سریال خانواده دکتر ماهان

سریال خانواده دکتر ماهان به کارگردانی راما قویدل این روزها مراحل ساخت خود را سپری می نماید و قرار است به زودی از یکی از شبکه های سیما پخش گردد.

در ادامه به معرفی بازیگران داستان و خلاصه این فیلم می پردازیم.

داستان و موضوع سریال خانواده دکتر ماهان

خانواده دکتر ماهان داستانی است در ستایش زندگی و خوشبختی خانوادگی؛ داستانی که مخاطبش را به ساده زیستی داوطلبانه دعوت می کند؛ این مجموعه روایتگر نگاهی تازه و الهام بخش در جهت تشویق جسارت تغییر و شکستن عادت هایی است که انسان امروز را تنهاتر ازهمیشه، خسته و ملول کرده است.

از منظر دکتر ماهان زندگی یک راه نرفته و ناشناخته است از همین رو امیر عطش و التهابی دارد تا همسر و فرزندان نوجوانش را با خود در ماجراجویی شنیدن نوای اسرارآمیز طبیعت و پاسداری از زیست بوم همراه کند.

بازیگران سریال خانواده دکتر ماهان

اسامی بازیگران زن و مرد و نوجوان سریال به همراه نقش

لاله اسکندری در نقش نیلوفر / شیوا ابراهیمی / امین زندگانی در نقش امیر / ارسطو خوش‌رزم / بهرام شاه‌محمدلو / حدیث فولادوند / امیرحسین صدیق / سعید امیرسلیمانی / راضیه برومند / شهروز ابراهیمی / مختار سائقی /  کیمیا حسینی در نقش پونه / عرفان برزین در نقش پوریا / ژیار محمدزاده / جلال فاطمی / مهران نائل / حمیدرضا هدایتی‌راد / کریم قربانی / فریده دریامج / مجتبی رجبی معمار / مرتضی علی آبادی و…

بازیگران خانواده دکتر ماهان

گفتگو با بازیگران سریال خانواده کتر ماهان

لاله اسکندرى بازیگر نقش اول زن سریال «دکتر ماهان» در ارتباط با نقش آفرینى: نگاهى که در مجموعه این سریال وجود دارد برایم بسیار حائز اهمیت است. یکى از مسائلى که این روزها براى ما ایرانیان مهم است بحث آموزش حفاظت از محیط زیست است. بحث هایى در این ارتباط مانند ورود ریزگردها یا محافظت از جنگل، خشکسالى و نابودى طبیعت در کشور شکل گرفته که خبر از نابودى محیط زیست کشورمان مى دهد.

 کیمیا حسینى در خانواده دکتر ماهان

کیمیا حسینى بازیگر دختر نوجوان سریال «دکترماهان» در ارتباط با نقش آفرینى در این مجموعه نمایشىگ گفت: تجربه بازى در سریال هاى تلویزیونى را نداشتم و برایم جالب بود که تجربه بازى در سریال هاى صداوسیما را هم تجربه کنم. آقای قویدل یکى از کارگردانان خوب تلویزیون است که همواره دوست داشتم با ایشان همکارى کنم. از نتیجه این همکارى راضى و خوشحال هستم.

نقش شخصیت دختر نوجوان سریال «دکتر ماهان» را که پونه نام دارد را بازى مى کنم. این کاراکتر علاقه زیادى به ساخت فیلم و کارگردانى دارد و اخبار سینما و تلویزیون را دنبال مى­‌کند. در مجموع نقش متفاوتى را در«دکتر ماهان» بازی می­کنم که امیدوارم این سریال مورد توجه مردم و مخاطبان تلویزیون قرار بگیرد.

عرفان برزین در سریال خانواده دکتر ماهان

عرفان برزین بازیگر 11 ساله سریال «دکتر ماهان» در ارتباط با ایفاى نقش خود در این فیلم گفت :  متن خوب و شیرینى داشت و چون به موضوعات محیط زیست و حقوق حیوانات به صورت جدى مى پردازد، دوست داشتم تجربه بازى در این سریال به کارگردانى راما قویدل را تجربه کنم.

وى در ادامه تصریح کرد: نقش پوریا را در سریال «دکتر ماهان» بازی مى‌­کنم که عاشق بازى‌هاى رایانه­‌اى است ولى با خواهرش رابطه خوبى ندارد، اما بچه بسیار با ادبی در مقابل کاراکتری است که در سریال «شمعدونی» بازی کردم.


3,870 بازدید

نظرات کاربران

۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.