بیوگرافی هوروش بند

بیوگرافی اعضای هوروش بند

گروه موسیقی هوروش باند در سال 1395 شکل گرفت . خواننده این گروه مهدی دارابی نام دارد که پیش از این خودش نیز چندین تک آهنگ منتشر کرده بود . عضو دیگر این گروه که کار تنظیم و فنی گروه را برعهده دارد نیز مسعود جهانی از تنظیم کنندگان بنام می باشد . همچنین حمید فریزند نیز مدیر برنامه و تهیه کننده گروه می باشد و هچنین ترانه برخی از آثار نیز کار اوست.

اولین آهنگ این گروه قطعه یاد تو می افتم می باشد که بعد از انتشار نیز به خوبی شنیده شد. اما قطعه ای که باعث شنیده شدن این گروه شد اهنگ به کی پز میدی و آهنگ ماه دلم بود که تیتراژ برنامه فرمول یک بود. این گروه تا کنون چندین کنسرت در تهران و شهرستان ها برگزار کرده اند که با استقبال خوبی هم مواجه شده است.

بیوگرافی مهدی دارابی

مهدی دارابی است که متولد سال 1372 در شهر تهران است و 24 سال سن دارد.

مهدی دارابی پیش از فعالیت در قالب این گروه به همراه مسعود جهانی سابقه خوانندگی داشت و هوروش اولین تجربه او در این زمینه محسوب نمی‌شد. مهدی دارابی در روز 18 خرداد سال 1392 سه قطعه «ازت خاطره دارم»، «به من سر بزن» و «تو حالت ناخوشه» را به صورت همزمان منتشر کرد و این آثار اولین تجربه جدی او در عرصه موسیقی بود.

دارابی که آن زمان با چهره و لحن و فضای موسیقایی متفاوتی فعالیت می‌کرد در ادامه قطعاتی نظیر اگه نباشی، منو دس ننداز و نشد و… را منتشر کرد. آثار شخصی مهدی دارابی در آن زمان برایش بازخورد چندانی نداشت اما شرایط این خواننده از سال گذشته تغییر کرد. او با فضایی کاملاً متفاوت در کنار مسعود جهانی قرار گرفت و آنها به سراغ تلفیق موسیقی هیپ هاپ و سنتی و پاپ و حتی جَز رفتند و با استراتژی دقیقی از لحاظ محتوایی کارشان را شروع کردند. «یاد تو می‌افتم» اولین قطعه آنها بود که زمستان 95 منتشر شد

بیوگرافی مسعود جهانی

مسعود جهانی متولد سال 1366/3/10 از تنظیم کنندگان مطرح و پر کار کشور است و 30 سال سن دارد.

او تا به امروز با خوانندگان نامی چون آرمین زاعی،علی شمس،مهدی جهانی،یاسر داوودیان،حمید عسگری،رضا شیری و… همکاری داشته است.
مسعود جهانی علاوه بر تنظیم در حرفه خوانندگی نیز خوش درخشید و قطعاتی چون حس آزادی ، یار قدیمی«همراه با مسعود صادقلو»و… را منتشر کرده است.

اعضای هوروش باند

هوروش‌ بند یکی از گروه‌هایی بود که در تابستان پر خبر 96 به استیج راه پیدا کرد و شهریورماه چهار اجرا در تهران داشت اما این گروه داستان متفاوتی نسبت به سایر خواننده‌ها دارد. «مسعود جهانی» یکی از تنظیم‌کننده‌های جوان موسیقی است که طی چند سال اخیر با خوانندگان مختلفی همکاری موفقی انجام داده است.

اینستاگرام هوروش بند : Instagram : / Hoorosh.Band

اینستاگرام مهدی داربی : Instagram / Mehdidarabi.music

اینستاگرام مسعود جهانی : instagram / Masoud.jahani

آنها در ادامه قطعات «مجنون» و «آخر منو به باد داد» را به مخاطبانشان ارائه کردند اما اتفاق ویژه برای هوروش در قطعه «به کی پُز میدی؟» رخ داد. آهنگی توانست دایره شنوندگان این گروه نوپا را گسترده‌تر کند و مسیر را برای برگزاری کنسرتشان هموارتر کرد. «ماه دلم»، «عاشقم»، «خنک شد دلت» و «فاصله نه» سایر کارهای آنها تا شهریور 96 بود. نکته دیگر درباره هوروش این است که این گروه علاوه بر تولید محتوا برای خودش، تأمین‌کننده کلام و موسیقی چهره‌های مختلف بازار هم هست و به عبارت دیگر این گروه شامل چند تولیدکننده است که در کنار هم جمع شده‌اند.

گفتگو با مسعود جهانی تنظیم کننده و عضو گروه هورش

مسعود جهانی در ارتباط با سبک موسیقی گروه «هوروش» گفت: تلاش کردم در قطعه اول این گروه فضای موسیقی اصیل را با موسیقی هیپ هاپ تلفیق کنم، تلفیقی که صرفاً یک اسم یا عنوان نیست و مخاطب با شنیدن اولین قطعه جلب آن می‌شود. محوریت این قطعه فقط روی ترانه نیست ولی به گونه‌ای کار را تولید کرده‌ایم که موسیقی و ترانه مکمل هم باشند و خواننده موسیقی و ترانه را همزمان روایت می‌کند.

حمید فریزند مدیر تولید گروه «هوروش» فعالیت این گروه را گسترده و ادامه دار توصیف کرد: قطعه «یاد تو می‌افتم» اولین اثر رسمی «هوروش بند» است و به تازگی مجوز انتشار آن را نیز دریافت کرده‌ایم. به طور حتم فعالیت این گروه به مدیریت مسعود جهانی ادامه دار خواهد بود و آلبوم آن نیز سال آینده منتشر می‌شود. مهدی دارابی در این گروه و به عنوان خواننده فعالیت می‌کند که این اتفاق در همین قطعه اول هر آنچه که ما و مخاطبان جدی موسیقی از «هوروش» انتظار داریم را فراهم می‌کند.

خواننده هوروش بند

مسعود جهانی در این گفت‌وگو برای اولین‌بار درباره تمامی ابعاد زندگی شخصی و حرفه‌ای خود صحبت کرد و البته دیدگاه‌های متفاوتی هم نسبت به موسیقی مجاز داشت. این تنظیم‌کننده خوش‌اخلاق خردادی، صحبت‌های جالبی در مورد حامد همایون، بهروز صفاریان، نیما وارسته و سیروان خسروی و… داشت و در انتهای گفت و گو هم اعلام کرد این اولین و البته فعلاً آخرین مصاحبه من خواهد بود.

بعضی‌ها در خانواده خود موزیسین داشتند و همین برایشان انگیزه شد. بعضی‌ها خیلی پولدار بودند، بعضی‌ها خیلی بچه در‌س‌خوان بودند، بعضی خیلی بچه درس‌نخوان بودند و بعضی‌ها هم برحسب شانس سمت موسیقی آمدند! ورود تو به این عرصه چگونه بود؟

خانواده من با موسیقی مخالف بودند. من هم از کودکی درس‌خوان بودم و می‌خواستم وارد دانشگاه شوم و بعد از آن خودم موسیقی را ادامه دهم. درسم را خواندم و سال 85 دکترای داروسازی در اصفهان قبول شدم. از خانواده جدا شدم و به اصفهان رفتم و درس نخواندم! بعد ازدواج کردم و یک گروه موسیقی در دانشگاه تشکیل دادم. یک روز به من گفتند برای اینکه بتوانی در دانشگاه اجرا کنی، باید فیلم اجرایتان را اداره ارشاد اصفهان تأیید کند.

هوروش بند کین

 آن زمان چند سال داشتی؟

19 ساله بودم. گفتند باید پلی‌بک کنید و یک نفر کارهایتان را آهنگسازی و تنظیم کند. آن زمان به ما 700، 800 هزار تومان قیمت می‌دادند که چنین پول‌هایی نداشتیم! در اصفهان نزد شخصی رفتم که من را راهنمایی کرد و گفت خودت می‌توانی بعضی از کارها را انجام دهی. به او گفتم که صدابرداری دوست دارم و دوره آن را هم پیش همان شخص دیدم. یک تنظیم‌کننده هم پیدا کردیم که بدون پول با ما کار می‌کرد. مدتی بعد او گفت که شما می‌خواهید از من سواستفاده کنید و از من کار یاد بگیرید و دیگر با شما همکاری نمی‌کنم. یک دوره، خودم شبانه‌روز پای این کار نشستم و چیزهای زیادی یاد گرفتم ولی دیگر نتوانستم درس بخوانم!

بعد از این اتفاق سربازی هم رفتی؟

نه. من فرزند شهید هستم. درسم را که رها کردم، سال 86 به تهران آمدم و بی پولی‌ها و سختی‌های زیادی کشیدم. حدود یک سال کلاً خانواده‌ام را ندیدم و همان زمان هم یک قطعه برای هومن سزاوار تنظیم کردم. او می‌خواست آلبوم مجاز منتشر کند که برایش هفت یا هشت قطعه تنظیم کردم و در ادامه روند کارهایم شروع شد. بعد از آن با رضا شیری آشنا شدم و یک دوره حدوداً هفت ساله با هم بودیم.

 بابت کار برای هومن سزاوار پول نگرفتی؟

به شکل مستقیم پول نگرفتم. البته آن زمان خیلی بچه بودم و همین الان هم چهره‌ام خیلی بزرگ نشان نمی‌دهد! (خنده) حتی مورد داشتیم یک خواننده در استودیو به من گفت بگو آقا مسعود بیاید! (خنده) اما هومن در آن زمان کارهای علی عطایی و چند دوست دیگرش را برای تنظیم به من می‌داد که پول خوبی هم داشت؛ حدوداً یک میلیون تومان بود.

اولین قطعه‌ای که تنظیم کردی و هیت شد کدام کار بود؟

قطعه «عاشقی یعنی همین» با صدای رضا شیری بود. حتی من پیشنهاد ورود رضا شیری به فضای موسیقی رسمی را دادم. مرتبه اول موفق نشد ولی بار دوم حدود دو سال و نیم صبر کرد و موفق به اخذ مجوز شد. الان هم به همه خواننده‌های جوان توصیه می‌کنم مجاز کار کنند. اگر خواننده‌ای برای آهنگش مجوز نگیرد حق استفاده از اسم من را ندارد..

مهدی دارابی خواننده هوروش باند

مهدی دارابی و مسعود جهانی

مهدی دارابی و مسعود جهانی اعضای گروه هوروش بند

مهدی دارابی (هوروش بند) در برنامه دورهمی مهران مدیری

مهدی دارابی (هوروش بند) در برنامه دورهمی مهران مدیری


18,538 بازدید

نظرات کاربران

۶
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

ناشناس جمعه ۲۹ تیر ۱۳۹۷

مهدی دارابی عالیه اصلا این پسر بی نظیره حرف نداره

الهام پنج شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

سلام خسته نباشیدوخواننده خوب هستیدمن همه اهنگهای شماروگوش میکنم اهنگهاتنودوست دارم گوش میکنم امیدوارم همیشه موفق باشی منتظراهنگ جدیدشماهستیم

ناشناس سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷

♡ماکان بند عالیه ♡………. نه این آشغال ها مثل پازل و هوروش

♡تارا ♡ سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷

چه گروه بدردنخوری
ماکان بند عالیه نه این پازل بند و هورش بند
فقط ماکان بند عالیه بهترین خواننده ی جهان عاشقتونم امیر و رهام ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

حمید چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

باسلام کنسرت هوروش بنددراراک بااستقبال برگزارشد ولی متاسفانه چرابه مردم نمی گندکه ازسی گونس استفاده میشودوموزیک هااصلا اجرانمی شوندفقط خوانندزنده اجرامی کند

azar جمعه ۲۲ دی ۱۳۹۶

مهدی دارابی بی نظیره و صدای فوق العاده ای داره…به امید موفقیت های بیشتر هوروش بند