این روزها سریال پدر به واسطه سکانس های پخش شده از سریال در فضای مجازی از جمله اینستاگرام طرفداراها و بیننده های زیادی را کسب کرده است. یکی از سکانس های پخش شده سکانس سنگ قبر حامد و مردن حامد در سریال است که در قسمت اول مجموعه پخش شده است . اگر سری به کامنت های مردم به زیر این پست ها بزنیم میبینیم همه دلشان برای حامد سوخته است و دلشان نمیخواهد که او از سریال حذف شود و بمیرد !

 بازیگر نقش حامد در سریال پدر در یکی از گفتگوهای جدید خود در این مورد توضیح داده است که شاید حامد زنده بماند !

حامد سریال پدر پدر میمیره؟

در ادامه گفتگو جدید با سینا مهراد را بخوانید :

ه فاصله کوتاهی روی آنتن شبکه دو سیما دیده شدید، از نقش مکمل تا اصلی… از حمید «سایه‌بان» تا حامد «پدر» بر شما چه گذشت؟

ضرب‌المثلی قدیمی همیشه در گوشم خوانده می‌شد که از پدربزرگ و پدرم بسیار می‌شنیدم؛ «رهرو آن نیست که گهی تند و گهی خسته رود، رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود». من ترجیح می‌دهم جزو کسانی باشم که مسیر را آهسته و پیوسته حرکت می‌کنند. به نظرم این‌گونه آدم می‌تواند هم راه را بهتر بشناسد، هم مسیر را اشتباه نرود. در عین حال از مسیری که طی می‌کند لذت می‌برد و در انتها بی‌دردسر به مقصد می‌رسد. من از کودکی از تئاتر و تلویزیون گرفته تا در سینما کار کرده بودم، از نقش‌‌های تک‌سکانس و دوسکانسی و مکمل تا به امروز.

پس از «سایه‌بان» خیلی سریع در سریال دیگری بازی کردید، بعد از«پدر» تصمیمتان برای ادامه راه چیست؟

فعلا تصمیم خاصی ندارم. حالا دارم بازخوردها و فیدبک‌‌های «پدر» را خیلی دقیق رصد می‌کنم و از موفقیت سریال لذت می‌برم. ولی همچنان سر فیلمبرداری بخش‌های پایانی «پدر» هستم و البته تئاتری را تمرین می‌کنم.

چه نمایشی؟

تئاتری به نام «سالی که دوباره پاییز شد» به نویسندگی و کارگردانی خانم لیلی عاج که در حوزه تئاتر کاردرست و حرفه‌ای است. بازیگرانی که کنارم هستند از خوب‌های تئاتر و بچه‌‌های قوی در بازیگری هستند. توماج دانش‌بهزادی، الهام شعبانی و امین میری در این نمایش بازی می‌کنند و ان‌شاءاله از اول مهرماه در تماشاخانه باران روی صحنه می‌رود.

نمونه‌‌های بسیاری از بازیگران جوانی را در خاطر داریم که پس از ستاره شدن با یک اثر تلویزیونی به سینما رفته‌اند و دیگر به‌ندرت در تلویزیون حاضر شده‌اند. شما چطور هستید؟ تلویزیون را پلی به سینما می‌دانید یا بین مدیوم‌‌ها فرق قائل نمی‌شوید؟

قطعا تعداد کارهایی که در تلویزیون ساخته می‌شود و درجه‌یک هستند، چه از لحاظ کیفی و چه فیلمنامه خیلی کم است؛ شاید به اندازه انگشت‌های یک دست! با این حال قطعا اگر دوباره پیشنهادی داشته باشم که از بین یکی از این معدود آثار خوب باشد حضور در آن کار را قبول می‌کنم. البته اگر آن موقع سر تمرین تئاتر یا فیلم سینمایی نباشم.

چرا؟

چون سینما و تئاتر را بیشتر از تلویزیون دوست دارم. از بچگی در سینما بزرگ شده‌ام. اصلا بهتر است بگویم زندگی من با سینما ساخته شده است اما اگر یکی از آن کارهای خوب و انگشت‌شمار تلویزیون به من پیشنهاد شود برای پذیرفتنش درنگ نمی‌کنم.

در مدت پخش «پدر» تلفن‌تان بیشتر از همیشه زنگ می‌خورد، نه؟ پیشنهاد کار جدید هم داشته‌اید؟

بیشتر همه اهالی سینما، دوستان، آشنایان، فامیل و همسایه‌‌ها زنگ زده‌اند و به من به‌خاطر حامدی که دوستش دارند تبریک گفته‌اند. پیشنهاد کار هم داشته‌ام اما اصلا جدی به آن‌ها فکر نکرده‌ام. به‌ویژه که هنوز درگیر سریال «پدر» هستم. سه تا چهار پیشنهاد داشته‌ام که فعلا درباره‌شان کوتاه و تلفنی صحبت کرده‌ام.

ارتباط‌تان با مردم چطور است؟ به‌ویژه در صفحه اینستاگرامی که هر لحظه دارد به تعداد مخاطبانش اضافه می‌شود.

تلویزیون ناگهان آن‌قدر آدم را در نقطه دید مردم می‌آورد که نتیجه‌‌اش می‌شود فقط ۱۲هزار پیام در آخرین پست اینستاگرامی‌ام. نظرات مردم برایم ارزشمند است. یک روز هم به خودم گفتم امروز همه پیام‌ها را می‌خوانم، اما راستش نزدیک به هزار پیام را خواندم و دیگر در حالی که نزدیک بود از چشم‌‌هایم خون بچکد، دست نگه داشتم. اما سعی می‌کنم به‌صورت گذرا هم شده همه نظرات را بخوانم.

اولین قسمت از سریال که پخش شد حامد تهرانی را چطور دیدید و از خودتان چقدر بابت ایفای این نقش راضی بودید؟

قسمت اول سریال را که دیدم حس دوگانه‌ای داشتم؛ هم خیلی خیلی نگران بودم و هم خیلی خیلی ذوق‌زده. اما حقیقتش را بخواهم بگویم وقتی حامد تهرانی را در اولین قسمت می‌دیدم، برایم خیلی غریب بود! یک موقع‌‌هایی یادم می‌رود که خودم نقش حامد را بازی کرده‌ام! مثل یک بیننده به تماشای او می‌نشینم؛ با نگرانی‌‌هایش نگران می‌شوم، با خنده‌‌هایش می‌خندم، با غصه‌‌هایش غمگین می‌شوم. امیدوارم مردم عزیز هم با حامد ارتباط برقرار کرده باشند… امیدوارم.

در سینما و به‌ویژه تلویزیون ایران کمتر آثاری داشته‌‌ایم که همان اول کار معلوم شود قهرمان قصه مرده است. وقتی فیلمنامه را می‌خواندید نظرتان درباره انتخاب این شیوه برای روایت داستان چه بود؟

کلا فیلمنامه‌‌هایی را که فلش‌فوروارد و فلش‌بک دارند خیلی دوست دارم. یا فیلمنامه‌‌هایی که به‌صورت پازل‌وار روایت می‌شوند، مورد علاقه‌ام هستند. مثل کارهای دیوید فینچر و این‌طور فیلم‌ها دغدغه من است. اما برای این کار از همان اول که فیلمنامه را خواندم خیلی ترسیدم و موافق نبودم. گرچه تصمیم گرفتم به فیلمنامه آقای عنقا اعتماد کنم و حالا که نتیجه را می‌بینم معتقدم این شیوه روایت از سوی نویسنده و کارگردان بی‌دلیل انتخاب نشده است. این موضوع باعث شده تماشاگر با حامد تهرانی همراه‌تر باشد.

قبل از پخش سریال در مصاحبه‌ای گفته بودید اگر خدا بخواهد دیده می‌شوید اگر نخواهد هم دیده نمی‌شوید. به قول معروف خدا حسابی برایتان خواسته، نه؟

خدا را شکر می‌کنم. من بعد از پخش سریال بیشتر از قبل احساس می‌کنم که یک نفر آن بالا نشسته و دارد تک به تک بنده‌‌هایش را نگاه می‌کند؛ نگاهی از سر لطف و عشق. خوشحالم که نیم‌نگاهی هم به من داشته است. خیلی خیلی دوستش دارم و از او ممنونم.

فکر می‌کردید هنوز حتی یک هفته از پخش نگذشته سریال این همه دیده شود؟ البته دیده شدنی که با چاشنی جنجال و حاشیه همراه بود.

من در طول ساخت سریال از فضای پشت‌صحنه گرفته تا کیفیت کار حدس می‌زدم که «پدر» این‌قدر دیده شود. اما تا این حدش را واقعا نه. فکر می‌کنم نویسنده و کارگردان هم انتظار این همه بازخورد را نداشتند. درباره حواشی هم باید بگویم حاشیه تا حدودی می‌تواند به دیده شدن یک اثر کمک کند اما اگر خود سریال خوب نباشد استقبال ادامه پیدا نمی‌کند. این حاشیه‌‌ها هم به‌درستی رخ داد. سوال این‌جا است که چرا آن‌هایی که به‌واسطه حواشی بیننده سریال شدند از پای آن بلند نمی‌شوند؟ به نظرم این اتفاق یک پیامی دارد.

من و شما می‌دانیم که سریال فیلمنامه مشخصی دارد، صحنه‌‌هایش رج زده شده‌اند و قطعا در این مرحله امکان تغییری در اثر آن هم در این حد بنیادین که بفهمیم قسمت اول خواب و رویا بوده و حامد زنده است وجود ندارد. اما دوست داشتید می‌شد برای مخاطبان عامی که در صفحه سریال و قطعا صفحه خودتان بارها و بارها آرزو کرده‌اند حامد زنده باشد کاری می‌کردید؟ مردم از گرانی و مشکلات و هزار و یک چیز خسته‌اند و انگار گاهی دلخوشی‌شان می‌شود زنده ماندن و عاقبت‌بخیری کاراکتری که خیلی زود به او علاقه‌مند شده‌اند.

فکر می‌کنم در این باره باید نویسنده و کارگردان نظر بدهند. به نظر من قطعا به آن فکر کرده و می‌کنند. خدا را چه دیدید شاید حامد زنده ماند و مردم به خواسته دل‌شان رسیدند! اما خیلی خوشحالم که حامد تهرانی آن‌قدر مورد محبت مردم قرار گرفته که وقتی پیام‌هایشان را می‌خوانم و فضای مجازی را به دقت رصد می‌کنم، می‌بینم که او چقدر مورد محبت مردم قرار گرفته که آن‌ها نگران حالش هستند. حتی دوست ندارند مرگش را در سریال ببینند و باور کنند. واقعا خوشحالم.


18,926 بازدید

نظرات کاربران

۷۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

ناشناس پنج شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸

امکان نیست که حامد زنده باشد چون فیلم های ایرانی قسمت های اخر فیلم روخراب میکنن بدجوووور

احمد حمیدی سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸

باید در سریال پدر حامد زنده باشد

اتنا چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸

اره باید حامد زنده باشه

ناشناس شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹

آره حامد باید زنده باشد

خان احمدی یکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰

لطفا حامد درسریال پدر زنده باشه عالیه

زهرا یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸

همیشه فیلمای ایرانی تهش با غم تموم میشه بخواطر همین هیچکدوم از فیلمای ایرانی طرفدار نداره لطفا فصل دو پدر حامد زنده باشه

ابوالفضل دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

لطفا خواهش میکنم از نویسنده و کارگردان سریال پدر که حامد را حذف نکنند و بزار این سریال با غم تمام نشود

بازگیر از بروجرد لرستان شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷

سلام اقای مهرداد نقششون رو عالی بازی کردن چون فیلمنامش عالی طرح شده ادم باخدا بودن پاک بودن خیلی زود تو دل مردم جای میگیره این رمز موفقیت سریال پدر هستش

ریحانه خانوم یکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷

مرسی سینا جون

سارینا پنج شنبه ۵ مهر ۱۳۹۷

تورو حضرت اباس حامد برگردهلطفا

ناشناس پنج شنبه ۵ مهر ۱۳۹۷

عالی عالی بود سریال پدر لطفا سریال جدیدش رو بسازید که حامد زنده شه
ممنون

ناشناس چهارشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۷

سلام من دانیال هستم از شهرستان اهواز منطقه سربندر حامد در سریال پدر نمیمیرد و کاشکی جز دو فردا در آید

ناشناس سه شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۷

نظر خود را بنویسید …من عاشق این فیلم هستم به خاطر حاج علی هم شده حامد زنده بمونه تو رو خدا

ناشناس سه شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۷

من عاشق حامد در سریال پدر بودم به طوری که هر روز به پسرم میگفتم باید الگوی تو باشد ودر عاشقی به همسرم میگفتم ،،،نمیدانم چرا همیشه انسانهای خوب باید زود بروند حتی در فیلم ،،خواهش میکنم که حامد زنده باشد وچند قسمتی دوباره با لیلا در سریال بازی کندحداقل به خاطر پسر خواهرم که پارسال اون رو از دست دادم،وارزوی برگشتنش را دارم ولی میدانم محال است

فاطمه شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۷

به جون خدا تورو خدا
اگه خدا رو دوست دارین حامد رو به
فیلم بیارین خواهش میکنم
صبح تا روزمون شده گریه

سوگند پنج شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸

با عزض سلام خدمت نویسنده وکارگران سریال پدر:ازتون خواهش می کنم که در این سریال حام زنده باشد. لطفا ادامه ی این سریال روبه زودی پخش کنید. باتشکر

فاطمه شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۷

باسلام
بنظر من در سریال پدر نباید حامد میمرد بعد از مردن حامد فیلم خیلی غمگین تر شد
بنظر من میتوانید حامد رو به نقش بیارید
باتشکر

شهید یکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸

سلام توروخدا حتما یه کاری کنید حامد زنده بمونه همیشه اینجور نیست که خدا بامرگ عشق رو امتحان کنه اتفاقا برعکسه اونایی که عاشقن خداهم دلشون نمیاد ازهم جداشون کنه تورو خدا حامد زنده باشه وگرنه دیگه فیلم جذابیتی نداره من که نمیتونم نگاه کنم ازغصه دق میکنم

یاسمن شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۷

سلام واقعا من دارم میمیرم شب روزم شده گریه باور وقتی دیدم لیلا داره باتوفیق ازدواج میکنه شب تا صبح گریه کردم بعد بیدارشدم دستم نمیتونم تکان بدم خواهش میکنم کاری کنید حامد برگرده تالیلا از این عذاب دربیات حتی دیگه طاقت ندارم سریال ببینم دارم افسرده میشم

محمد‌از‌کرمانشاه پنج شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۷

سلام‌این‌‌سریال‌بهترین‌سریالی‌بوده‌که‌من توی
عمرم دیدم ازتون خواهش میکنم حامد
زنده باشه

صدیقه سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷

سریال پدرخیلی عالی ❤هست امیدوارم
همه ی اتفاقاتی که برای لیلاافتاد
خواب باشد

ناشناس دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷

باسلام من فیلم پدر را خیلی دوست دارم وصبروشکیبایی پدر حامد و دوست دارم فیلم با بودن حامد تمام شود

فاطمه از تویسرکان دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷

سلام تورو خدا اینقدر مارو عذاب ندین واقعا یعنی زنده میشه؟

سنا شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷

سلام تورو خدا حامد زنده می میشه

ناشناس شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷

عالی

ناشناس جمعه ۲۶ مرداد ۱۳۹۷

سلام تو رو خدا‌یک‌کاری‌کنید‌حامد‌در‌سریال‌پدر‌بمونه‌بدون‌اون‌مسخرست‌و‌من‌وخانواده‌ام‌همش‌به‌خاطر‌مرگ‌اون‌ناراحتیم

ف_ب پنج شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷

سلام اقای سینا مهرادمن واقعا از بازی شما وحتی خودتون هم خوشم امده انشالله که همیشه سالم باشی وآرزوی خوشبختی برایتان دارم خدا کنه حامد نمیره چون من الان چند وقتی میشه که شب و روزم شده گریه

ناشناس پنج شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷

ای کاش حامد زنده باشد

ناشناس پنج شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷

من میگم فقط خداکنه حامد زنده باشه.

زهرا چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷

سلام به نظرم حامد و پدر مادر لیلا زنده اند و پیش عموی لیلا هستندو تصادف ساختگی بوده احتمالا. ولی در وضع خوبی به سر نمیبرند و احتمالا حامد وضع بدی دارد و احتمال دارد زنده بماند اما هنوز نمرده. و اینکه عموی لیلا باید از سفر پدر مادر لیلا به همراه حامد از قبل مطلع شده باشد تا بتواند چنین نقشه ای را بریزد و احتمال دارد داماد حاجعلی با عموی لیلا همدست باشد

ناشناس چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷

سلام. به نظر من این تصادف مشکوکه و همه کار زیر سر عموی لیلاست. که منجر به قتل پدر مادر لیلا شده و عموی لیلا فقط جای حامد را میداند و زنده است البته به نظر میرسد حالش خوب نباشد اما از دنیا نرفته است. و اینکه در یک سکانسی عموی لیلا گفت که تمام دادایی حاجعلی پول نیست به نظرم منظورش حامد بود. و این داماد حاجعلی خیلی مشکوکه و شاید با عموی لیلا یه جورایی همدست باشه.

ابوالفضل سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷

د مه ایشانه خرا زی پیا پاش سر پاشه خالم ا دوش تا ایسو دسمال کاغذی سیمو نهلشت

الیسا سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷

حامد زندس و یا رفته تو کما یا فراموشی گرفتهو چیزی یادش نمیاد بعدشم داماده خیلی مشکوک میزد و صحنه ی تصادف همنشون داده نشد

راضیه دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷

آقای سینا مهراد واقعا نقششون رو عالی بازی کردن من ایشون رو خیلی دوست دارم وبراشون آرزوی موفقیت می کنم وخداکنه حامد توی سریال نمرده باشه وزنده بمونه من وقتی سکانس مرگ حامدرو دیدم خیلی گریه کردم چون پدرم روازدست دادم اینو به این خاطر گفتم چون اونم یه پدر بود

ناشناس دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷

آقای سینامهراد واقعا نقششون رادرسریال پدرعالی بازی کردن امیدوارم که حامدزنده باشه وغافلگیر بشیم همچنین دوست دارم که نقش های بیشتری ازآقای مهراد ببینم ایشالله همیشه موفق باشن

آرینا دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷

سلام توروخدا حامد نمیره بدون اون فیلم دیگه دیدن نداره

sh دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷

حامد نمرده احتمالا فراموشی گرفته و یا تو کما ست و داماد تهرانی داره به نفع خودش کار میکند

غمگین دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷

اگه حامد واقعا مرده باشه متاسفم برای کارگردان چونکه فکر نمیکنن مردم با اینهمه ناراحتی و مشغله ذهنی غم مردن یه نفر توی فیلم رو هم رو دوش بزارن خداییش با اون همه صحنه های جذاب و خوبی که توش حامد بود هیچکس تحمل نبودنش رو نداره

سحر یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷

من نمیخواهم حامد بمیرد و قطعا حامد زنده است و شوهر خواهر حامد هم میداند که حامد زنده است ولی نمیگوید که حامد زنده است چون حامد میداند که شوهر خواهرش پول کارخانه را برمیدارد من سینا مهراد را خیلی خیلی دوست دارم

امیر یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷

حامد مرد شما چقدر خولین

پریا یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷

ای کاش حامد نمرده باشد من ایشون را خیلی خیلی خیلی بیش از اندا زه دوستش دارم وطاقت مردن حامد توی سریال را ندارم وگریه می کنم امیدوارم ایشومن پیام کل مردم را بخوانند و ببیند چقدر طرفدار دارند مرسی آقای مهراد خیلی دوستون دارم

سارا و نیکا شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷

حامد زنده است ۱۰۰درصد خودش گفته

ریحانه شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷

سلام تورو خدا حامد نمیره شخصیت حامد توسریال خیلی عالی بود
مسئولان لطفا یک فکری بکنن

مرتضی جمعه ۱۹ مرداد ۱۳۹۷

شایدحامد رفته باشه تو کما و زنده بمونه،چون همش میاد پیش لیلا باهاش حرف میزنه،داماد تهرانی هم وقتی رفت پزشک قانونی گفتش که صورتش قابل نیست

مرتضی جمعه ۱۹ مرداد ۱۳۹۷

شایدزنده بمونه

ناشناس جمعه ۱۹ مرداد ۱۳۹۷

شایدحامد رفته باشه تو کما و زنده بمونه،چون همش میاد پیش لیلا باهاش حرف میزنه،داماد تهرانی هم وقتی رفت پزشک قانونی گفتش که صورتش قابل نیست

شهید یکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸

سلام توروخدا حتما یه کاری کنید حامد زنده بمونه همیشه اینجور نیست که خدا بامرگ عشق رو امتحان کنه اتفاقا برعکسه اونایی که عاشقن خداهم دلشون نمیاد ازهم جداشون کنه تورو خدا حامد زنده باشه وگرنه دیگه فیلم جذابیتی نداره من که نمیتونم نگاه کنم ازغصه دق میکنم

کیمیا جمعه ۱۹ مرداد ۱۳۹۷

خدا کنه حامد زنده باشد چون اگر حامد بمیرد دیگر فیلم قشنگی خودش را ندارد

نورا سادات جمعه ۱۹ مرداد ۱۳۹۷

به نظرم حامد زنده است چون محسن داماد خانواده که مشکوک می زنه و جنازه حامد رو شناسایی کرد، گفت که تشخیص صورت حامد کار آسونی نبود ، ولی خودش بود……

ناشناس جمعه ۱۹ مرداد ۱۳۹۷

سلام من مطمئنم حامد زنده است چون نه صحنه تصادف نشون داد نه صورت حامد

ناشناس پنج شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷

تورو قران بگید حامد میمیره یا زنده

سمیرا ض پنج شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷

سلام از قسمت ۱۶ تا ۱۸ از بس گریه کردم چشام وا نمیشن من خیلی احساسا تی هستم نیس ادبیاتیا همه احساساتی هستن امیدوارم اگه حامد زنده نمیمونه آخر سریال باز اتفاق بدی نیفته سریال مثبت تمو م شه آخه دل آدم واسه لیلا ی بیچاره کباب میشه مرسی،بای

آلیس پنج شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷

سلام اگر پسر حامد بزرگ شد خود حامد را به جاش بیارید چون فیلم بدون حامد خوب نیست

ناشناس پنج شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷

کاش حامد واقعا نمرده بود چرا هرچی خوبه باید زود تموم بشه اخرش داره میشه شبیه تنهایی لیلا

ناشناس چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷

تورو خدا بزاریدحامد زنده بمونه شایدم فراموشی گرفته تو شمال

عسل چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷

خواهش میکنم حامد نمیرد چون ما با مرگ حامد کلی گریه کردیم وچون نقش اصلی است نباید بمیرد

پریا سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷

به نظر من اقای مهراد در سریال پدر که نقش (حامد)است واقعا عالی اجرا کردندو خیلی از ایشان تشکر می کنم همچنین خیلی دوست داشتنی هستند

پریا سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷

به نظر من اقای مهراد در سریال پدر که نقش (حامد)است واقعا عالی اجرا کردند

Sorushe دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷

سلام حامد زنده است و فرد دیگری که در تصادف داخل خودرو بوده ، اشتباها به جای ایشان دفن می شود . لطفا به سکانس شناسایی جسد حامد توسط داماد حاجی و مینیک صورت فرد شناسایی کننده توجه کنید . به جهت شدت تصادف صورت قابل شناسایی نبوده است .

مبینا دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷

اگر حامد بمیره فیلم خیلی خیلی ناراحت کننده میشود

ناشناس دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷

تو‌را خدا بگین حامد زنده هس من از دیشب تا حالا دارم گریه می کنم‌

ناشناس دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷

انشاءالله که حامد زنده باشد من هرروز دعا میکنم که حامد زنده باشد

Negin یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۷

کاش حامد زنده بمونه چون همه فیلمایی که درس میکنن همیشه اخرش بد تموم میشه کاری میکنن که ادم طاقت فیلم نگا کردنم نداره کلا میریزه بهم

ع.....ل یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۷

واقعا از این که حامد مرد خیلی ناراحتم و تا جایی که بتونم دیگه نگاه نمیکنم فیلم بدون حامد معنی نداره

فاضل یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۷

سریال پدر واقعا عالیه خیلی دوسش دارم سینا مهراد هم واقعا عالی بازی کردند

نرگس یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۷

امید وارم حامد زنده بماند در قسمتی که دیشب پخش شد نشان داد حامد با پدر زن و مادر زنش به شمال می رود من خیلی امید وار هستم که تصادف نکنند و زنده بمانند. و حامد صحیح و سلامت پیش لیلا برگردد. این امیدواری برای تمام بینندگان این سریال است.

بهنوش دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

حامد کجا رفت که مرده نباشه سریال رو مثل فیلم تنهایی لیلا تکراری می کنن

آوا یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸

امید وار نباش

Sahar جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۸

فقط یه فیلمه
ولی بخوای جدیش بگیری زنده باشه

عترف پنج شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸

سلام ..
درفصل اول میمیره
ولی توفصل دوم احتمالا زنده میشه
یه اتفاق عجیبی میوفته که اقاحامدزنده میمونه