شد. در این مورد به مورد اجرا گذاشته شد. در این مورد به مورد اجرا گذاشته شد. در این مورد به مورد اجرا گذاشته شد. در این مورد

مهدیه جنترانی دوشنبه ۴ تیر ۱۳۹۷

سلام آقاهومن من مهدیه جنترانی ازاصفهان هستم
خواستم بگم از وقتی شما را دیدم عاشقتون شدم وارزو میکنم یه روزی با شما همکار بشم .به امید دیدار
خیلی دوستتون دارم

السا دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۹

سلام آقای هومن من شمارا خیلی دوست دارم دوست دارم شما را از نزدیک ببینم به امید دیدار

سیبلفقثص سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷

اقا هومن خیلی دوست دارم شما رو ببینم ولی ازهمین شهرستان کوچیک اصفهان برات ارزوی موفقیت دارم ما با اقای مهران فر هم استانیم اما تویک شهرستان نیستسم چون ما تو شهرستان لنجانیم

امیرازنایین سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷

سلام…. برای هومن جان و خانواده عزیز و محترمشان آرزوی موفقیت و سلامتی رو از درگاه ایزد منان خواستارم… امیدوارم درآینده فیلم ها و سریالهای زیادی از ایشان ببینیم….

کیر شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

هومن جون عشقی